Emaitzak: 7
2007 | ||
Azterlan baten arabera, 65 dB tik aurrera ezinezkoa da lan konplexu bat egitea. Eskola adinean zarata handia jasaten | duten haurrek zailtasun handiagoz irakurtzen ikasten dute, eta irakurketa maila baxuagoak lortzen dituzte. Zaratak ere eragin negatiboa du loan. | |
2008 | ||
Esate baterako, familia esperientzien eta eskola esperientzien artekoak, eskola esperientzien eta lan esperientzien artekoak eta familia esperientzien eta parekoekin sortzen diren esperientzien artekoak. Esate baterako, gurasoen arbuioa sufritu | duten haurrek zailtasun handiagoak dituzte irakasleenganako harreman positiboa eraikitzeko. | |
Askotan arduragabeak izan dira haurtxoak zirenetik, eta ama batzuek haurdunaldian oso mugitutzat hartzen dituzte. TDAH | duten haurrek zailtasun handiak dituzte kontrolatzeko. Askotan, badirudi “beste mundu batean” daudela, eta ez dute erantzuten arreta eskatzen zaienean (“gaizki portatzen” diren haurrak ez bezala, helduen erreakzioei begira egoten baitira). | |
2012 | ||
Aurre irakurketa: aurre irakurketan, dislexia | duten haurrek zailtasunak izan ditzakete letrak ezagutzeko eta fonemak grafemekin lotzeko, eta batez bestekotik beherako errendimendua izan dezakete kontzientzia fonologikoarekin zerikusia duten zereginetan. Ikusmena eta entzumena: | |
2013 | ||
xlibber Pirus letrak, dislexia duten haurrentzako app bat Irudia: Dysegorria Dislexia | duten haurrek zailtasunak dituzte irakurtzen eta idazten ikasteko. Trastorno neurobiologiko horrek bere ikaskuntza prozesuari eragiten dio, eta oztopoekin topatzen dira, hala nola irakurketa eta ortografia arauak, eta bi fronte horiek «Dysegxia» (gaztelaniazko bertsioan, «Pirus letrak») erasotzen dute. | |
2014 | ||
Harremanetarako zailtasunak. Hiperaktibitatea eta oldarkortasuna | duten haurrek zailtasunak izaten dituzte harremanetan: gehiegizko nabarmendu nahia, frustrazio eramanezina, berehalako abantailak lortzeko erreakzio oldarkorrak, arauekiko begirune gutxi, galtzen hastean jokoa uztea, egonarririk eza, gezurretarako joera, gizarte komunikazioetan arreta gabezia kronikoa, hitzezko eta ez hitzezko seinale xeheei arretarik ez jartzea, pertsonen arteko arazoak ebazteko gabeziak. | |
AGNHa | duten haurrek zailtasunak dituzte bat bateko erantzunak inhibitzeko, eta gutxietsi egiten dituzte etorkizuna ziurtatzeko egiten diren ahaleginak. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
duten | 7 (0,05) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
ukan haur | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan haur zailtasun | 5 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |