2007
|
|
Atzeratuen dauden ikasleei hezkuntza errefortzu gehiago jarriko dizkie arratsaldeko ordutegian, eta formula berriak jarriko ditu hezkuntza sistema utzi zuten gazteak berratxiki ahal izateko. Azterlanak azpimarratzen du DBHko curriculumaren dibertsifikazioa irtenbide egokia izan daitekeela ikasten jarraitu nahi ez baina lan bat ikasteko interesa
|
duten
ikasle guztiak sisteman mantentzeko. “Herrialde garatuenen %60k dibertsifikazio sistema hori aplikatzen du, eta oso emaitza onak ditu.
|
|
Programan parte hartzen duten haurren artean aurki daitezkeen berehalako alderdi batzuez gain (hala nola lotsa gainditzea edo integrazioa hobetzea), MUS E ikastetxeetan gatazka maila jaitsi egiten da, eta eskola absentismoa hobetu egiten da. Oro har, MUS E programak parte hartu
|
duten
ikasle guztien arteko harremana bultzatu du, haien jatorria edo egoera sozioekonomikoa edozein izanda ere.
|
2008
|
|
Haur eta Lehen Hezkuntzako 3 eta 12 urte bitarteko haurrek hartzen dute parte. Programa horietan parte hartzen duten ikastetxeek ez dituzte beren ikasleak bakarrik onartzen, baizik eta udalerrian erroldatuta dauden eta bi gurasoek lan egiten dutela frogatu behar
|
duten
ikasle guztiak. Hala ere, udan irekitzeko programetan bezala, baldintza horiek betetzeak ez du lanpostu bat bermatzen.
|
2010
|
|
Horietan zehazten dira bai ziklo desberdinetarako komunak diren moduluak, bai LOGSEren tituluko moduluen arteko korrespondentzia, LOEren titulazio berriaren baliokidetzat jotzen dena. Gaitasunak egiaztatzeagatik baliozkotzea Lehendik onartutako gaitasunak baliozkotzen dira LHko beste titulu baten edo profesionaltasun ziurtagiri baten bidez LOEk araututako heziketa ziklo bat hasi behar
|
duten
ikasle guztiek tituluaren lanbide moduluak baliozkotu ditzakete, Lanbide Kualifikazioen Katalogo Nazionaleko gaitasun unitateak egiaztatuz. Gaitasun horiek LHko beste titulu baten bidez edo profesionaltasun ziurtagiri baten bidez egiaztatu behar dira.
|
|
Unibertsitate karrera aukeratzea derrigorrezko prozesua da, eta goi mailako hezkuntza erakunde batean ikasten jarraitu nahi
|
duten
ikasle guztiek pasatu behar dute prozesu horretatik. Aukeraketa hori zenbait alderdik baldintzatzen dute, hala nola aurreko eskola errendimenduaren arabera onartzeko aukerak, ikasketen iraupena edo titulazio bakoitzak etorkizunean izanen dituen lan irteerak.
|
2012
|
|
Haur gehienek lehen hezkuntzarako sarbidea izatea lortu ondoren, sistemak ez du bermatzen bigarren hezkuntzako ikasketak jarraitzea. UNESCOren txostenaren arabera, ez dago behar adina plaza ziklo hau amaitzen
|
duten
ikasle guztientzat, eta, beraz, ikasketak eten egin behar dituzte. «20 bat herrialdetan gehienak Saharaz hegoaldeko Afrikakoak dira, lehen hezkuntzako azken mailan dauden haurrek, kasurik onenean, bigarren hezkuntzako lehen zikloan sartzeko %75eko probabilitatea baino ez dute», zehaztu du UNESCOk.
|
2013
|
|
Gainera, plaza bat gorde du Avilan. Ekin zure Praktikak» programa ekimen aitzindaria da, startup batean lan egin nahi duten ikasleentzat Interesa
|
duten
ikasle guztiek eska dezakete plaza bat. Lehen fase honetan, 21 urte arte eskaintzen dira, Espainiako edozein unibertsitatetako Informatika, Telekomunikazio eta Industria Ingeniaritzako, Arkitektura, Enpresen Administrazio eta Zuzendaritzako, Ekonomiako, Marketineko eta Publizitateko eta Harreman Publikoetako azken ikastaroetako ikasleentzat.
|
2019
|
|
Sartzeko baldintzak. Unibertsitatera Sartzeko Ebaluazioa (EVAU) gainditu
|
duten
ikasle guztiek Batxilergoko titulua izan behar dute, edo nazioartekoa, edo goi mailako heziketa ziklo bat onartu. Halaber, 25 urtetik gorakoak, sarbide proba gainditzen dutenak edo 40 urtetik gorakoak beste bat pasatzen dutenak eta nahi den irakaskuntzarekin lotutako lan esperientzia dutenak.
|
2020
|
|
Pixabay Ezinbestekoak: pasta eta arroza Behar
|
duten
ikasle guztiek oinarrizko bi elikagai dituzte sukaldean: pasta eta arroza.
|