2006
|
|
Lan horren egileek zehaztu dutenez, faktore sozioekonomikoen eragina kenduta, “ordenagailuaren erabilera erregularraren eragin positiboa nabarmena da”, Alemania, Australia, Belgika, Hego Korea, AEB bezalako herrialdeetan frogatu den bezala. eta Suitza. Kontrakoa dirudien arren, ELGEk adierazi du etxean ordenagailua
|
duten
ikasle askok ez dutela jolasteko bakarrik erabiltzen, baizik eta etxeko lanekin laguntzen dutela eta Internetera jotzen dutela bilaketa tresna gisa. Ikerketak, gainera, ziurtatzen du ikastetxeetan teknologia berriak erabiltzeak ez duela inolako zerikusirik ordenagailuen informatizazio mailarekin eta etxeko erabilerarekin.
|
2007
|
|
Espainiako 84 ikastetxetako 15.000 ikaslek baino gehiagok hartu dute parte ikasturtean MUS E programan. Yehudi Menuhin biolin jole ospetsuak sortutako hezkuntza programa da, eta gizartean bazterturik geratzeko arriskua
|
duten
ikasle asko dauden ikastetxeetan arteak irakasten laguntzea du helburu. Izan ere, arte praktikek aukera paregabea eskaintzen dute maila oso bat gela berean pasa dezaketen ikasleek, beren artean harreman sozialik izan gabe, ohiko klase baten garapenean lortu ezin diren lotura batzuk sor ditzaten.
|
2010
|
|
Jarduera osagarriak egitea, ikasgelako edukiak eguneratuta izatea, ikasgelara edo tutoretzetara erregulartasunez joatea eta irakasleei zalantzak azaltzea dira hezkuntza sisteman jarraituko dutela aurreikus dezaketen ikasleen jardueretako batzuk. Titulazioa aukeratzea Unibertsitatetik alde egiten
|
duten
ikasle askok ez zuten behar adina orientazio eta informazio izan ikasketak hasi aurretik, eta, ondorioz, beren etorkizuneko ikuspegiekin bat ez zetorren titulazio bat aukeratu zuten. Goi mailako ikasketetan irauteko adierazle garrantzitsu bat da ikaslearen erabaki akademikoa bere profilarekin bat etortzea:
|
2012
|
|
Hala ere, bigarren hezkuntzako matrikulazioa txikia da oraindik, bereziki Afrikan eta Asian. Bigarren Hezkuntzako ikasketak egiteko adina
|
duten
ikasle asko Lehen Hezkuntzan daude. Saharaz hegoaldeko Afrikan daude eskualde guztietako bigarren hezkuntzako adierazle okerrenak.
|
2013
|
|
Espainian, Antsietatea eta Estresa Aztertzeko Espainiako Elkartearen (SEAS) datuen arabera, lehen eta bigarren hezkuntzako ikasleen% 15 antsietate maila handia dute eskola proben aurrean. Arazoa hain da handia eskola porrota
|
duten
ikasle askok ez dutela beren gaitasunei edo ikaskuntzari lotutako zailtasunik, baizik eta azterketen aurrean duten estres maila handiarekin lotuta dagoela. Ikasketa batzuen arabera, ikasitakoaren memoria handiagoa da ikasi eta berehala lo egiten denean Antsietatea emozio erreakzio normala da gizaki guztiengan, emaitza negatiboa izan daitekeela aurreikusten den egoeretan.
|
2021
|
|
Adituek diotenez, zentroetan jarduera fisikoan emandako ordu kopurua handitzeaz gain, jolas aktibo gehiago jarri behar dira. Ekimen horrek patioa birdiseinatzea eskatzen du, baina baita irakasleak edo talde bat monitorizatzea ere, aktibo mantentzeko eta jolasteko edo jarduera fisikorako aukerarik ez
|
duten
ikasle askoren artean sortzen den isolamendua saihesteko. Haurrek fisika egiteko arrazoiak Ikasleen arteko gatazka asko aisialdian sortzen dira, eta horren erru nagusia da tradizioz espazio horietan ez dela izan guztientzako jarduerarik eta aisiarako aukerarik.
|