Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 4

2006
‎Baliteke Morquio sindromearen forma larriena duten haurrek 30 urte baino gehiago ez irautea. MPS vi-a edo Maroteaux Lamyren sindromea duten haurrek garapen intelektual normala dute, baina, oro har, Hurler en sindromean aurkitutako sintoma fisiko asko dituzte. N azetilgalaktosamina sulfatasa entzimaren defizitak eragiten du sindrome hori, eta sintoma larrien espektro aldakorra du.
2010
‎bere estrategiak, bere elikadura portaera, janariaren balorazioa, erosketaren unean elikagaiak aukeratzea, janaria prestatzeko modua, familiaren barruko otordu nagusietarako denbora eta dedikazioa, etab. Izan ere, 12 eta 23 hilabete bitartean ikasten du haurrak zer, noiz eta nola jan, seguru. Jordi Gol IDIAPen eta Mataróko Oinarrizko Osasun Laguntzako Zentroen proiektuak egiaztatu nahi du gurasoen elikadura ohiturek eta portaerek zuzenean eragingo ote duten haurraren garapen osasungarrian. Era berean, gurasoek elikadura orekatu eta elikagarriari buruzko informazioa duten jakin nahi du, bai eta informazio hori seme alabei helarazteko behar diren trebetasunak ere.
2013
‎Adingabekoek besteen emozioak ulertzeko gaitasuna erabiltzen dute, alegiazko lagunaren bidez. Alegiazko lagunak ez dira haluzinazioak, haiek sortzen eta kontrolatzen baitituzte. Gainera, «irudikapenak eta sinbolismoak markatzen duten haurraren garapen etapa batean agertzen dira», dio Benavidesek. Alegiazko lagunek hizkuntza gaitasuna hobetzen dute Irudia:
2023
‎Enrique Arranz Psikologiako katedradunak urte luzez aztertu du zer faktorek eragiten duten haurren garapen psikologikoan. Gaur egun, familia psikologiako irakaslea da EHU Euskal Herriko Unibertsitatean.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia