2000
|
|
Euskal liburu bakarra ere ez dut. Pentsa
|
ezazu
zer galera den niretzat".
|
2001
|
|
3 Esplika
|
ezazu
zergatik beste segidak ez diren egokiak.
|
|
3 Esp.lika
|
ezazu
zergatik beste segidak ez diren egokiak.
|
|
Bi biderketa hauek kalkulatu gabe, segur gara emaitza bera izanen dutela. Esplika
|
ezazu
zergatik eta egiazta ezazu biderketak kalkulatuz.
|
2002
|
|
Lagun guztiak agurtu eta nituen arropa zikin guztiak maletan sartu nituen. Pentsa
|
ezazu
zer nolako itxurarekin nentorren: alkandora bat, orduan uda zen, bakero batzuk, Bahametan erabiltzen nuen lastozko kapela eta betaurreko ilunak.
|
|
Pentsa
|
ezazu
zer nahi duzun, zer gertatzen zaizun, nola zauden, eta saiatu erostera joatea ez den bestelako aukerak bilatzea.
|
|
Jakin
|
ezazu
zer desberdintasun dauden publizitate engainagarri, desleial, subliminal eta konparatiboaren artean, horiek guztiak gehiago saltzeko erabiltzen baitira.
|
|
·Distantzia luzeko deiak egin behar badituzu, ebaluatu zein den merkatuko tarifarik baxuena. ·Jakin
|
ezazu
zer zerbitzuk balio duten; izan ere, zuk uste duzun dei edo zerbitzu batzuk doakoak dira eta kostua dute. ·Begiratu nola egon den kontsumoa etxean, jaitsi edo igo den ikusteko.
|
2003
|
|
–Permin, entzun
|
ezazu
zer dioen gure Jainkoak: Fratres:
|
2005
|
|
Esplika
|
ezazu
zer den estrategia enpiriko arrazionala:
|
|
Esplika
|
ezazu
zer den autoritate estrategia.
|
|
Esplika
|
ezazu
zer den ikastetxeko harreman sistema.
|
|
Irakurleak jabeari bere hatz markagatik antzemango dio, eta ez du arrotzek erabiliko. Pentsa
|
ezazu
zer elementu behar dituzun edo ilusioa ematen dizun, eskuko ordenagailua zenbat eta osoagoa izan, orduan eta garestiagoa izango baita. Tamaina eta pisua Makina horiek guztiak arinak eta txikiak dira, baina egia da beste batzuk baino astunagoak daudela.
|
|
Esan ezazu egia. Esan
|
ezazu
zer pentsatu ezinik geratu zarela laguna horrela ikusi duzunean. Zentzumenak oro apaldu balitzaizkizu bezala zaudela, itsu, mutu, gor.
|
2006
|
|
Dibisak trukatzea aukeratu baduzu horregatik ere komisioa ordaindu duzu kalkula
|
ezazu
zer merezi dizun, diru asko behingoz trukatzea edo gutxiago eta bizpahirutan.
|
|
Badakizu iluntzeetan bueltatxo bat ematera irtetea gustatzen zaiola. Gogora
|
ezazu
zer esan zizun azkeneko topaketan. Presarik ez izateko.
|
|
batetik, emandako laguntzarekin batera nabaria eta ezaguna den borondate ona ikusten dugu eta, bestetik, horien ordainetan, gaizkinahia edo axolagabekeria eta laguntza eza edo utzikeria. Azter itzazu zirkunstantzia horiek guztiak eta azter
|
ezazu
zertan datzan demeritua edo gaitzespena zure arrazoimena bakarrik erabiliz. Ez zara sekula iritsiko ez ondorio batera ez inora.
|
2008
|
|
Azal
|
ezazu
zer den Etzi.
|
|
Hondartzara joan aurretik, galde
|
ezazu
zer ezaugarri dituen (sakonera, leku arriskutsuak, ur korronteak...).
|
|
Guri zer axola nork bota duen intsektizida! Horrez gain, pentsa
|
ezazu
zer lan eta buruhauste emango zigun epaiketetan hasteak.
|
|
Deskriba
|
ezazu
zer nolako garapena izan dezakeen atxikimendu egokia duen ume batek.
|
|
Deskriba
|
ezazu
zer nolako garapena izan dezakeen atxikimendu desegokia duen ume batek.
|
2009
|
|
–Ikus
|
ezazu
zer den hau, erantzun zion Ashleyk.
|
|
Eta ez hondartzara joan, mesedez, eta nola garaiko pulpitu guztietako predikariek etengabe erabiltzen baitzituzten Elizak kanonizatu berri zuèn Santa Teresita de Lisieuxen obrak eta mirariak beren predikuak eta hitzaldiak osatzeko eta karmeldar oinuts gaztea gazteriaren jarraibide gisa azalarazteko, honelaxe esan zion Mercedesek?: Eta dudaren bat baduzu, pentsa
|
ezazu
zer erabakiko lukeen Santa Teresitak zure kasuan balego, nik gero eta gehiago baitut Lisieuxkoa neure bizitzaren eredu, datorren urtean ni neu ere karmeldar oinuts egingo ez ote naizen? –eta, Maria Bibianari irri zabal bezain urduria eskaintzen ziola, bukatu zuen?:
|
|
(29: 58) Pentsa
|
ezazu
zer zen... solairuak gorantz eraiki ahala,
|
|
Eta ez hondartzara joan, mesedez –eta nola garaiko pulpitu guztietako predikariek etengabe erabiltzen baitzituzten Elizak kanonizatu berri zuèn Santa Teresita de Lisieuxen obrak eta mirariak beren predikuak eta hitzaldiak osatzeko eta karmeldar oinuts gaztea gazteriaren jarraibide gisa azalarazteko, honelaxe esan zion Mercedesek–: Eta dudaren bat baduzu, pentsa
|
ezazu
zer erabakiko lukeen Santa Teresitak zure kasuan balego, nik gero eta gehiago baitut Lisieuxkoa neure bizitzaren eredu, datorren urtean ni neu ere karmeldar oinuts egingo ez ote naizen... –eta, Maria Bibianari irri zabal bezain urduria eskaintzen ziola, bukatu zuen–:
|
|
Hasteko, behintzat, izena ipintzea otu zitzaidan, Hagintxo, sabel inguruan ematen dizkidan haginkadengatik. Begira
|
ezazu
zer nolako laguna dudan, hil ere elkarrekin hilko baikara, bat batera edo bera nire ostean, azkenengo unean ere ez omen zaio-eta kortesiaz jokatzea ahaztuko.
|
|
Asmo onez, gure hobe beharrez, dudarik gabe, baina, azken funtsean, gure kontra; zeren eta komunitate batek bere ahotsa galtzen badu, hil egiten da. Zalantzaren bat izanez gero, begira
|
ezazu
zer gertatzen den Irlanda independentean. Begira zertan geratu den komunitate gaelikoa.
|
|
Marxen benetako dialektika iraultzaren mitoak, bihotzak berotzen eta irudimena askatzen dituztenak, dira. Entzun
|
ezazu
zer dioen Nietzschek: " Pentsalari eta jakintsu gehienek ez dute eskarmentuz ezagutzen filosofiari jatorriz dagokion uztartze hau:
|
2010
|
|
Burua makina bat da, pentsamendu batetik bestera jauzi egiten duena, eta ikus
|
ezazu
zer bururatu zaidan orain: ez dakit nork esan zuen. Voltairek edo Diderotek??
|
|
Burua makina bat da, pentsamendu batetik bestera jauzi egiten duena, eta ikus
|
ezazu
zer bururatu zaidan orain: ez dakit nork esan zuen —Voltairek edo Diderotek... — bere haurrak maite dituen gurasoak, bataiatu ahala ito lituzkeela, zerura zuzenean joan daitezen.
|
|
Azaldu
|
ezazu
zergatik sortu zenuten UZEI eta nola bideratu zenuten sorrera.
|
2011
|
|
Gaitegian ez ziren gai horiek agertzen! Pentsa
|
ezazu
zer gauza interesgarria egin zuen Espainiako Alderdi Komunistak. Gerra amaitu eta berehala, erbestean ziren lagun askori eskatu zien idazteko gertatutakoaz.
|
|
Adina baitut, ikusten ahal dut azken 50 urte honetan zer iragan den, nola aldatu diren gauzak, ikusiz nola sortu den bai prentsa, bai irratiak, bai telebista eta horiek guziak, eta orai bai Internet eta nahi duzuna, eta euskara sartua dela denetan! Eta ezar
|
ezazu
zer zen duela berrogeita hamar urte! Hor garai eder bat bizi izan dut Euskaltzaindiarekin, eder bat!
|
|
1 Egin ezazu eskema kronologiko bat, eta deskriba
|
ezazu
zer bilakaera izan duen historian zehar haurtzaroari eta hari ematen zaion arretari buruzko pentsaerak.
|
|
9 Azaldu
|
ezazu
zer diren arrisku egoerak eta babesgabetasun egoerak, eta zer desberdintasun dauden batzuen eta besteen artean.
|
|
10 Azaldu
|
ezazu
zer den familia harrera eta zer modalitate dauden.
|
|
Azter itzazu hurrengo kasuak, eta koka itzazu diagraman. Adieraz
|
ezazu
zer hezkuntza estilo den nagusi bakoitzean, zer ezaugarri dituzten eta zer ondorio izan ditzaketen haurrentzat.
|
|
5 Azaldu
|
ezazu
zer diren adierazleak eta zer den protokolo bat. Azaldu ezazu haurrenganako tratu txar egoerak detektatzeko eta horietan esku hartzeko duten garrantzia.
|
|
11 Azaldu
|
ezazu
zertan datzan hobekuntza plan bat: Zer lortu nahi da hura ezarrita?
|
|
12 Azaldu
|
ezazu
zer antzekotasun eta desberdintasun dauden terapia familiarraren eta familiako bitartekaritzaren artean.
|
|
2 Azaldu
|
ezazu
zer desberdintasun dauden harrera zentro edo programa baten eta egoitza arretarako zentro edo programa baten artean.
|
|
6 Azaldu
|
ezazu
zer diren eta zertarako balio duten dokumentu hauek.
|
|
7 Azaldu
|
ezazu
zer ekarpen egiten duen Haur Hezkuntzako goi teknikari batek adingabeak babesteko zentro batean.
|
|
8 Jarraian, aurreko ariketan adierazitako dokumentuek betetzen dituzten zeregin edo funtzio batzuk jarri ditugu. Adieraz
|
ezazu
zeri dagokion bakoitza:
|
|
Azaldu
|
ezazu
zer protokolo jarraituko diren egokitzapen denboraldian zehar, bai eta lehenengo egunetan zer gorabehera gerta daitezkeen ere.
|
|
11 Marraz ezazu harrera modalitateen eskema bat, eta azal
|
ezazu
zertan datzan haietako bakoitza.
|
|
2 Azaldu
|
ezazu
zer esan nahi duten termino edo esaera hauek: odolkidetasun harremanak, seme alabatasuna, familia agregatua, ezkontzaren deuseztasuna, familia tradizionala, familia zabala, guraso bakarreko familia, familia nukleoanitza, familia berreraikia, familiako rolak eta familiaren kohesioa.
|
|
8 Azaldu itzazu familietan esku hartzeko mailak (prebentziokoak, hezitzaile asistentzialak eta bestelakoak), eta adieraz
|
ezazu
zer herritar motari dagoen zuzenduta bakoitza.
|
|
140.000 euro dauzkagu Euskaltzaindiarentzat. Pentsa
|
ezazu
zer diren 140.000 euro, garai batean 2.000 libera zirelarik, orduko 40.000 pezeta!
|
2012
|
|
Begira ezazu atzera alferrik galdu duzun bizitza ikaragarrira, eta galdetu zeure buruari zer ez duzun egin. Galde
|
ezazu
zergatik ez zinen suntsitua izan aspaldian. Zergatik ez zinen ito Yarmouth eko itsasartean; borrokan hil itsasontzia Sale-ko itsaslapurrak harrapatu zuenean, animalia basatiak jan Afrikako itsasaldean, edo zergatik ez zinen hemen ito, zu ez beste guztiak suntsitu zirenean?
|
|
11 Komenigarria al da hizkuntza komertzialean iritzi pertsonalak sartzea? 12 Azal
|
ezazu
zer esan nahi duen argi idazteak. 13 Zergatik da hobe boz aktiboa erabiltzea?
|
|
Posta elektronikoa erabiltzeko aholkua Mezuak idatzi baino lehen, pentsa
|
ezazu
zer nahi duzun komunikatu eta nori bidaliko diozun.
|
|
258 5 Orain, idatz ezazu mezu elektroniko bat, datuak zerorrek asmatuta eta mezuaren zati guztiak argi eta garbi bereizita. 6 Irakur ezazu arretaz honako mezu hau, eta adieraz
|
ezazu
zer netiketa arau urratu diren. Nork:
|
|
PROPOSATUTAKO JARDUERAK 7 Adieraz
|
ezazu
zer babes maila aplikatu behar zaion honako fitxategi hauetako bakoitzari. Justifikatu erantzuna:
|
|
12 Zein da artxibo zentralizatuen eta deszentralizatuen arteko aldea? 13 Azal
|
ezazu
zer desberdintasun dauden artxibo zentralizatuetan eta deszentralizatuetan sartzeari dagokionez. 14 Artxibo batekin lanean ari garenean garrantzitsua da arau orokor jakin batzuk errespetatzea.
|
|
PROPOSATUTAKO JARDUERAK 2 Adieraz
|
ezazu
zer babes mailatan aplikatu behar diren fitxategi automatizatuei buruzko segurtasun neurriak: a) Eskuratze erregistroa egitea, datuak nork eta noiz eskuratu dituen idatzita geratzeko. b) Segurtasun dokumentua idaztea. c) Segurtasun arduraduna izendatzea.
|
|
14 Zer da posta arau bat? 15 Adieraz
|
ezazu
zer abantaila dituen postara Webmail bidez sartzeak. 16 Zer abantaila ditu postara posta bezero bidez sartzeak?
|
|
24 Bila ezazu Interneten datuak babesteko EAEko bulegoaren helbidea eta, aurkitutakoan, nabiga ezazu web orri horretan barrena. Begira
|
ezazu
zer eskubide dituzten herritarrek datuak babesteari dagokionez. 25 Zer abantaila dituzte datu base erlazionalek bestelakoen aldean, bertan bildutako informazioa erlazionatzeko aukerarik ematen ez dutenen aldean, alegia?
|
|
PROPOSATUTAKO JARDUERAK 17 Defini itzazu leialtzea eta gogobetetzea. Esan zer alde dauden bi kontzeptu horien artean, eta adieraz
|
ezazu
zer harreman planteatzen den haien artean bezeroak leialtzeko programetan. 18 Banketxe bateko bezero batek kontu korronte bat, kreditu txatel bat, helbideratutako hainbat ordainagiri, nomina eta hipoteka bat ditu.
|
|
Lot ezazu sailkapen hori enpresarekiko harremanaren eta errentagarritasunaren irizpideetan oinarritzen direnak, eta identifika itzazu antzeko ezaugarriak dituzten bezero motak. 3 Adieraz
|
ezazu
zer portaera jarraibide hartu behar dituzten aintzat saltzaileek honelako nortasuna duten bezeroekin jarduten dutenean: mesfidatia, zorrotza eta eztabaidazalea.
|
|
Deskriba ezazu, labur, horietako bakoitza. 7 Deskriba
|
ezazu
zer eragin duen eroslearen nortasunak haren erosteko azturetan. 8 Defini ezazu, bizi estiloa?
|
|
eta aipa ezazu hura zehazteko aztertu behar diren erosteko azturei buruzko informazioa. 9 Adieraz
|
ezazu
zer desberdintasun dagoen, betiere kontsumitzailearen portaeraren ikuspegitik, pertsona baten erreferentzia taldearen eta haren familiaren artean, familia taldea den aldetik. 10 Matrikulatuta zauden eskola talde bat da.
|
|
Hortaz, ideia ona izan daiteke bezeroaren gogobetetze maila baloratzeko sistemaren bat aztertzea, leialtze erabakiak argudioetan oinarrituta hartzeko. Gara ezazu bezeroaren gogobetetze maila neurtzeko prozesua, eta adieraz
|
ezazu
zer baliagarritasun praktiko duen. Soluzioa??
|
|
Arrazoitu erantzuna. 6 Adieraz
|
ezazu
zertan diren desberdinak iradokizuna, kexa eta erreklamazioa. Jar ezazu adibide bat janaria etxera eramateko zerbitzu baten erabileran oinarrituta.
|
|
Osa ezazu erantzuna adibide batez. 12 Ordena itzazu kexak kudeatzeko egin behar diren ekintza hauek, eta adieraz
|
ezazu
zer motatakoak diren: –
|
|
13 Deskriba itzazu enpresek, bezeroaren arretarako zerbitzua ebaluatzeko, erabili ohi dituzten ebaluazio irizpideetako bi, kexak eta erreklamazioak kudeatzeko funtzioari dagokionez. 14 Adieraz
|
ezazu
zer eduki izan behar duen bezeroaren arretarako zerbitzuak egindako kexa erregistroak. 15 Egizu kexak kudeatzeko prozesuan sortzen diren dokumentu guztiak biltzen dituen eskema, dokumentu bakoitzaren igorlea adierazita.
|
|
AZKEN JARDUERAK 1 Aipatu eta azal itzazu, adibide baten bitartez, bezeroaren arretarako zerbitzuaren funtsezko funtzioak. 2 Adieraz
|
ezazu
zer helburu lortu nahi duten enpresek bezeroaren arretarako departamentuaren betebeharren artean, estatistikak egitea sartuta. 3 Defini itzazu bezeroaren arretarako zerbitzuaren antolakuntza erabakitzeko kontuan hartu behar diren faktoreak.
|
|
5 Deskriba itzazu bezeroaren arretarako departamentua osatzen duten kide guztiak, bakoitzaren funtzioak eta izan behar dituzten ezaugarriak adierazita. 6 Deskriba
|
ezazu
zer desberdintasun dagoen bezeroaren arretaren era guztietako kostuen artean. 7 Adieraz ezazu zer ondorio izan ditzakeen enpresarentzat bezeroek, enpresak gogobetetasunik eza sortzen dienean, jarrera pasiboa hartzeak.
|
|
6 Deskriba ezazu zer desberdintasun dagoen bezeroaren arretaren era guztietako kostuen artean. 7 Adieraz
|
ezazu
zer ondorio izan ditzakeen enpresarentzat bezeroek, enpresak gogobetetasunik eza sortzen dienean, jarrera pasiboa hartzeak. 8 Gustura ez dagoen bezeroak eman ditzakeen erantzun guztietatik, zein da arriskutsuena enpresarentzat?
|
|
d) Deskriba itzazu enpresetako bezeroaren arretarako departamentuak bezeroen eskaerak kudeatzeko prozeduran sortuko dituen dokumentuak. 11 Adieraz
|
ezazu
zer ebaluazio irizpide aplikatu behar dituen bezeroaren arretarako zerbitzuak bere jardunak ebaluatzeko, kexak kudeatzeari dagokionez. 12 Adieraz ezazu ISO 9000 eta ISO 10002 arauen artean dauden desberdintasunak, kexen kudeaketaren garapenari dagokionez.
|
|
Kasu horiek zenbateko txikiko ordainagiriei eta banketxe horretan konturik ez duten pertsonei dagozkie. Identifika
|
ezazu
zer motatako estrategiari jarraitzen dioten bankuek neurri hori hartuta. Soluzioa??
|
|
Pentsa
|
ezazu
zer zaila izango litzatekeen iritzi trukea egitea ahozko komunikazioa erabiltzeko aukerarik egon ez balitz. Idatzizko komunikazioa soilik erabilita, ezinezkoa litzateke ezer azkar erabakitzea, prozesua gehiegi luzatuko bailitzateke.
|
|
Jaun andreok, administrazio departamentuaren funtzionamendua ebaluatu egingo da.? Orain, azal
|
ezazu
zer iradokitzen dizun esaldi horrek, honela entzuten baduzu: Oso ozen eta barre batez.
|
|
8 Azal ezazu debatearen tonua eta horren arrazoiak. 9 Azal
|
ezazu
zer den diskurtsoa.
|
|
–Kontsumoko arbitraje sistema borondatezkotasunaren printzipioan oinarritzen da?. 11 Adieraz
|
ezazu
zer betebehar hartzen dituzten beren gain enpresaburuek beren borondatez kontsumoko arbitraje sistemari atxikitzen zaizkionean. 12 Defini itzazu honako organo hauek:
|
|
13 Adieraz itzazu kontsumoko arbitraje batzordeek bete behar dituzten bost funtzio, eta azaldu gaur egungo kontsumoko arbitraje batzordeen mailak. 14 Azal
|
ezazu
zer datu bete behar dituen kontsumitzaileak kontsumoko arbitraje eskaeran. 15 Egizu eskema bat kontsumoko arbitraje prozesuan parte hartzen duten pertsonen eta erakundeen arteko harremanak bilduta.
|
|
Egin itzazu honako ataza hauek: a) Adieraz ezazu kasu hau kontsumitzailearen zer oinarrizko eskubideri dagokien. b) Adieraz
|
ezazu
zer abantaila izan dezakeen Laster Garbi SL enpresarentzat kontsumoko arbitraje sistemari atxikita egoteak. c) Bete ezazu enpresak atxikitzeko konpromisoa hartzeko bete beharreko dokumentua. Horretarako, Kontsumobidek ematen duen formularioa bete dezakezu. d) Bete ezazu arbitrajea eskatzeko inprimakia. e) Adieraz ezazu zer motatako arbitraje elkargo osatuko den kasu honetarako.
|
|
a) Adieraz ezazu kasu hau kontsumitzailearen zer oinarrizko eskubideri dagokien. b) Adieraz ezazu zer abantaila izan dezakeen Laster Garbi SL enpresarentzat kontsumoko arbitraje sistemari atxikita egoteak. c) Bete ezazu enpresak atxikitzeko konpromisoa hartzeko bete beharreko dokumentua. Horretarako, Kontsumobidek ematen duen formularioa bete dezakezu. d) Bete ezazu arbitrajea eskatzeko inprimakia. e) Adieraz
|
ezazu
zer motatako arbitraje elkargo osatuko den kasu honetarako. Soluzioa??
|
|
(HARTUKO DEN JENDE KOPURUA MUGATUA DA, OSTALARITZA ARAUARI JARRAIKI). OPARIREN BAT AGORTZEN BADA, BALIO BEREKO EDO HANDIAGOKO BESTE BAT EMANGO DA HAREN ORDEZ. a) Adieraz
|
ezazu
zergatik idatzi duten gutun hori eta nola lortu nahi duen erakuslearen interesa piztea. b) Zer iradokitzen dizu gutun horrek markaren nortasunari eta ematen duen enpresa irudiari buruz, c) Zer tonutan dago idatzia?
|
|
c) Zer tonutan dago idatzia? d) Adieraz
|
ezazu
zer iruditzen zaizun testuak dokumentuan duen banaketa. e) Zer gomendatuko zenioke VALENOR enpresari bere gutun komertzialen aurkezpen formalari dagokionez, f) Bereiz itzazu dokumentuan hiru zatiak (goiburukoa, gorputza eta amaiera), baita zati bakoitzaren atalak ere. g) Zure ustez, egokia al da eranskinen bat txertatzea?
|
|
PROPOSATUTAKO JARDUERAK 2 Adieraz ezazu merkatu segmentazioa barnean hartzen duen marketin planaren zatia, eta aipa
|
ezazu
zer garrantzi izan dezakeen estrategia komertziala diseinatzerakoan. 3 Inditex taldeak hainbat markaren bitartez garatzen du bere jarduera komertziala:
|
|
KASU PRAKTIKOAK 4 Zenbait banaketa estrategia?? Adieraz
|
ezazu
zer banaketa estrategia erabiltzen den honako kasu hauetan: a) Telebistan publizitate kanpaina handiak egiten zaizkion elikadura produktu bat. b) Kirol autoa. c) Gama zuriko etxetresna elektrikoa.
|
|
Esazu zer alde dagoen harreman publikoen bi tresna horien artean. 19 Adieraz
|
ezazu
zer komunikazio tresna erabiltzen den honako egoera hauetako bakoitzean: a) Kirol talde batekin kontratua egitea elastikoetan enpresaren izena eraman dezan. b) Produktuak supermerkatu baten apalategietan kokatzeko modua. c) Finantza produktu bat telefonoz eskaintzea. d) Bidaia baten eskaintzaren berri ematen duten mezu elektroniko bat jasotzea.
|
|
AZKEN JARDUERAK 1 Deskriba ezazu marketinaren kontzeptua, eta egizu marketinak enpresarentzat, merkatuarentzat, eta, oro har, gizartearentzat, duen baliagarritasunaren eskema. 2 Azal
|
ezazu
zer den marketina, zertarako balio duen eta nola egiten den. 3 Azal itzazu marketin estrategikoaren eta marketin operatiboaren arteko desberdintasunak.
|
|
a) Marketin estrategikoaren ikuspegitik, zer estrategia orokor garatu da kasu honetan, pruduktuaren arabera? b) Sailka itzazu kasu honi dagozkion produktuak. c) Adieraz ezazu produktuaren bizi zikloko zer etapatan dauden Espainiako telefonia mugikorreko zerbitzuak. d) Identifika itzazu kasu honetan erabili diren prezio estrategia eta prezioak jartzeko metodoa. e) Aipa
|
ezazu
zer motatako banaketa kanala aplikatzen den produktu horietan. f) Deskriba itzazu kasu honetan egin litezkeen publizitate ekintza bat eta babes ekintza bat. Soluzioa??
|
|
13 Zertan datza Postal Express zerbitzua? 14 Azal
|
ezazu
zertan datzan Correosek ematen duen posta digitaleko zerbitzua. 15 Telegramak telefonoz bidera daitezke ala postetxera joan behar da nahitaez?
|
|
21 Zergatik du garrantzia gutunak tolesteko moduak? 22 Aipa
|
ezazu
zer tamainatakoak izan daitezkeen gutun azalak. 23 Zer eskubide dituzte pertsonek, enpresen fitxategietan dituzten datu pertsonalei dagokienez?
|
|
Guretzako Euskal Herria, Euskal Herri, eta ez gara espainolak, ez eta frantsesak ere. Pentsa
|
ezazu
zer nolako eztabaidak izan genitzakeen horren inguruko mahai negoziatzaile batetan! Mokokan denbora galtzeko baizik ez luke balio.
|
2013
|
|
Honezkero Netherfieldetik kanpo omen daude denak, hirira bidean; eta atzera itzultzeko inongo asmorik gabe. Entzun
|
ezazu
zer dioen.
|
|
4 Entzungo zenuen inoiz, ziur, norbaiti tentsio igoera batek ordenagailua erre ziola. Pentsa
|
ezazu
zer hondamendia eragingo lukeen horrek hasierako kasuko inprimategiko instalazioan. Bada modurik hori galarazteko?
|
|
–1 Egin ezazu unitate honetako Lan praktika atalean proposatzen den ariketa. Begiratu
|
ezazu
zer gertatzen den korrontearekin eta motorraren zaratarekin abiaraztearen aldi bakoitzean.
|
|
–6 Proba panelean, munta ezazu harilkatu bereiziko (Part Winding) motor bat abiarazteko zirkuitua. Konekta ezazu amperemetro bat potentzia zirkuituan, eta ikus
|
ezazu
zer gertatzen den abiatzen denean. Aginte eta potentzia eskemak unitate honetako 7.14 irudikoak dira.
|
|
13 Begiratu
|
ezazu
zer gertatzen den amperemetroarekin.
|
|
Ondo dago? Deskriba
|
ezazu
zer gertatuko litzatekeen akats intentsitate bat sortuko balitz instalazio hartzailearen karkasan zehar.
|
|
–9 Azter
|
ezazu
zer programazio lengoaia erabiltzen dituzten Siemens, Omron, Telemecanique eta Allen Bradleyren automata modelo batzuek. Programazio lengoaia bera erabiltzen dute guztiek?
|
|
–4 Bilatu ezazu Interneten aurreko ariketetan erabilitako materialen katalogoak eta prezio zerrendak. Presta itzazu hiru aurrekontu, eta zehaztu
|
ezazu
zer kostu izango duten haietako bakoitzean erabilitako automatismo zirkuituek.
|
|
4 Esan
|
ezazu
zer esanahi duten eskema batean kontaktu ireki baten ondoan dauden identifikatzaile hauek:
|
|
–10 Internet erabiliz, egin ezazu lan bat automata programagarriek industrian dituzten aplikazioak azaltzeko, eta azter
|
ezazu
zer sektoretan erabiltzen diren gehien.
|
|
–3 Konekta ezazu ibilbide amaierako etengailu eskuarki itxi bat aurreko ariketako etengailuarekin seriean, eta probatu
|
ezazu
zer funtzio betetzen duen zirkuituan. Egin ezazu multzoaren eskema xehe bat, eta jarraitu Lan praktikan adierazitako muntatzeko eta martxan jartzeko jarraibideei.
|