2009
|
|
Bigarrenik, AHTri buruzko iritzia, jendarteak gaiari buruz duen oinarrizko informazio mailarekin harremanetan jarriz (Euskal Autonomia Erkidegoan Abiadura Handiko Tren bat eraikitzeko egitasmoa badela ezagutzen
|
duten
ala ez, proiektuaren arabera tren hori beren udalerritik pasatuko litzatekeela ezagutzen duten ala ez, eta udalerriko zein tokitatik pasatuko litzatekeen dakiten ala ez); nabarmentzekoa da, AHTren aldeko iritziak hedatuago daudela informazio gutxi edo bat ere ez duten sektoreen artean, eta aldiz, AHTren kontrako iritziak nagusitu egiten direla galdekatutako pertsonen informazio mailak gora egin a... Hala, informazio gutxien duten pertsonen artean (hots, AHT proiektuaren berri ez zutenen edota egitasmoaren arabera AHT beren udalerritik pasatuko litzatekeela ez zekitenen artean) gehiago dira nabarmen AHTren alde azaltzen direnak kontra azaltzen direnak baino.
|
|
Bigarrenik, AHTri buruzko iritzia, jendarteak gaiari buruz duen oinarrizko informazio mailarekin harremanetan jarriz (Euskal Autonomia Erkidegoan Abiadura Handiko Tren bat eraikitzeko egitasmoa badela ezagutzen duten ala ez, proiektuaren arabera tren hori beren udalerritik pasatuko litzatekeela ezagutzen
|
duten
ala ez, eta udalerriko zein tokitatik pasatuko litzatekeen dakiten ala ez); nabarmentzekoa da, AHTren aldeko iritziak hedatuago daudela informazio gutxi edo bat ere ez duten sektoreen artean, eta aldiz, AHTren kontrako iritziak nagusitu egiten direla galdekatutako pertsonen informazio mailak gora egin ahala. Hala, informazio gutxien duten pertsonen artean (hots, AHT proiektuaren berri ez zutenen edota egitasmoaren arabera AHT beren udalerritik pasatuko litzatekeela ez zekitenen artean) gehiago dira nabarmen AHTren alde azaltzen direnak kontra azaltzen direnak baino.
|
|
Bigarrenik, AHTri buruzko iritzia, jendarteak gaiari buruz duen oinarrizko informazio mailarekin harremanetan jarriz (Euskal Autonomia Erkidegoan Abiadura Handiko Tren bat eraikitzeko egitasmoa badela ezagutzen
|
duten
ala ez, proiektuaren arabera tren hori beren udalerritik pasatuko litzatekeela ezagutzen duten ala ez, eta udalerriko zein tokitatik pasatuko litzatekeen dakiten ala ez), nabarmentzekoa da, AHTren aldeko iritziak hedatuago daudela informazio gutxi ala bat ere ez duten sektoreen artean, eta aldiz, AHTren kontrako iritziak nagusitu egiten direla galdekatutako pertsonen informazio mailak gora egin a... Hala, informazio gutxien duten pertsonen artean (hots, AHT proiektuaren berri ez zutenen, edota egitasmoaren arabera AHT beren udalerritik pasatuko litzatekeela ez zekitenen artean) gehiago dira nabarmen AHTren alde azaltzen direnak kontra azaltzen direnak baino.
|
|
Bigarrenik, AHTri buruzko iritzia, jendarteak gaiari buruz duen oinarrizko informazio mailarekin harremanetan jarriz (Euskal Autonomia Erkidegoan Abiadura Handiko Tren bat eraikitzeko egitasmoa badela ezagutzen duten ala ez, proiektuaren arabera tren hori beren udalerritik pasatuko litzatekeela ezagutzen
|
duten
ala ez, eta udalerriko zein tokitatik pasatuko litzatekeen dakiten ala ez), nabarmentzekoa da, AHTren aldeko iritziak hedatuago daudela informazio gutxi ala bat ere ez duten sektoreen artean, eta aldiz, AHTren kontrako iritziak nagusitu egiten direla galdekatutako pertsonen informazio mailak gora egin ahala. Hala, informazio gutxien duten pertsonen artean (hots, AHT proiektuaren berri ez zutenen, edota egitasmoaren arabera AHT beren udalerritik pasatuko litzatekeela ez zekitenen artean) gehiago dira nabarmen AHTren alde azaltzen direnak kontra azaltzen direnak baino.
|
2011
|
|
«Programa soziokultural» horietan sartu behar ditugu kodeak eta kodeak aktibatzeko irizpideak, bai eta halaber izenak hautatzeari, asmatzeari edota erabiltzeari eragiten dieten «indar soziokulturalak». Gure ikerketa honetan mezu igorleak eta mezu hartzaileak (izendatzaileak eta publikoak) kode berbera maneiatzen
|
duten
ala ez ebatzi behar izan dugu. Izen tipologia baten bidez izan daitezkeen harrera egoera guztiak tipifikatzen eta sailkatzen saiatu gara.
|
2013
|
|
Beste aspektu garrantzitsu bat da kooperatibetako ordezkariek gainbegiratze egituretan ordezkaritzarik izan behar
|
duten
ala ez. Kontuan izanik, horien jarduera nagusia kooperatibak zigortzea eta kontrolatzea izango dela, independentziaz eta objektibotasunez aritzea eskatzen du funtzio honek.
|
2014
|
|
Zentzu horretan, gainera, aipatu bezala, eragile erakundetu (federazioak, klubak eta eskolak, besteak beste), semi erakundetu (baliabide publikoz lagundutako kirol elkarteak eta asoziazioak) eta para erakundetuen (baliabide publikorik ez duten kirol eragileak) aliatu izaera dinamikoagoa litzateke, azken batean, partekatzen dituzten helburu komunen alde lan egiten
|
duten
ala ez, eta EEIGE prozesuaren parte hartzeak baldintzatuko bailuke izaera hori.
|
2015
|
|
Ikerketaren ondorioak indartzeko asmoz, interesgarria litzateke etorkizuneko beste hainbat ikerketa ildo proposatzea. Besteak beste, espetxeko langileak (bereziki zuzendaria eta kirol monitorea) galdekatzeak aukera eskainiko luke emakume preso ohiek esandakoekin alderatu eta bat egiten
|
duten
ala ez ikusteko. Halaber, espetxearen errealitateaz mintzatzean bertan sartzea garrantzitsua litzateke, elkarrizketatuek nabarmendu bezala bertan egon arte batek barruko jardunaz egin dezakeen ideia lausoa baita.
|
2017
|
|
Determinatzailearen galdeketaren bidez, datu emaileek erantzunetan determinatzailerik erabili
|
duten
ala ez aztertu nahi dugu, eta erabiltzen duten kasuetan, determinatzaile zehaztua, zehaztugabea edota partitiboa erabili duten:
|
2022
|
|
Artikulu honek baliozkotze prozesu bat biltzen du, zeinak egiaztatu nahi izan duen Lehen Hezkuntzako ikasleek matematikako edukiak ulertzeko Txikipedia lagungarri izan
|
duten
ala ez, bai testuari zein testuaren osagarri diren ikus entzunezkoei erreparatuta. Txikipediako matematikako edukiak Mondragon Unibertsitateko Lehen Hezkuntza Graduan irakasle izateko ikasketak egiten ari diren ikasleek sortu dituzte eta Euskal Herriko sei ikastetxetan baliozkotu dira.
|
2023
|
|
Horietan egiaztatu beharreko gaiak honakoak izango lirateke: emakumeen ikusgarritasuna bultzatu nahi
|
duten
ala ez (Davila, 2017), genero ezberdintasunak kontabilizatzen diren (Davila, 2017), gauzak egiteko modu berriak martxan jarri nahi diren ala ez (Global equality, 2018), eta emakumeak aktibatzeko edo ahalduntzeko helburua duten (O’Keefe, 2017). Azkenik, helburuak ebaluatzea gomendatzen da (Budzynski Seymour et al., 2020), kanpainari ezarritako hasierako asmoak zertan diren ezagutzeko.
|