Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 235

2000
‎Euskal liburu bakarra ere ez dut. Pentsa ezazu zer galera den niretzat".
2001
‎3 Esplika ezazu zergatik beste segidak ez diren egokiak.
‎3 Esp.lika ezazu zergatik beste segidak ez diren egokiak.
‎Bi biderketa hauek kalkulatu gabe, segur gara emaitza bera izanen dutela. Esplika ezazu zergatik eta egiazta ezazu biderketak kalkulatuz.
2002
‎Lagun guztiak agurtu eta nituen arropa zikin guztiak maletan sartu nituen. Pentsa ezazu zer nolako itxurarekin nentorren: alkandora bat, orduan uda zen, bakero batzuk, Bahametan erabiltzen nuen lastozko kapela eta betaurreko ilunak.
‎Pentsa ezazu zer nahi duzun, zer gertatzen zaizun, nola zauden, eta saiatu erostera joatea ez den bestelako aukerak bilatzea.
‎Jakin ezazu zer desberdintasun dauden publizitate engainagarri, desleial, subliminal eta konparatiboaren artean, horiek guztiak gehiago saltzeko erabiltzen baitira.
‎·Distantzia luzeko deiak egin behar badituzu, ebaluatu zein den merkatuko tarifarik baxuena. ·Jakin ezazu zer zerbitzuk balio duten; izan ere, zuk uste duzun dei edo zerbitzu batzuk doakoak dira eta kostua dute. ·Begiratu nola egon den kontsumoa etxean, jaitsi edo igo den ikusteko.
2003
‎–Permin, entzun ezazu zer dioen gure Jainkoak: Fratres:
2005
‎Esplika ezazu zer den estrategia enpiriko arrazionala:
‎Esplika ezazu zer den autoritate estrategia.
‎Esplika ezazu zer den ikastetxeko harreman sistema.
‎Irakurleak jabeari bere hatz markagatik antzemango dio, eta ez du arrotzek erabiliko. Pentsa ezazu zer elementu behar dituzun edo ilusioa ematen dizun, eskuko ordenagailua zenbat eta osoagoa izan, orduan eta garestiagoa izango baita. Tamaina eta pisua Makina horiek guztiak arinak eta txikiak dira, baina egia da beste batzuk baino astunagoak daudela.
‎Esan ezazu egia. Esan ezazu zer pentsatu ezinik geratu zarela laguna horrela ikusi duzunean. Zentzumenak oro apaldu balitzaizkizu bezala zaudela, itsu, mutu, gor.
2006
‎Dibisak trukatzea aukeratu baduzu horregatik ere komisioa ordaindu duzu kalkula ezazu zer merezi dizun, diru asko behingoz trukatzea edo gutxiago eta bizpahirutan.
‎Badakizu iluntzeetan bueltatxo bat ematera irtetea gustatzen zaiola. Gogora ezazu zer esan zizun azkeneko topaketan. Presarik ez izateko.
‎batetik, emandako laguntzarekin batera nabaria eta ezaguna den borondate ona ikusten dugu eta, bestetik, horien ordainetan, gaizkinahia edo axolagabekeria eta laguntza eza edo utzikeria. Azter itzazu zirkunstantzia horiek guztiak eta azter ezazu zertan datzan demeritua edo gaitzespena zure arrazoimena bakarrik erabiliz. Ez zara sekula iritsiko ez ondorio batera ez inora.
2008
‎Azal ezazu zer den Etzi.
‎Hondartzara joan aurretik, galde ezazu zer ezaugarri dituen (sakonera, leku arriskutsuak, ur korronteak...).
‎Guri zer axola nork bota duen intsektizida! Horrez gain, pentsa ezazu zer lan eta buruhauste emango zigun epaiketetan hasteak.
‎Deskriba ezazu zer nolako garapena izan dezakeen atxikimendu egokia duen ume batek.
‎Deskriba ezazu zer nolako garapena izan dezakeen atxikimendu desegokia duen ume batek.
2009
‎–Ikus ezazu zer den hau, erantzun zion Ashleyk.
‎Eta ez hondartzara joan, mesedez, eta nola garaiko pulpitu guztietako predikariek etengabe erabiltzen baitzituzten Elizak kanonizatu berri zuèn Santa Teresita de Lisieuxen obrak eta mirariak beren predikuak eta hitzaldiak osatzeko eta karmeldar oinuts gaztea gazteriaren jarraibide gisa azalarazteko, honelaxe esan zion Mercedesek?: Eta dudaren bat baduzu, pentsa ezazu zer erabakiko lukeen Santa Teresitak zure kasuan balego, nik gero eta gehiago baitut Lisieuxkoa neure bizitzaren eredu, datorren urtean ni neu ere karmeldar oinuts egingo ez ote naizen? –eta, Maria Bibianari irri zabal bezain urduria eskaintzen ziola, bukatu zuen?:
‎(29: 58) Pentsa ezazu zer zen... solairuak gorantz eraiki ahala,
‎Eta ez hondartzara joan, mesedez –eta nola garaiko pulpitu guztietako predikariek etengabe erabiltzen baitzituzten Elizak kanonizatu berri zuèn Santa Teresita de Lisieuxen obrak eta mirariak beren predikuak eta hitzaldiak osatzeko eta karmeldar oinuts gaztea gazteriaren jarraibide gisa azalarazteko, honelaxe esan zion Mercedesek–: Eta dudaren bat baduzu, pentsa ezazu zer erabakiko lukeen Santa Teresitak zure kasuan balego, nik gero eta gehiago baitut Lisieuxkoa neure bizitzaren eredu, datorren urtean ni neu ere karmeldar oinuts egingo ez ote naizen... –eta, Maria Bibianari irri zabal bezain urduria eskaintzen ziola, bukatu zuen–:
‎Hasteko, behintzat, izena ipintzea otu zitzaidan, Hagintxo, sabel inguruan ematen dizkidan haginkadengatik. Begira ezazu zer nolako laguna dudan, hil ere elkarrekin hilko baikara, bat batera edo bera nire ostean, azkenengo unean ere ez omen zaio-eta kortesiaz jokatzea ahaztuko.
‎Asmo onez, gure hobe beharrez, dudarik gabe, baina, azken funtsean, gure kontra; zeren eta komunitate batek bere ahotsa galtzen badu, hil egiten da. Zalantzaren bat izanez gero, begira ezazu zer gertatzen den Irlanda independentean. Begira zertan geratu den komunitate gaelikoa.
‎Marxen benetako dialektika iraultzaren mitoak, bihotzak berotzen eta irudimena askatzen dituztenak, dira. Entzun ezazu zer dioen Nietzschek: " Pentsalari eta jakintsu gehienek ez dute eskarmentuz ezagutzen filosofiari jatorriz dagokion uztartze hau:
2010
‎Burua makina bat da, pentsamendu batetik bestera jauzi egiten duena, eta ikus ezazu zer bururatu zaidan orain: ez dakit nork esan zuen. Voltairek edo Diderotek??
‎Burua makina bat da, pentsamendu batetik bestera jauzi egiten duena, eta ikus ezazu zer bururatu zaidan orain: ez dakit nork esan zuen —Voltairek edo Diderotek... — bere haurrak maite dituen gurasoak, bataiatu ahala ito lituzkeela, zerura zuzenean joan daitezen.
‎Azaldu ezazu zergatik sortu zenuten UZEI eta nola bideratu zenuten sorrera.
2011
‎Gaitegian ez ziren gai horiek agertzen! Pentsa ezazu zer gauza interesgarria egin zuen Espainiako Alderdi Komunistak. Gerra amaitu eta berehala, erbestean ziren lagun askori eskatu zien idazteko gertatutakoaz.
‎Adina baitut, ikusten ahal dut azken 50 urte honetan zer iragan den, nola aldatu diren gauzak, ikusiz nola sortu den bai prentsa, bai irratiak, bai telebista eta horiek guziak, eta orai bai Internet eta nahi duzuna, eta euskara sartua dela denetan! Eta ezar ezazu zer zen duela berrogeita hamar urte! Hor garai eder bat bizi izan dut Euskal­tzaindiarekin, eder bat!
‎1 Egin ezazu eskema kronologiko bat, eta deskriba ezazu zer bilakaera izan duen historian zehar haurtzaroari eta hari ematen zaion arretari buruzko pentsaerak.
‎9 Azaldu ezazu zer diren arrisku egoerak eta babesgabetasun egoerak, eta zer desberdintasun dauden batzuen eta besteen artean.
‎10 Azaldu ezazu zer den familia harrera eta zer modalitate dauden.
‎Azter itzazu hurrengo kasuak, eta koka itzazu diagraman. Adieraz ezazu zer hezkuntza estilo den nagusi bakoitzean, zer ezaugarri dituzten eta zer ondorio izan ditzaketen haurrentzat.
‎5 Azaldu ezazu zer diren adierazleak eta zer den protokolo bat. Azaldu ezazu haurrenganako tratu txar egoerak detektatzeko eta horietan esku hartzeko duten garrantzia.
‎11 Azaldu ezazu zertan datzan hobekuntza plan bat: Zer lortu nahi da hura ezarrita?
‎12 Azaldu ezazu zer antzekotasun eta desberdintasun dauden terapia familiarraren eta familiako bitartekaritzaren artean.
‎2 Azaldu ezazu zer desberdintasun dauden harrera zentro edo programa baten eta egoitza arretarako zentro edo programa baten artean.
‎6 Azaldu ezazu zer diren eta zertarako balio duten dokumentu hauek.
‎7 Azaldu ezazu zer ekarpen egiten duen Haur Hezkuntzako goi teknikari batek adingabeak babesteko zentro batean.
‎8 Jarraian, aurreko ariketan adierazitako dokumentuek betetzen dituzten zeregin edo funtzio batzuk jarri ditugu. Adieraz ezazu zeri dagokion bakoitza:
‎Azaldu ezazu zer protokolo jarraituko diren egokitzapen denboraldian zehar, bai eta lehenengo egunetan zer gorabehera gerta daitezkeen ere.
‎11 Marraz ezazu harrera modalitateen eskema bat, eta azal ezazu zertan datzan haietako bakoitza.
‎2 Azaldu ezazu zer esan nahi duten termino edo esaera hauek: odolkidetasun harremanak, seme alabatasuna, familia agregatua, ezkontzaren deuseztasuna, familia tradizionala, familia zabala, guraso bakarreko familia, familia nukleoanitza, familia berreraikia, familiako rolak eta familiaren kohesioa.
‎8 Azaldu itzazu familietan esku hartzeko mailak (prebentziokoak, hezitzaile asistentzialak eta bestelakoak), eta adieraz ezazu zer herritar motari dagoen zuzenduta bakoitza.
‎140.000 euro dauzkagu Euskaltzaindiarentzat. Pentsa ezazu zer diren 140.000 euro, garai batean 2.000 libera zirelarik, orduko 40.000 pezeta!
2012
‎Begira ezazu atzera alferrik galdu duzun bizitza ikaragarrira, eta galdetu zeure buruari zer ez duzun egin. Galde ezazu zergatik ez zinen suntsitua izan aspaldian. Zergatik ez zinen ito Yarmouth eko itsasartean; borrokan hil itsasontzia Sale-ko itsaslapurrak harrapatu zuenean, animalia basatiak jan Afrikako itsasaldean, edo zergatik ez zinen hemen ito, zu ez beste guztiak suntsitu zirenean?
‎11 Komenigarria al da hizkuntza komertzialean iritzi pertsonalak sartzea? 12 Azal ezazu zer esan nahi duen argi idazteak. 13 Zergatik da hobe boz aktiboa erabiltzea?
‎Posta elektronikoa erabiltzeko aholkua Mezuak idatzi baino lehen, pentsa ezazu zer nahi duzun komunikatu eta nori bidaliko diozun.
‎258 5 Orain, idatz ezazu mezu elektroniko bat, datuak zerorrek asmatuta eta mezuaren zati guztiak argi eta garbi bereizita. 6 Irakur ezazu arretaz honako mezu hau, eta adieraz ezazu zer netiketa arau urratu diren. Nork:
‎PROPOSATUTAKO JARDUERAK 7 Adieraz ezazu zer babes maila aplikatu behar zaion honako fitxategi hauetako bakoitzari. Justifikatu erantzuna:
‎12 Zein da artxibo zentralizatuen eta deszentralizatuen arteko aldea? 13 Azal ezazu zer desberdintasun dauden artxibo zentralizatuetan eta deszentralizatuetan sartzeari dagokionez. 14 Artxibo batekin lanean ari garenean garrantzitsua da arau orokor jakin batzuk errespetatzea.
‎PROPOSATUTAKO JARDUERAK 2 Adieraz ezazu zer babes mailatan aplikatu behar diren fitxategi automatizatuei buruzko segurtasun neurriak: a) Eskuratze erregistroa egitea, datuak nork eta noiz eskuratu dituen idatzita geratzeko. b) Segurtasun dokumentua idaztea. c) Segurtasun arduraduna izendatzea.
‎14 Zer da posta arau bat? 15 Adieraz ezazu zer abantaila dituen postara Webmail bidez sartzeak. 16 Zer abantaila ditu postara posta bezero bidez sartzeak?
‎24 Bila ezazu Interneten datuak babesteko EAEko bulegoaren helbidea eta, aurkitutakoan, nabiga ezazu web orri horretan barrena. Begira ezazu zer eskubide dituzten herritarrek datuak babesteari dagokionez. 25 Zer abantaila dituzte datu base erlazionalek bestelakoen aldean, bertan bildutako informazioa erlazionatzeko aukerarik ematen ez dutenen aldean, alegia?
‎PROPOSATUTAKO JARDUERAK 17 Defini itzazu leialtzea eta gogobetetzea. Esan zer alde dauden bi kontzeptu horien artean, eta adieraz ezazu zer harreman planteatzen den haien artean bezeroak leialtzeko programetan. 18 Banketxe bateko bezero batek kontu korronte bat, kreditu txatel bat, helbideratutako hainbat ordainagiri, nomina eta hipoteka bat ditu.
‎Lot ezazu sailkapen hori enpresarekiko harremanaren eta errentagarritasunaren irizpideetan oinarritzen direnak, eta identifika itzazu antzeko ezaugarriak dituzten bezero motak. 3 Adieraz ezazu zer portaera jarraibide hartu behar dituzten aintzat saltzaileek honelako nortasuna duten bezeroekin jarduten dutenean: mesfidatia, zorrotza eta eztabaidazalea.
‎Deskriba ezazu, labur, horietako bakoitza. 7 Deskriba ezazu zer eragin duen eroslearen nortasunak haren erosteko azturetan. 8 Defini ezazu, bizi estiloa?
‎eta aipa ezazu hura zehazteko aztertu behar diren erosteko azturei buruzko informazioa. 9 Adieraz ezazu zer desberdintasun dagoen, betiere kontsumitzailearen portaeraren ikuspegitik, pertsona baten erreferentzia taldearen eta haren familiaren artean, familia taldea den aldetik. 10 Matrikulatuta zauden eskola talde bat da.
‎Hortaz, ideia ona izan daiteke bezeroaren gogobetetze maila baloratzeko sistemaren bat aztertzea, leialtze erabakiak argudioetan oinarrituta hartzeko. Gara ezazu bezeroaren gogobetetze maila neurtzeko prozesua, eta adieraz ezazu zer baliagarritasun praktiko duen. Soluzioa??
‎Arrazoitu erantzuna. 6 Adieraz ezazu zertan diren desberdinak iradokizuna, kexa eta erreklamazioa. Jar ezazu adibide bat janaria etxera eramateko zerbitzu baten erabileran oinarrituta.
‎Osa ezazu erantzuna adibide batez. 12 Ordena itzazu kexak kudeatzeko egin behar diren ekintza hauek, eta adieraz ezazu zer motatakoak diren: –
‎13 Deskriba itzazu enpresek, bezeroaren arretarako zerbitzua ebaluatzeko, erabili ohi dituzten ebaluazio irizpideetako bi, kexak eta erreklamazioak kudeatzeko funtzioari dagokionez. 14 Adieraz ezazu zer eduki izan behar duen bezeroaren arretarako zerbitzuak egindako kexa erregistroak. 15 Egizu kexak kudeatzeko prozesuan sortzen diren dokumentu guztiak biltzen dituen eskema, dokumentu bakoitzaren igorlea adierazita.
‎AZKEN JARDUERAK 1 Aipatu eta azal itzazu, adibide baten bitartez, bezeroaren arretarako zerbitzuaren funtsezko funtzioak. 2 Adieraz ezazu zer helburu lortu nahi duten enpresek bezeroaren arretarako departamentuaren betebeharren artean, estatistikak egitea sartuta. 3 Defini itzazu bezeroaren arretarako zerbitzuaren antolakuntza erabakitzeko kontuan hartu behar diren faktoreak.
‎5 Deskriba itzazu bezeroaren arretarako departamentua osatzen duten kide guztiak, bakoitzaren funtzioak eta izan behar dituzten ezaugarriak adierazita. 6 Deskriba ezazu zer desberdintasun dagoen bezeroaren arretaren era guztietako kostuen artean. 7 Adieraz ezazu zer ondorio izan ditzakeen enpresarentzat bezeroek, enpresak gogobetetasunik eza sortzen dienean, jarrera pasiboa hartzeak.
‎6 Deskriba ezazu zer desberdintasun dagoen bezeroaren arretaren era guztietako kostuen artean. 7 Adieraz ezazu zer ondorio izan ditzakeen enpresarentzat bezeroek, enpresak gogobetetasunik eza sortzen dienean, jarrera pasiboa hartzeak. 8 Gustura ez dagoen bezeroak eman ditzakeen erantzun guztietatik, zein da arriskutsuena enpresarentzat?
‎d) Deskriba itzazu enpresetako bezeroaren arretarako departamentuak bezeroen eskaerak kudeatzeko prozeduran sortuko dituen dokumentuak. 11 Adieraz ezazu zer ebaluazio irizpide aplikatu behar dituen bezeroaren arretarako zerbitzuak bere jardunak ebaluatzeko, kexak kudeatzeari dagokionez. 12 Adieraz ezazu ISO 9000 eta ISO 10002 arauen artean dauden desberdintasunak, kexen kudeaketaren garapenari dagokionez.
‎Kasu horiek zenbateko txikiko ordainagiriei eta banketxe horretan konturik ez duten pertsonei dagozkie. Identifika ezazu zer motatako estrategiari jarraitzen dioten bankuek neurri hori hartuta. Soluzioa??
‎Pentsa ezazu zer zaila izango litzatekeen iritzi trukea egitea ahozko komunikazioa erabiltzeko aukerarik egon ez balitz. Idatzizko komunikazioa soilik erabilita, ezinezkoa litzateke ezer azkar erabakitzea, prozesua gehiegi luzatuko bailitzateke.
‎Jaun andreok, administrazio departamentuaren funtzionamendua ebaluatu egingo da.? Orain, azal ezazu zer iradokitzen dizun esaldi horrek, honela entzuten baduzu: Oso ozen eta barre batez.
‎8 Azal ezazu debatearen tonua eta horren arrazoiak. 9 Azal ezazu zer den diskurtsoa.
‎–Kontsumoko arbitraje sistema borondatezkotasunaren printzipioan oinarritzen da?. 11 Adieraz ezazu zer betebehar hartzen dituzten beren gain enpresaburuek beren borondatez kontsumoko arbitraje sistemari atxikitzen zaizkionean. 12 Defini itzazu honako organo hauek:
‎13 Adieraz itzazu kontsumoko arbitraje batzordeek bete behar dituzten bost funtzio, eta azaldu gaur egungo kontsumoko arbitraje batzordeen mailak. 14 Azal ezazu zer datu bete behar dituen kontsumitzaileak kontsumoko arbitraje eskaeran. 15 Egizu eskema bat kontsumoko arbitraje prozesuan parte hartzen duten pertsonen eta erakundeen arteko harremanak bilduta.
‎Egin itzazu honako ataza hauek: a) Adieraz ezazu kasu hau kontsumitzailearen zer oinarrizko eskubideri dagokien. b) Adieraz ezazu zer abantaila izan dezakeen Laster Garbi SL enpresarentzat kontsumoko arbitraje sistemari atxikita egoteak. c) Bete ezazu enpresak atxikitzeko konpromisoa hartzeko bete beharreko dokumentua. Horretarako, Kontsumobidek ematen duen formularioa bete dezakezu. d) Bete ezazu arbitrajea eskatzeko inprimakia. e) Adieraz ezazu zer motatako arbitraje elkargo osatuko den kasu honetarako.
‎a) Adieraz ezazu kasu hau kontsumitzailearen zer oinarrizko eskubideri dagokien. b) Adieraz ezazu zer abantaila izan dezakeen Laster Garbi SL enpresarentzat kontsumoko arbitraje sistemari atxikita egoteak. c) Bete ezazu enpresak atxikitzeko konpromisoa hartzeko bete beharreko dokumentua. Horretarako, Kontsumobidek ematen duen formularioa bete dezakezu. d) Bete ezazu arbitrajea eskatzeko inprimakia. e) Adieraz ezazu zer motatako arbitraje elkargo osatuko den kasu honetarako. Soluzioa??
‎(HARTUKO DEN JENDE KOPURUA MUGATUA DA, OSTALARITZA ARAUARI JARRAIKI). OPARIREN BAT AGORTZEN BADA, BALIO BEREKO EDO HANDIAGOKO BESTE BAT EMANGO DA HAREN ORDEZ. a) Adieraz ezazu zergatik idatzi duten gutun hori eta nola lortu nahi duen erakuslearen interesa piztea. b) Zer iradokitzen dizu gutun horrek markaren nortasunari eta ematen duen enpresa irudiari buruz, c) Zer tonutan dago idatzia?
‎c) Zer tonutan dago idatzia? d) Adieraz ezazu zer iruditzen zaizun testuak dokumentuan duen banaketa. e) Zer gomendatuko zenioke VALENOR enpresari bere gutun komertzialen aurkezpen formalari dagokionez, f) Bereiz itzazu dokumentuan hiru zatiak (goiburukoa, gorputza eta amaiera), baita zati bakoitzaren atalak ere. g) Zure ustez, egokia al da eranskinen bat txertatzea?
‎PROPOSATUTAKO JARDUERAK 2 Adieraz ezazu merkatu segmentazioa barnean hartzen duen marketin planaren zatia, eta aipa ezazu zer garrantzi izan dezakeen estrategia komertziala diseinatzerakoan. 3 Inditex taldeak hainbat markaren bitartez garatzen du bere jarduera komertziala:
‎KASU PRAKTIKOAK 4 Zenbait banaketa estrategia?? Adieraz ezazu zer banaketa estrategia erabiltzen den honako kasu hauetan: a) Telebistan publizitate kanpaina handiak egiten zaizkion elikadura produktu bat. b) Kirol autoa. c) Gama zuriko etxetresna elektrikoa.
‎Esazu zer alde dagoen harreman publikoen bi tresna horien artean. 19 Adieraz ezazu zer komunikazio tresna erabiltzen den honako egoera hauetako bakoitzean: a) Kirol talde batekin kontratua egitea elastikoetan enpresaren izena eraman dezan. b) Produktuak supermerkatu baten apalategietan kokatzeko modua. c) Finantza produktu bat telefonoz eskaintzea. d) Bidaia baten eskaintzaren berri ematen duten mezu elektroniko bat jasotzea.
‎AZKEN JARDUERAK 1 Deskriba ezazu marketinaren kontzeptua, eta egizu marketinak enpresarentzat, merkatuarentzat, eta, oro har, gizartearentzat, duen baliagarritasunaren eskema. 2 Azal ezazu zer den marketina, zertarako balio duen eta nola egiten den. 3 Azal itzazu marketin estrategikoaren eta marketin operatiboaren arteko desberdintasunak.
‎a) Marketin estrategikoaren ikuspegitik, zer estrategia orokor garatu da kasu honetan, pruduktuaren arabera? b) Sailka itzazu kasu honi dagozkion produktuak. c) Adieraz ezazu produktuaren bizi zikloko zer etapatan dauden Espainiako telefonia mugikorreko zerbitzuak. d) Identifika itzazu kasu honetan erabili diren prezio estrategia eta prezioak jartzeko metodoa. e) Aipa ezazu zer motatako banaketa kanala aplikatzen den produktu horietan. f) Deskriba itzazu kasu honetan egin litezkeen publizitate ekintza bat eta babes ekintza bat. Soluzioa??
‎13 Zertan datza Postal Express zerbitzua? 14 Azal ezazu zertan datzan Correosek ematen duen posta digitaleko zerbitzua. 15 Telegramak telefonoz bidera daitezke ala postetxera joan behar da nahitaez?
‎21 Zergatik du garrantzia gutunak tolesteko moduak? 22 Aipa ezazu zer tamainatakoak izan daitezkeen gutun azalak. 23 Zer eskubide dituzte pertsonek, enpresen fitxategietan dituzten datu pertsonalei dagokienez?
‎Guretzako Euskal Herria, Euskal Herri, eta ez gara espainolak, ez eta frantsesak ere. Pentsa ezazu zer nolako eztabaidak izan genitzakeen horren inguruko mahai negoziatzaile batetan! Mokokan denbora galtzeko baizik ez luke balio.
2013
‎Honezkero Netherfieldetik kanpo omen daude denak, hirira bidean; eta atzera itzultzeko inongo asmorik gabe. Entzun ezazu zer dioen.
‎4 Entzungo zenuen inoiz, ziur, norbaiti tentsio igoera batek ordenagailua erre ziola. Pentsa ezazu zer hondamendia eragingo lukeen horrek hasierako kasuko inprimategiko instalazioan. Bada modurik hori galarazteko?
‎–1 Egin ezazu unitate honetako Lan praktika atalean proposatzen den ariketa. Begiratu ezazu zer gertatzen den korrontearekin eta motorraren zaratarekin abiaraztearen aldi bakoitzean.
‎–6 Proba panelean, munta ezazu harilkatu bereiziko (Part Winding) motor bat abiarazteko zirkuitua. Konekta ezazu amperemetro bat potentzia zirkuituan, eta ikus ezazu zer gertatzen den abiatzen denean. Aginte eta potentzia eskemak unitate honetako 7.14 irudikoak dira.
‎13 Begiratu ezazu zer gertatzen den amperemetroarekin.
‎Ondo dago? Deskriba ezazu zer gertatuko litzatekeen akats intentsitate bat sortuko balitz instalazio hartzailearen karkasan zehar.
‎–9 Azter ezazu zer programazio lengoaia erabiltzen dituzten Siemens, Omron, Telemecanique eta Allen Bradleyren automata modelo batzuek. Programazio lengoaia bera erabiltzen dute guztiek?
‎–4 Bilatu ezazu Interneten aurreko ariketetan erabilitako materialen katalogoak eta prezio zerrendak. Presta itzazu hiru aurrekontu, eta zehaztu ezazu zer kostu izango duten haietako bakoitzean erabilitako automatismo zirkuituek.
‎4 Esan ezazu zer esanahi duten eskema batean kontaktu ireki baten ondoan dauden identifika­tzaile hauek:
‎–10 Internet erabiliz, egin ezazu lan bat automata programagarriek industrian dituzten aplikazioak azaltzeko, eta azter ezazu zer sektoretan erabiltzen diren gehien.
‎–3 Konekta ezazu ibilbide amaierako etengailu eskuarki itxi bat aurreko ariketako etengailuarekin seriean, eta probatu ezazu zer funtzio betetzen duen zirkuituan. Egin ezazu multzoaren eskema xehe bat, eta jarraitu Lan praktikan adierazitako muntatzeko eta martxan jartzeko jarraibideei.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
Argitaratzailea
LANEKI 82 (0,54)
ELKAR 40 (0,26)
Consumer 26 (0,17)
Ikaselkar 26 (0,17)
Ikas 15 (0,10)
Booktegi 9 (0,06)
Alberdania 8 (0,05)
Open Data Euskadi 8 (0,05)
UEU 5 (0,03)
Jakin 3 (0,02)
Argia 3 (0,02)
Susa 2 (0,01)
Pamiela 2 (0,01)
Euskaltzaindia - Liburuak 1 (0,01)
Erlea 1 (0,01)
ETB dokumentalak 1 (0,01)
erran.eus 1 (0,01)
Jakin liburuak 1 (0,01)
Maiatz liburuak 1 (0,01)
Konbinazioak (2 lema)
Konbinazioak (3 lema)
ezan zer gertatu 22 (0,14)
ezan zer adierazi 12 (0,08)
ezan zer egin 7 (0,05)
ezan zer esan 7 (0,05)
ezan zer mota 7 (0,05)
ezan zer nolako 6 (0,04)
ezan zer desberdintasun 5 (0,03)
ezan zer etzan 5 (0,03)
ezan zer ez 4 (0,03)
ezan zer eduki 3 (0,02)
ezan zer funtzio 3 (0,02)
ezan zer kreditu 3 (0,02)
ezan zer nahi 3 (0,02)
ezan zer probabilitate 3 (0,02)
ezan zer abantaila 2 (0,01)
ezan zer aldaketa 2 (0,01)
ezan zer ari 2 (0,01)
ezan zer babes 2 (0,01)
ezan zer baldintza 2 (0,01)
ezan zer beste 2 (0,01)
ezan zer bururatu 2 (0,01)
ezan zer egon 2 (0,01)
ezan zer erabaki 2 (0,01)
ezan zer erlazio 2 (0,01)
ezan zer ezaugarri 2 (0,01)
ezan zer ikono 2 (0,01)
ezan zer lan 2 (0,01)
ezan zer oinarritu 2 (0,01)
ezan zer ondorioztatu 2 (0,01)
ezan zer prezio 2 (0,01)
ezan zer agindu 1 (0,01)
ezan zer antzekotasun 1 (0,01)
ezan zer areagotu 1 (0,01)
ezan zer arrisku 1 (0,01)
ezan zer baliagarritasun 1 (0,01)
ezan zer banaketa 1 (0,01)
ezan zer basajaun 1 (0,01)
ezan zer betebehar 1 (0,01)
ezan zer bi 1 (0,01)
ezan zer bilakaera 1 (0,01)
ezan zer boolear 1 (0,01)
ezan zer dantzatu 1 (0,01)
ezan zer datu 1 (0,01)
ezan zer digestio 1 (0,01)
ezan zer ebaluazio 1 (0,01)
ezan zer eginkizun 1 (0,01)
ezan zer egun 1 (0,01)
ezan zer ekarpen 1 (0,01)
ezan zer elementu 1 (0,01)
ezan zer eman 1 (0,01)
ezan zer epe 1 (0,01)
ezan zer era 1 (0,01)
ezan zer eragin 1 (0,01)
ezan zer eraman 1 (0,01)
ezan zer eroso 1 (0,01)
ezan zer esanahi 1 (0,01)
ezan zer eskubide 1 (0,01)
ezan zer estatu 1 (0,01)
ezan zer galera 1 (0,01)
ezan zer garrantzi 1 (0,01)
ezan zer gaurko 1 (0,01)
ezan zer gauza 1 (0,01)
ezan zer gogorarazi 1 (0,01)
ezan zer grafiko 1 (0,01)
ezan zer gustatu 1 (0,01)
ezan zer harreman 1 (0,01)
ezan zer helburu 1 (0,01)
ezan zer herri 1 (0,01)
ezan zer herritar 1 (0,01)
ezan zer hezkuntza 1 (0,01)
ezan zer hondamendi 1 (0,01)
ezan zer hori 1 (0,01)
ezan zer idatzi 1 (0,01)
ezan zer ikusi 1 (0,01)
ezan zer iradoki 1 (0,01)
ezan zer irtenbide 1 (0,01)
ezan zer iruditu 1 (0,01)
ezan zer izen 1 (0,01)
ezan zer jakin 1 (0,01)
ezan zer kaltegarri 1 (0,01)
ezan zer kasu 1 (0,01)
ezan zer kirolari 1 (0,01)
ezan zer komunikazio 1 (0,01)
ezan zer kostu 1 (0,01)
ezan zer langile 1 (0,01)
ezan zer lotura 1 (0,01)
ezan zer maite 1 (0,01)
ezan zer mantendu 1 (0,01)
ezan zer material 1 (0,01)
ezan zer mende 1 (0,01)
ezan zer merezi 1 (0,01)
ezan zer netiketa 1 (0,01)
ezan zer neurri 1 (0,01)
ezan zer ondorio 1 (0,01)
ezan zer ordu 1 (0,01)
ezan zer osagai 1 (0,01)
Urtea

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia