Emaitzak: 5
2012 | ||
Gehienak Hezkuntza Ministerioaren eta autonomia erkidegoen artean finantzatzen dira, baina irabazi asmorik gabeko hainbat erakundek erreleboa hartzen dute eta zailtasunak dituzten ikasleei ere dohainik laguntzen diete. Artikulu honetan PROA Planaren garrantzia nabarmentzen da, bai eta entitate horien lana eta arrisku, desabantaila edo ezgaitasun | egoeran dauden ikasleei ematen dieten arreta ere. | |
Hezkuntza sistemaren erreformak eten egin zuen egun batzuetan programa horien diru-laguntza, baina Gobernuak atzera egin du eta jakinarazi du 2013 urtean laguntzak mantenduko direla. PROA Planak batez ere arrisku edo marjinazio | egoeran dauden ikasleak hartzen ditu bere errendimendu akademikoa hobetzeko PROA Planak ikasleen “inguruabar pertsonalak edo soziokulturalak” borrokatzen ditu “ikasleen prestakuntza hobetzeko eta gizarte bazterketako arriskuak prebenitzeko”. Ekimen horretaz baliatzen dira Lehen eta Bigarren Hezkuntzako ikasleak, ikastetxeetako errefortzu klaseetara joaten direnak, eskolaz kanpoko orduetan. | |
gxianfu Errefortzu, orientazio eta laguntza programa Hezkuntza desabantailan dauden lehen eta bigarren hezkuntzako ikasleek PROA Planaren onurak jaso dituzte ikasturtetik. Errefortzu, Orientazio eta Laguntza Programa hauek arrisku edo marjinazio | egoeran dauden ikasleei laguntzen diete batez ere, kalitateko hezkuntza eman nahi baitzaie. Iaz, 4.236 ikastetxek jaso zuten programa hau. | |
2019 | ||
Hasteko, boterea dutenek emandako iradokizuna agindua baino ez dela esan behar da. Inposaketa besterik ez, ahuldade | egoeran dagoen ikasleari. Kontrakoa gertatu izan balitz? | |
2020 | ||
Hezkuntzaren kasuan, ahulezia | egoeran dauden ikasleengan jarri du arreta; ehuneko handi batek ez ditu online prestakuntzarekin jarraitzeko behar diren baliabide teknikoak, eta agerian utzi du gure gizartean dagoen eten digitala. Horretarako, UNESCOk, beste neurri batzuen artean, COVID Hezkuntzarako Mundu mailako Koalizioa abiarazi du, baliabideak mugiarazteko eta konponbideak emateko. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
egoera | 5 (0,03) |
Lehen forma
egoeran | 5 (0,03) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
egoera egon | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
egoera egon ikasle | 5 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |