Emaitzak: 5
2006 | ||
ELGAren adierazleak”. Idazkari nagusiak dokumentu horren zenbait emaitza aztertu zituen, eta PISA txostena ere aipatu zuen, amaitzeko | gure herrialdeko hezkuntza sistemak aurrerapenak izan dituela azken 13 urteetan, baina ELGAko herrialdeen batez bestekotik nahiko urrun jarraitzen duela. Txosten horren arabera, gazteen %25ek ez du DBHko titulaziorik lortzen, eta horrek ere eragotzi egiten du ikasten jarraitzea. | |
2007 | ||
Datu horiek Ikerketa Soziologikoen Zentroaren (CIS) azken barometroan jaso dira. Zentro hori bereziki interesatu da | gure herrialdeko hezkuntzaren egoeraz. Bestalde, biztanleen %56, 7k uste du Estatuak “gutxiegi” gastatzen duela irakaskuntzan; %31, 6k, berriz, “bidezko dena” inbertitzen duela uste du, eta %2, 2k, berriz, “gehiegi” gastatzen dela. | |
2008 | ||
Imagen: Marta Espainiako ikasleen ibilbide akademikoa | gure herrialdeko hezkuntza sistema osatzen duten prestakuntza etapen arteko eboluzioak markatzen du: Haur Hezkuntza, Lehen Hezkuntza eta Bigarren Hezkuntza. | |
Beren herrialdeetako legeriak ikastetxeak sortzeko eskatzen dituen baldintzak bete behar dituzte. Bestalde, atzerriko ikastetxeek irakaskuntzak ematen dituzten herrialdeetako legeriak eskatzen dituen ikastetxeak sortzeko baldintzak bete behar dituzte, baina, Espainiak funtzionatu ahal izateko, | gure herrialdeko hezkuntza administrazioaren erregistro publikoan inskribatuta egon behar dute, eta erakunde horien ikuskaritzaren mende egon. Abantailak eta desabantailak Zentro horietako gehienak Espainian bizi ziren atzerritarren seme alabei beren herrialdean zuten hezkuntza sistemaren jarraipena edo ikasketak hasteko aukera emateko sortu ziren, beren kultura eta hizkuntza kontserbatu ahal izateko. | |
2009 | ||
Baliokidetasunak aukera ematen du titulu bat behar den lanpostuan aritzeko behar den kualifikazioa duela ziurtatzeko. Lanbide esparruan, baliokidetasunaren garrantzia da administrazio publikoek nahiz enpresa pribatuek, kasu gehienetan, titulu akademiko jakin bat izateko edo ikasketa maila jakin bat lortzeko eskatzen dutela, eta, beraz, beharrezkoa dela horien eta | gure herrialdeko hezkuntza sistemaren aurreko antolamenduetakoen arteko korrespondentzia ezagutzea, horrela egiaztatu ahal izateko titulu jakin bat eskatzen den lanpostua betetzeko beharrezko kualifikazioa dagoela. Bestalde, ikuspuntu akademikotik, beharrezkoa da irakaskuntza sistema desberdinen artean loturak ezartzea, helduen bizitza osoko ikaskuntza sustatzeko; alde horretatik, tituluen eta ikasketa mailen arteko baliokidetasun akademikoen sistemak aurreko etapetan ikasitakoak onartzen ditu. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
gu | 5 (0,03) |
Lehen forma
gure | 5 (0,03) |
Argitaratzailea
Consumer | 5 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
gu herrialde | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
gu herrialde hezkuntza | 5 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |