Emaitzak: 3
2016 | ||
Lehena, oso garrantzitsua, hezitzailea izan aurretik trebatu egin behar da; horrek esan nahi du profesionalek edo zaintzaileek jasoko dutela hezkuntza diabetologiko hori, eta, gerora, beste paziente edo senide batzuei helaraziko dizkietela. Bigarrenik, aurretiko ikaskuntza hori guztia pazienteei irakasten zaie, nork bere burua zaintzeko behar adinako gaitasunak | har ditzaten talde dinamiken bidez. Dinamika horietan, patologiari buruz ezagutu behar dituzten ezagutzak eta trebetasunak irakasten dira. Gainera, klase horiek ere oso kontuan hartzen dute osagai psikologikoa, diabetesa duten pertsonengan jarrerak eta motibazioa sustatzen saiatuz; izan ere, programak uste du hori dela pazienteek parte hartzeko modu bakarra, eta gero ikasitakoa praktikan jartzea eta praktikan jartzea. | |
2019 | ||
Gainera, erakunde berean urte asko daramatzaten langileek enpresarekiko konpromiso maila handia izaten dute, eta oso arduratsuak izaten dira. Adinetan, kohesionatuan eta motibatuan parte | har dezaketen taldeak sortzeko gai izatea da erronka. Baina gazteek ere ideia berriak ematen dituzte, ezagutza teknologikoa… Enpresek ikuspuntu desberdinak izan behar dituzte, eta bi muturrak, pertsonen eremuan, nahasteko gai direnak izango dira seguruenik arrakastatsuenak eta denboran iraungo dutenak. | |
2023 | ||
Imagen: Eren Li Alde batetik, argi dago hiriek atseginagoak izan luketela haurtzaroarekin; esate baterako, espazio berde gehiago izan lituzkete korrika egiteko, kirola egiteko, jolasteko… eta jolasguneak, haur guztiek txikitatik parte | har dezaten talde jardueretan, sozializatzen, ikasten, ezagutzen, trukatzen, ikertzen edo inguruan duten ingurunea aurkitzen. Baina beharrezkoak dira, halaber, «haurtzofobia» zabaltzen ez duten araudiak, baina bai hiri altzariak eta bizilagunen atsedena errespetatzea. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
har | 3 (0,02) |
Argitaratzailea
Consumer | 3 (0,02) |
Konbinazioak (2 lema)
har ezan | 2 (0,01) |
hartu ezan | 1 (0,01) |
Konbinazioak (3 lema)
har ezan talde | 2 (0,01) |
hartu ezan talde | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |