Emaitzak: 2
2007 | ||
Lambert-en eta Klineberg en (1967) arabera, klase ertaineko haurrek langile klasekoek baino sentimendu positiboagoakzituzten kanpo talde nazionalekiko. Guk geuk ere ikusi genuen ez direla berdinaketxean | euskara hutsez hitz egiten duten haurrek kanpo talde nazionalekiko dituztensentimenduak eta etxean gaztelania hutsez hitz egiten duten haurrenak (Reizabal etal., 2002, 2004). Etniaren araberako ezberdintasunei dagokienez, Ukrainanegindako ikerketa batean Pavlenko, Kryazh, Ivanova eta Barrett (2001) ikertzaileek egiaztatu zuten ez zetozela bat jatorri errusiarra eta ukrainarra zuten haurrensentimenduak. | |
Orain arte, eredu hori Andaluzian, Euskal Herrian eta Katalunian aurkitu da batez ere. Andaluziako haurrekgarrantzia handia ematen diote espainiar identitateari (Barrett, 2001; Gimenez etal., 1999); Euskal Herrian bizi eta etxean | euskara hutsez hitz egiten duten haureuskaldunek, berriz, garrantzi handia ematen diote euskal identitateari (Reizabal etal. 2002, 2004); azkenik, Katalunian bizi eta etxean katalan hutsez hitz egitenduten haur kataluniarrek garrantzi handia ematen diote katalan identitateari (Barrett et al., 1999; Vila et al., 1998). |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
euskara | 2 (0,01) |
Lehen forma
euskara | 2 (0,01) |
Argitaratzailea
UEU | 2 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
euskara huts | 2 (0,01) |
Konbinazioak (3 lema)
euskara huts hitz | 2 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |