Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 66

2001
‎Jakina, instalazio eta ekipamenduak zenbat eta osatuagoak izan, orduan eta formazio akademiko eta eskolaz kanpoko prestakuntza hobea izango dute ikasleek.
‎Baina, egia esan, aukera ez da oso zabala: irakaskuntza publikoan, familiaren errentak, ikastetxea etxetik hurbil egoteak, neba arreba gehiago eskola berean izateak baldintzatu egiten dute ikasleak hartzea eta gutxitu egiten da, beraz, gurasoen hautatzeko aukera.
‎Baina, egia esan, aukera ez da oso zabala: irakaskuntza publikoan, familiaren errentak, ikastetxea etxetik hurbil egoteak, neba arreba gehiago eskola berean izateak baldintzatu egiten dute ikasleak hartzea eta gutxitu egiten da, beraz, gurasoen hautatzeko aukera.
2003
‎Larrialdirik gertatzekotan, ba al dute ikasleek jarduteko protokoloaz informazio idatzirik?
‎Urritasun psikikoa da portzentajerik handiena duen diagnostikoa (%68); eraginkortasun aniztasunaren diagnostikoa %9ra iristen da; urritasun motorikoaren, autismoaren, nortasunaren arazo larrien eta zentzumen urritasunen (entzumen eta ikusmen urritasunen) diagnostikoek, berriz, %3tik %7ra bitarteko portzentajeei eragiten diete. Gainera, Hezkuntza Kalitatearen Institutu Nazionalaren (INCE) datuen arabera, ikastetxe publikoek hartzen dute ikasle horien %79, eta pribatuetan, berriz, %21 Hezkuntza “birdiseinatu” Adituen ustez, teknologiek ugalketaren pedagogia babesten badute, «hasieratik kondenatuta egongo dira informazio datuak erreplikatu eta erreproduzitzera». Aldiz, pedagogia kognitiboaren alde egiten badute, hezkuntza «birdiseinatzen» lagun dezakete; hasteko, irakaslearen eginkizuna birdefinitzen dute (hezkuntza prozesuan giltzarria), eta ikasleek beren ikaskuntzaren zerbitzura dauden tresna teknologikoak erabil ditzakete.
2005
‎Nekazaritza, Arrantza eta Elikadura Ministerioak (MAPA) eta Espainiako Banatzaile Automatikoen Elkarte Nazionalak (ANEDA) hitzarmen bat sinatu dute ikasleek makina banatzaileen bidez jasotzen duten elikagai eskaintza arrazionalizatzeko. Hitzarmen horren arabera, saltzeko makinak ez dira kokatu behar Haur Hezkuntzako eta Lehen Hezkuntzako ikasleak erraz sar daitezkeen eremuetan; arrantza produktu freskoak, izoztuak eta ultraizoztuak etiketatzen laguntzea; eta arrantza produktuen elikadura segurtasunaren aldeko sustapen ekintzak egitea.
‎Horregatik, ikasle guztiei bitartekotza teknikak erakustea eta zeregin hori betetzeko txandak ezartzea gomendatzen da. Egoera hau hobetzeko aukera gisa gatazka bat hautematen ere ikasten dute ikasleek. Ideia horrek lasaitasun eta hoztasun handiagoz aurre egiten laguntzen die liskarrei.
2007
‎Hori horrela, klase partikularrak ematen dituzten irakasleek instruktoreak baino ez dira izaten gehienetan, eta ez dute ikasleen lan pertsonalerako ohiturak bultzatzen, eta horrek, aldi berean, ikasleek jarrera pasiboak eta menpekotasunezkoak izatea dakar.
‎Gainera, pertsonatik pertsonarako maileguak osagai sozial bat du garrantzitsua, mailegu emaileek jakin baitezakete zertarako den diru hori. Adibidez, Unibertsitateko prestakuntza honako hauekin osatzen dute ikasleek: masterra, edozein arrazoirengatik ezusteko bati aurre egiteko, edo eraiki enpresa bat garapen bidean dagoen herrialde batean.
2008
‎Nahitaezko eskolatze garaia bukatuta, ikastetxe arruntek planifikazio egokia egin behar dute ikasleek ikasten jarraitu ahal izan dezaten, izaera bereko eskola batean.
‎Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzako (DBH) zenbait irakasgai gainditu gabe dituzten Batxilergoko ikasleak, ikasturtean ezarritako helburuak lortu ez dituztenak eta, beraz, hurrengo ikasturtean zailtasun handiak izan ditzaketenak, baita Lehen Hezkuntzako azken mailetako ikasleak ere, bigarren hezkuntzara pasatzeko prestatu behar dutenak. Seme alabak udako barnetegi horietara bidaltzeko erabakia hartzen duten familiek, batez ere, bilatzen dute ikaslea urrundu dadila udan etxean gelditzen badira aurkitzen dituen arreta galarazteko elementuetatik. Ikasleek irakasgai desberdinetan espezializatutako irakasleen aholkularitza eta laguntza dute.
‎Lanaldian, ikasleek irakasgaietako klaseak jasotzen dituzte, irakasleek aholkatutako ikasketa saioekin konbinatuta, sortzen zaizkien zalantzak banan banan argitzen dituztenak. Familiek, hilabetearen amaieran, txosten bat jasotzen dute ikasleek lortutako kalifikazioekin, eta tutoreen eta familien artean aldizkako komunikazioa dago, ikaslearen egoeraren berri izateko. Ikastaro hau hiru modalitatetan egin daiteke:
‎Matematikak, kasu askotan, ikasleentzat konplexuagoa den irakasgaietako batek, ikasteko ingurune oso egokia aurkitzen du esparru horretan; izan ere, bitarteko interaktibo eta multimedien bidez ikasitakoa modu atseginagoan eta motibagarriagoan aplikatzeko modu bat eskaintzen du, baliabide tradizionalen bidez gerta daitekeena baino. IKTek matematikaren ikaskuntza eraginkorragoa ahalbidetzen dute ikasleen artean Mercè Santandreuk, hezkuntza teknologian espezialista eta Bigarren Hezkuntzako institutu bateko matematika irakasle denak, Comunicación y Pedagogia aldizkarian argitaratutako" Recursos TIC en la enseñanza y enseñanza del área de matemáticas" txostenean dioenez," adituek uste dute teknologia funtsezkoa dela irakasgai hori irakasteko eta ikasteko", baina az... Baliabide teknologikoak irakasgai honetarako erabiltzeak egin dituen ekarpenen artean, Santandreuk nabarmendu du" ikasleengan ikaskuntza eraginkorragoa bultzatzen dutela, irakaskuntza giro berria ematen dutela eta garatzen den jarduera arkatzarekin eta paperarekin lan egiteko moduaz bestelakoa izatea".
‎Kontuan hartuta antsietateak eta depresioak, oro har, biztanlerian maizenik gertatzen diren bi arazo klinikok, unibertsitate ikasleei gehiago eragiten dietela, Murtziako San Antonio Unibertsitate Katolikoak galdeketa bat egin du gazteen artean patologia horiek goiz detektatzeko, SINC plataformak jakinarazi duenez. Adituek uste dute ikasleen antsietatearen eta depresioaren maiztasun handiak zerikusia duela faktore sozialekin, familiarrekin eta estres akademikoarekin. Aurreko zenbait ikasketek agerian utzi zuten unibertsitateko ikasleen% 35ek arazo psikopatologikoren bat duela.
‎Hala ere, onartua izateko eskubidea unibertsitateek beren katalogo akademikoa osatzen duten titulazioetan eskaintzen dituzten plazen kopuruaren araberakoa izango da. Izan ere, matrikulazio prozesuak amaitzean, gure herrialdeko ikastetxeek eskaintzen dituzten unibertsitate plaza guztien %15 inguru hutsik geratzen diren arren, oraindik titulazio askok ezarri behar dute ikasleak onartzeko muga, ikasketa horietan izena emateko eskaera eskaintza baino handiagoa baita. Aipatutako errege dekretuak jasotzen duen bezala, onarpen muga duten titulazio horietan, erregimen orokorrean eskainitako matrikulez gain, unibertsitateek urtero zenbait kolektibori plaza kopuru jakin bat erreserbatu behar diete, eta talde horiek, unibertsitatera sartzeko eskatzen diren baldintzak betetzen badituzte, unibertsitate zentro batean sartzeko aukera izango dute, kasu horietan erreserbatutako kupoen bidez. Era berean, bi bideetatik (orokorra eta erreserbako portzentajea) onartuak izateko baldintzak betetzen dituzten ikasleek bi aldeetatik eskatu ahal izango dute sarrera, eta, hartara, hautatutako titulazioan sartzeko aukera gehiago izango dituzte.
‎Batxilergoko irakasgai guztiak modu malguan antolatzen dira, ikasleak prestakuntza espezializatua izan dezan, bere prestakuntza ikuspegi eta interesekin bat datorrena. Hartara, irakasgai komunen helburua ikasleen prestakuntza orokorrean sakontzea den bitartean, modalitateko irakasgaiek berariazko prestakuntza eman behar dute ikasleak aukeratutako modalitatean, etorkizunean ikasketa jakin batzuetarako edo lan eremu jakin batean sartzeko prestakuntza. Ikasleek aukerako irakasgai bat egin behar dute Batxilergoko maila bakoitzean Hala ere, aukerako irakasgaiek bi funtzio bete ditzakete:
‎Tutoretza, derrigorrezkoa ez bada ere, oso gomendagarria da emaitza onak lortzeko. Ikasturtearen hasieran, matrikulatu diren irakasgaietarako behar den material didaktikoaren zerrenda jasotzen dute ikasleek. Zerrenda hori izango da beren ikasketen oinarria, tutoretza ekintzarekin batera, eta, nahitaezkoa ez izan arren, oso gomendagarria da emaitza onak lortzeko.
