2001
|
|
Transmisio kanpainako populazioarekin eredu hori bera frogatzen saiatu gara, baina ez da esanguratsua bere osotasunean; beraz,
|
ez
du subjektu horien portaeraazaltzeko balio. Eredua baliagarria da aldagai soziodemografikoen, sarearen etaaldagai psikosozialen arteko erlazioak azaltzeko, baina konstruktu horiek ez duteportaerarekiko erlazio kausalik adierazten.
|
2004
|
|
Nabaria da(**) a priori dagoela justifikatuta, tautologikoa dela, ez duela munduari buruz ezer berririk esaten,(*) kin gertatu bezala.Alabaina,(**) k, bere osotasunean harturik?
|
ez
du subjekturik ezta predikaturik ere, Ezda, bcraz, analitikoa Kanten esanahiari erreparatzen badiogu.
|
2006
|
|
Banakoaren aldarriak bere balioa galtzen du botereari zerbitzatzea bilatzen duen sisteman, guztien beharrak asetzea bilatu beharrean. Diskurtso indibidualistak, beraz,
|
ez
du subjektua indibidualizatzen, ez du berau sozializatzen, atomizatu baizik. Paradogo dieten banako homogeneoak45.
|
|
Lehendabizi hauxe esan beharra dago: ikuspegi juridikotik, publizitatearen teknikariek, agenteek eta profesionalek
|
ez
dute subjektu juridikoen izaera; hau da, ez dira eskubide eta obligazioen titularrak izango. Aipatu ditugun horiek beste batzuen mandatuz egiten dute lan eta, enpresa eta agentziek publizitate subjektu juridiko izaera badute ere, teknikari batek, indibidualki, ez (Martín, 1972:
|
2011
|
|
Psikosi paranoidea nozitzen duten pertsonen aldartea eldarnioaren gaiarekin kongruentea izaten bada ere (urduri, euforiko, mesfidati, depresibo, adi adi, etab. ager daitezke), eldarnio hori zalantzan jartzen ez bada, beren jokabidea itxuraz arrunta izaten da. Nahasteak
|
ez
du subjektuaren nortasunean narriadura berezirik eragiten eta gaitasun exekutiboak eta afektua adierazteko ahalmenak ere bere horretan jarraitzen dute. Pertsonaren bizitza, ordea, goitik behera aldatu daiteke aurkezten duen eldarnio motak bere bizimoduan duen eraginaren arabera.
|
|
Hitzek
|
ez
dute subjektuaren izaera osoa adierazten; a objektuak ihes egiten dio hizkuntzaren besterentze horri. a objektuak edo fantasmak eginkizun garrantzitsua betetzen du identifikazio inkontzienteetan, eta iman batek bezala bereganatzen ditu hainbat oroitzapen. Zenbat eta gehiago besterendu subjektua hitzaren sarean, are eta gehiago bereiziko da hitzetik, a objektuarekiko fantasiazko harremanean babesteko.
|
2012
|
|
Lehendabizi hauxe esan beharra dago: ikuspegi juridikotik, publizitatearen teknikariek, agenteek eta profesionalek
|
ez
dute subjektu juridikoen izaera; hau da, ez dira eskubide eta obligazioen titularrak izango. Aipatu ditugun horiek beste batzuen mandatuz egiten dute lan eta, enpresa eta agentziek publizitate subjektu juridiko izaera badute ere, teknikari batek, indibidualki, ez (Martín, 1972:
|