Emaitzak: 6
2009 | ||
8 Generoa eta | ez hitzezko komunikazioa | |
2010 | ||
^ Alzheimer motako dementzia duen gaixoarengan esku hartze ez farmakologikoa hainbat arlotan landu daiteke, besteak beste, arlo kognitiboan (funtziokognitiboak estimulatuz), arlo emozionalean (depresioa eta herstura egoerakbideratuz), portaera arloan (portaera nahasteak maneiatuz) eta komunikazioaren arloan (hitzezko zein | ez hitzezko komunikazioa erabiliz). | |
2011 | ||
Sinbolo matematikoak edo gramatikoak erraz ulertzen ditu, baina nekez ulertzen du ez hitzezko hizkuntzaren sintaxia. Autisten edo Asperger en sindromea dutenen moduan, gabeziak ditu | ez hitzezko komunikaziorako eta pertsona arteko loturak finkatzeko. Besteengandik ez du ezer espero, ez du haiekin harremanik nahi eta ez du haien beharrik. | |
Teknika horien bidez, kontrako iritzia dutenen aurrean bere iritzia ematen, bere burua baieztatzen eta pertsona arteko trebetasunak erabiltzen ikasi behar du. Trebetasun horien artean, | ez hitzezko komunikazioarenak (ikusmenkontaktua, jarrera, mimika irribarretsua?) ere landuko dira. Izan ere, nortasun saiheskaria dutenen gaitasun sozialak eta ez hitzezko komunikaziorako trebetasunak nahiko ahulak dira, eta horiek indartu behar dira. | |
Trebetasun horien artean, ez hitzezko komunikazioarenak (ikusmenkontaktua, jarrera, mimika irribarretsua?) ere landuko dira. Izan ere, nortasun saiheskaria dutenen gaitasun sozialak eta | ez hitzezko komunikaziorako trebetasunak nahiko ahulak dira, eta horiek indartu behar dira. | |
2014 | ||
Irakasgaian egingo ditugun simulazio edo dramatizazioetan irakaslearen roleandagoenak gurasoen emozio eta ekintzei modu egokian erantzuten jakin du, bai hitzezko bai | ez hitzezko komunikazioaren bidez, norberaren afektibitatea etabestearen perspektiba ondo kudeatzen eta enpatikoki jokatzen aurrekoari erantzunez.Horretarako haien emozioak adierazten utzi behar die eta horretarako eskubideaaitortu, aldi berean berak oreka emozionala mantendu behar du elkarrizketarengidaritza egokia izan dadin eta gaitik ez desbideratzeko plano pertsonalera joz.... |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ez | 6 (0,04) |
Lehen forma
ez | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
UEU | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
ez hitzezko | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
ez hitzezko komunikazio | 6 (0,04) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |