Emaitzak: 7
2007 | ||
Horrek ez du esan nahi gutxiago jatea, baina bai hobeto jatea. Argaltzeko plan baten bidez, energia gutxiago ematen duten eta asetzen laguntzen | duten elikagaien kopuru handiagoak jan daitezke. Gainera, dietarekin batera ariketa fisikoa egiten bada, gorputzaren gehiegizko gantza azkarrago erreko da. | |
2010 | ||
Gazteenekin jaten duten pertsonek eragina dute hartzen | duten elikagai kopuruan. | |
2013 | ||
Oro har, elikagai prozesatu, gozo edo azukretsu askoren azukre edukia altua da, bereziki haurrentzat prestatutako elikagaiena. Zaila da haurrek, eskura | duten elikagai kopuru handiarekin, beren dietaren %10 baino ez hartzea «azukre libre» gisa, gehien gomendatzen dena. Azukreen gehiegizko kontsumoak ondorioak ditu. | |
Eritasun zeliakoa immunitate erantzun batek eragindako desordena da gluten joera genetikoa duten indibiduoetan. Hau da, gaitza izateko prest ez dagoenak, nahiz eta glutena | duten elikagai kopuru handiak hartu, ez du gaixotasunik jasango. Hala ere, pertsona batzuek glutena duten elikagaiak arrazoirik gabe ezabatzen dituzte, gaixotasunaren diagnostiko egokirik gabe. | |
2019 | ||
Hipotalamoan dauden neurona zentro batzuk dira, eta organismoak gosea edo egarria sentiarazten duen agindua ematen dute. Horregatik, gose fisikoa identifikatzea eta gosea emozioz edo ohituraz bereizten jakitea funtsezkoa da helduaroan hartzen | duten elikagai kopurua erregulatzeko gai izatera iristeko. Horretarako, haurrak direnetik lortu behar da zeinu horiek ulertu eta errespetatzea. | |
2020 | ||
Toxikoaren eraginpean egoteak areagotu egiten du adin talde guztietan minbizia garatzeko aukera, baina haur txikienak are zaurgarriagoak dira. CSICeko ikertzaileak azaldu duenez, «hori horrela da gehien irensten dituzten elikagai taldeengatik eta kontsumitzen | duten elikagai kopuru handiagatik». Beste behin ere, adituek urrezko arau bat gomendatzen dute toxiko batekiko (kasu honetan akrilamidarekiko) esposizioa murrizteko: | |
2022 | ||
25 gramo zuntz egunean. Idorreriaren sintoma gogaikarriak arintzeko modurik natural eta eraginkorrena da. Horretarako, zuntz asko | duten elikagaien kopurua eta maiztasuna pixkanaka handitzea komeni da. Kontuan hartu behar da zuntz ekarpena handituz joan behar dela digestio aparatua egokitzeko eta hesteetako bestelako eragozpenak saihesteko, hala nola flatulentzia edo hantura. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
duten | 7 (0,05) |
Argitaratzailea
Consumer | 7 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan elikagai | 3 (0,02) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan elikagai kopuru | 3 (0,02) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |