Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 10

2008
‎Sententzia horrekin espainiar bide jurisdikzionalari amaiera ematen bazaio ere, gatazka ez da bertan behera geratu eta behe mailako auzitegien obligazioa Auzitegi Gorenaren doktrinari jarraitzea bada ere8, oraindik 2007 urtean gatazka honek ez ditu bere azkenak eman, arlo politikoan jazo diren hainbat ekimenek aditzera ematen dutenez. Horrela, bada, ezinbestekoa dirudi ikuspegi juridikotik auzitegi ezberdinen lana aztertzeak eta, batez ere, Nazioarteko Zuzenbideak honetan esateko duena azaltzeak; izan ere, espainiar ordenamenduan agortu ez den eta oraindik dirauen gatazka baten aurrean gaudelako.
2009
‎Ikerketak beste datu deigarri bat aditzera ematen du: alegia, galdetuak izan diren ia erdiak ez du bere posizioa zehazteko aukerarik, ez du ezagutza nahikoa posizio bat hartzeko, eta horrek «aldekotasuna» eragiten du; eta, aldiz, ezagutza dutenen artean erdibanatu egiten da alde eta aurka daudenen posizioa.
2011
‎Anak, bere maitearen ihesaren zergatia ulertu nahian, konfiantza osoz bere eskua Anglori eskainiko dio, bere subkontzientean barnera dadin. Hori dena, begi itxiekin egiten du, ez duelako bere iraganaren berri izan nahi, beretzat bere barneak ikusezina izaten jarraituko du, oraindik ez du tokatu zaion borrokaren parte izan nahi. Anglok ere, gidariaren papera beteko du, batez ere Anak bere izatearen zentzua galtzen duenean, eta bere barrua entzun dezan gomendatzen dio:
2012
‎beren baitan duten potentzialtasun osoa gara dezaten. Hortaz, jendeak ez badu bere potentziala erabat aprobetxatzen, badakigu zergatik izan daitekeen: gaitasun emozional ezagatik, alegia.
‎Deprimitua dagoen haur batek ez du apenas irribarrerik egiten, bizitzarekiko ilusioa falta zaio, ez du bere buruarengan konfiantzarik izaten eta ez da gai sentitzen lagunak egiteko eta horiek mantentzeko. Deprimituak dauden haurrek ez dute disfrutatzen, ez dute kideekin jolasten, ez dute klasean parte hartzen, gaizki jan eta lo egiten dute, maiz gaixotzen dira, arrazoirik gabe negar egiten dute eta eskolara gaizki egokitzen dira.
2013
‎Hori zela medio, FIFA eta UEFA europar jokalarien artean nazio nortasuneko mugak ez ipintzera behartu zituen. Aurrerantzean jokalari kanpotarrak iritsi ziren kontinenteko liga nagusietara, eta taldeen osaerak dagoeneko ez zuen bere inguruko gizartea, jatorriz behintzat, funtsean ordezkatuko. Arsenal taldearen gisara, inguruko jokalariak ez ezik, estatu horretako futbolaririk ez zelairatzera igaro ziren klubak muturreko adibideetan.
2019
‎Hainbat partaide ez dira etorri eztabaida taldeetara zenbait arrazoi direla medio, kasu batzuetan ez zutelako bere burua agerian utzi nahi beste jende baten aurrean, edota bestelako eginbeharrak gorabehera ezinezkoa izan dutelako eztabaidetan parte hartu. Ikerketa teknika hau ikerketa autobiografikoan erabilia izan da (Bolivar, & Domingo, 2006), teknika honen bidez, ideiak eta iritziak azal daitezke oztoporik gabe.
‎Ekin orain! #Stopfeminazi #stopfeminismoradical #yonotecreo (nik ez zaitut sinisten)» (3 Astea; X2= 56,73); «Feministek diotena egia balitz, Espainiar erdiak kartzelan egongo lirateke, horregatik, premiazko neurriak hartu behar ditugu gerlari hauek defendatzeko #lamanda #stopfeminazis #stopfeminismoradical» (3 Astea; X2= 43,67); «#lamanada ko neskatoaren abokatuak ez ditu bera artatu zuten polizia lekukoak epaira deitu. Zer ezkutatu nahi du?
2020
‎Hala ere, hainbat ikerketak agerian utzi dute dikotomiari aurre egiten agertuko dela aniztasun hori eskoletan (Platero, 2016; Preciado, 2002; Subirats, 2017). Horregatik, adituen ustez (E5), hezkidetzak ez du bere eremuan dikotomia edo trans* ikuspegia txertatzen, ez duelako identitateaniztasunaren estrategia bat abiarazten. " Arazo" edo" kasu" bat nabaria denean aktibatzen da alarma eta egoera lantzeko grina agerian geratzen da.
2021
‎Eta autore brasildarraren teoriak hainbat hutsune izan baditzake ere, haren ideien oinarrizko elementuak merkatu sozialak indartzeko baliagarriak direla ondoriozta daiteke. Izan ere, autoreak ez du bere teoria zentzu guztietan babesten duen ikerketa enpirikorik erakusten. Gainera, zenbait pauso automatikoegiak kontsideratzen ditu.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia