Emaitzak: 6
2001 | ||
Bigarren irakurketa honi bagagozkio, aise ohartuko gara. Atabala eta euria, narrazioak intertestualitate jokoa zabaltzen duela Latorrizko danborra elaberri etafilmarekiko. Gunter Grass-en elaberrian eta bere gainean Volker Schlondorff ekmoldaturiko filmean, haurtzaroa utzi nahi | ez duen umearen istorioa kontatzen da, preseski, nagusien mundura igaro nahi ez duen Oscarren istorioa. Horrela, hiru urtebetetzerakoan, Oscarrek bere burua eskaileretatik behera botako du, eta ondoriozez da haziko, ume txikia izango da betiko; eta munduan barrena ibiliko da beredanborra etengabe joz, narrazioan umea atabala jo eta jo ari den bezala. | |
2008 | ||
Ezaugarri fisiko eta intelektualek ere eragina izan dezakete nortasunaren garapenean eta garapen sozialean. Ondo hitz egiten | ez duen ume batek pertsonak jo ditzake bere helburuak lortzeko eta portaera horrek eragin kaltegarria izan dezake ume horrek besteekin duen erlazioan. | |
Bigarren Mundu Gerra amaituta, Frantzia osoak gurasorik | ez zuten umeen egoerari aurre egin behar zion. Wallonek bere ideologia marxistak bultzaturik, arazo horiek konpontzen parte hartu nahi izan zuen. | |
2010 | ||
Reisberg (1982) egilearen aburuz, Alzheimer gaixotasunean gertatzen den narriadura kognitiboaren garapena, adimenaren garapenaren inboluzio gisa edo denboranatzera bueltatze gisa azaldua izan daiteke. Teoria honen arabera, Alzheimer gaixotasuna duen gaixoa pertsona heldu, kontziente, trebe eta kontrolatu izatetik, pixkanaka, erreflexu gutxi batzuk baino | ez dituen ume bat izatera igarotzen da. Heldutasuneko pentsamendua eta erantzun adimentsuak desintegratzen joango dira, erabatdeuseztatu arte. | |
2014 | ||
Baina, Anek kutxa irekitzen duenean, lapitzak aurkitzen ditu, ez gozoak. «Kutxa ireki | ez duen ume batek zer pentsatuko du dagoela barruan?», galdetzen du ikertzaileak. «Lapitzak», dio Anek, ulertu gabe beste ume bat, bera bezala? | |
Ezaugarri fisiko eta intelektualek ere eragina izan dezakete nortasunaren garapenean eta garapen sozialean. Ondo hitz egiten | ez duen ume batek pertsonak jo ditzake bere helburuak lortzeko eta portaera horrek eragin kaltegarria izan dezake ume horrek besteekin duen erlazioan. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ez | 6 (0,04) |
Lehen forma
ez | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
UEU | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
ez ukan | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
ez ukan ume | 6 (0,04) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |