Emaitzak: 6
2006 | ||
Adituek nabarmendu zuten biktimarentzako laguntza profesionala funtsezkoa dela une horretan, eta tratu txarrak ematen dituenari tratamendu berezia eman behar zaiola, profil psikologikoa izan ohi baitu: garapen fisiko | handiagoa duen ikaslea, errendimendu akademiko txarra duena, autoestimu handia duena, familia ingurune asaldatua duena eta, sarritan, haurren tratu txarrak jasan dituena. | |
2008 | ||
Cabrerak, gainera, jakinarazi zuen irakasleak prestatzeko programak garatuko direla ikasleen potentziala aprobetxatzeko teknikei buruz, bai eta zailtasunak goiz diagnostikatzeko, hezkuntza arreta emateko eta ikasketak goiz uzteko arriskuan dauden ikasleen jarraipena egiteko teknikei buruz ere. Halaber, errendimendu txikiko eta ikasketak uzteko arrisku | handiagoa duten ikasleen hezkuntza arretan parte hartzen duten irakasle eta profesionalentzako laguntza baliabideak sortuko dira. | |
2010 | ||
Gainera, gehienek ikasle gehiago dituzte. Hala ere, ikasketa teknikoak eta esperimentalak uzteak lotura | handiagoa du ikasleen porrot akademikoarekin, ikasketak hasten dituztenean. Unibertsitatea uzteari buruz egindako ikerketen bidez, hori eragiten duten arrazoi nagusiak hauteman dira, unibertsitateek beharrezko bitartekoak jar ditzaten, beren eskumenei dagokienez, desertzio indize altua saihesteko. | |
2011 | ||
atal honetatik, erabiltzailea maila guztietako hezkuntza erakundeen webguneetarako estekak biltzen dituen datu base zabal batera sar daiteke, Lehen Hezkuntzatik unibertsitatera eta Sarean dauden beste prestakuntza proposamen batzuetara. Erabilgarritasun | handiagoa du ikasleak bere bilaketa zenbait irizpideren arabera mugatu dezakeela. Lehenik eta behin, interesatzen den hezkuntza maila markatu behar da, eta, hortik aurrera, ikasteko aukerak (programa mota, ikasi nahi den hizkuntza edo herrialdea eta helburuko eskualdea). | |
2012 | ||
Ezgaitasuna duten ikasleak. % 65eko minusbaliotasun maila edo | handiagoa duten ikasleentzako laguntzak aurreikusten dira. Horiek %50eraino gehitu daitezke, matrikula beka izan ezik. | |
2014 | ||
Horretarako, coaching hezitzailea egokia da: zailtasun gehien eta ikasturtea ez gainditzeko arrisku | handiagoa duten ikasleei laguntzeko aukera ematen du, gainerakoei begi bistatik galdu gabe, ikasteko motibazioari eusten baitiote. Ikaslea indartuta sentitzeko modu bat da, irakasleak entzun, ezagutu eta laguntzeko modurik onena bilatzen du. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
handi | 6 (0,04) |
Lehen forma
handiagoa | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
Consumer | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
handi ukan | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
handi ukan ikasle | 6 (0,04) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |