2002
|
|
Gela honen diseinuan aritu ginenean, mintza saioak antolatzeko beharra ikusigenuen, gelaren zutabeetako bat baitira, baina
|
ez
genekien nola erantzun, zalantzahandiak sortzen zitzaizkigun. Dena dela, ikusiko duzuenez, telefono sisteman etaautoikaskuntzarako gelan aritu garenok pertsona berak gara, eta batean baliagarriasuertatu zaigun eskema, bestean ere bai.
|
|
Hitz egingo al diot edo ihesi joango naiz? Benetan
|
ez
dakit nola jokatu.
|
2004
|
|
Filosofoak ez ditu czagutzcn hirian nagusitzen diren legeak;
|
ez
daki nola hitz egin behar zaienherrikideei auzi pribatu eta publikoetan; ezer ez daki irrikaz eta grinaz; laburbilduz, hutsarenhurrengoa da gizonari buruz duen ezagutza (Platon, Gorgias).
|
2006
|
|
Arau honi buruz esan da ez daukala zentzu handirik amakaukera egin behar izateak atsedenaldia hasterakoan. Une horretan ez badu egitenezin du gero egin, baina aukera egiten duen unean
|
ez
daki nola aurkituko den beraedo bere seme alabak. Arauak aukera ematen dio amari hartutako erabakia atzerabotatzeko edo efekturik gabe uzteko:
|
|
Akaso kezka bat du besteengandik zeharo ezberdina:
|
ez
daki nola jokatukoduen inoiz Fernandorekin topo egiten duenean. Segur baitago hori ere egun bateanetorri, etorriko dela.
|
2007
|
|
aisialdirakoproposamenak, musika, telebista guztiek dakartena, behar gorrieneko produktuak, eta abar. Hiritar gehienek, ordea,
|
ez
dakite nola funtzionatzen duen beren prozesukulturalak. Jendeak gutxiago daki bere garunaz bere autoaz baino; gutxiago dakibere nortasunaz, bere txakurraz baino.
|
|
12.7 irudia. 6 urteko haurrek
|
ez
dakite nola lortzen dituzten pertsonek kargupolitikoak (argazkia: www.darwinfoundation.org).
|
|
Gogojendearen usteak (ideiak) hala nahiak, ex hypothesi: oraindik
|
ez
baitakigu nola, egitura neuronaletan zerturiko errepresentazioak dira, berdin da gizonemakumeengan ala haur mintzogabeengan ala abereengan.
|
2008
|
|
udalerria, barrutia, herrialdea. Eibarkoan 21 hauteslek hartu zuten parte(
|
ez
dakigu nola aukeratu zituzten), eta euren artetik barruti mailako bi hautesleak izendatzeko, bakoitzak bi boto eman zituen, guztira 42 boto banatu zirela baitakusagu. Emaitzarik hoberena Julian Kortesenak. Bibiana Ibarzabalen semea eta Laskurainen semeordeak?
|
2009
|
|
Orain badakigu modulua instalatua dagoela, baina
|
ez
dakigu nola erabiltzen den, ezta zein funtzionalitate eskaintzen duen ere. Horretarako behar beharrezkoa da moduluaren dokumentazioa irakurtzea, komando lerrotik honako komando hau exekutatuz:
|
2010
|
|
gimnasian, yogan eta bereziki gustukoa zituen euskaldantzak, eta orain, berriz, emakume «itzalia» eta tristea ikusten dute, bizitzekogogorik ez balu bezala. Ez dakite zer egin eta nola lagundu, esaten diotena ezbaitu ulertzen eta
|
ez
dakite nola komunikatu harekin, nahiz eta laztanak gogokodituen.
|
|
– Zenbait kasutan
|
ez
daki nola jokatu behar duen, amak dioen guztiari baietzesan behar dion edo ezezkoa esan behar dion, ezetzaren ondorioz haserreaareagotu arren.
|
2011
|
|
Arazoa da benetan. Bestelako saioak egin lirateke(?) ez dakit samurragoak;
|
ez
dakit nola esan,(?) absorbitzen ez dituzten programak, nolabait.
|
2014
|
|
–Eta hasieran(...) nik apurtu behar izan nuen horma bat edo
|
ez
dakit nola esan... muga bat... zan emakume ahotsa entzutearen kontrastea edo. Bertsotan neskatila bato sea bertsolaria, ta gainera neskatila o sea gaztea eta gañea neska.
|
2015
|
|
Autonomia handia duten ikasleak: interbentzio bakar batzuk behar izan dituzte (1 eta 3artean, maiz hitz bat edo pertsonai baten izena
|
ez
zekiten nola erran, eta haiek berek galdetzenzioten laguntza helduari).
|