‎Gai horiek ezin dira ulertu Lurraren Zientziak emandako gorputz teoriko eta prozedurazkorik gabe. Zer jarrera dute ikasleen artean diziplina horiek ikasteko. Oro har, positiboa da, inguruan duten eta eragina duen mundu fisikoarekin harremanetan jarri behar baitira, eta, neurri batean, haien bizitzak zehaztu ere bai.
2009
‎Ikasketa horiek egin ahal izateko, hauta-proba bat gainditu behar izaten dute ikasleek, eta horrez gain, beharrezkoa da Batxilergoko titulua edukitzea eta musika ikasketen Erdi Mailako titulua.
‎Matrikula ordaintzeaz gain, ordea, instrumentu bat ere erosi behar izaten dute ikasleek, horixe baita euren lan tresna.
‎Ez, ez dira magia jokoak, baizik eta fisikaren edo kimikaren printzipio oinarrizkoenetako batzuk eguneroko objektuei aplikatzearen emaitza. Zientzia esperimentuek aukera ematen dute ikasleek zientziarekiko duten interesa pizteko, eta lortutako emaitzei buruzko azalpenak bilatzera bultzatzen dituzte. Helburu hori ez da batere erraza izaten eskola tradizionalekin.
‎Irakasleak eta unibertsitateak Apunteak Interneten argitaratzea ohikoa da azken urteotan. Kasu batzuetan, unibertsitateko irakasleen ekimenez egiten da, eta baliabide hori erabiltzen dute ikasleei irakasgaia errazago ikasteko. Orri pertsonalen edo unibertsitatearen web orriaren bidez, irakasleek laguntza osagarri gisa klase oharrak deskargatzeko aukera ematen dute.
‎Irakasleen %60k ikastetxe batean lan egiten du, eta zuzendariak uste du eskolako giro negatiboak ikaskuntzan aurrera egitea eragozten duela. Irakasleek irakaskuntza denboraren ia %30 erabiltzen dute ikasleen artean ordena mantentzeko eta administrazio lanak egiteko. Planteamendu konstruktibistak ohikoagoak diren herrialdeetan, gelako klima positiboagoa da eta diziplina handiagoa dago.
‎Ebaluazioa: tituluek barne hartzen dute ikasleak ikasketetan zehar edukien eskurapena egiaztatzeko egiten duen autoebaluazio testa. Ikasturtearen amaieran, ikaslea zuzenean aztertzen da.
2010
‎Ikasketa zentro horiek araudia ongi betetzen dutela egiaztatu behar dute ikasleek
‎Hezkuntza maila guztietako ikasgeletan aplikatzen diren metodologia didaktiko gehienek bilatzen dute ikasleek ikasten ikas dezatela, materia ulertzen dutela buruz ikasi beharrean. Kontzeptu mapa da helburu hori lortzeko teknikarik erabilgarrienetako bat.
‎Irakasle birtualek zuzeneko eta etengabeko harremana dute ikasleekin, Interneten dauden komunikazio tresnei esker.
‎Lan hori ikasleak berak egin dezake, bere harremanen artean galdetzen badu edo atzerriko ikasleentzako praktiketan espezializatutako atarietan argitaratzen diren eskaintzen artean bilatzen badu. Unibertsitate gehienek praktika eskaintzen poltsa bat eskaintzen dute ikasleari bere bila laguntzeko Hala ere, unibertsitate gehienek, nazioarteko harremanetarako zerbitzuen bidez, praktika eskaintzen poltsa bat eskaintzen dute ikasleari bere bila laguntzeko. Batzuetan, unibertsitate ikasleak ikastetxeari bere profila ematera mugatzen da, eta ikastetxeari gehien egokitzen zaizkion praktikak aurkitzen ditu.
‎Lan hori ikasleak berak egin dezake, bere harremanen artean galdetzen badu edo atzerriko ikasleentzako praktiketan espezializatutako atarietan argitaratzen diren eskaintzen artean bilatzen badu. Unibertsitate gehienek praktika eskaintzen poltsa bat eskaintzen dute ikasleari bere bila laguntzeko Hala ere, unibertsitate gehienek, nazioarteko harremanetarako zerbitzuen bidez, praktika eskaintzen poltsa bat eskaintzen dute ikasleari bere bila laguntzeko. Batzuetan, unibertsitate ikasleak ikastetxeari bere profila ematera mugatzen da, eta ikastetxeari gehien egokitzen zaizkion praktikak aurkitzen ditu.
‎Jarduera horietan, unibertsitateak ez dira informazioa ematera mugatzen. Ikasketa horien kontzepzio integralera hurbiltzen dute ikaslea. Erakundeen orientazio jardunaldien agendan sartzen dira zenbait alderdi garrantzitsu, hala nola titulazioen irteera profesionalak, atzerriko prestakuntza aukerak edo parte har dezakeen ekimen akademikoak.
‎Irakasleak bat datoz iritzi horrekin, nahiz eta familiaren laguntzarik eza ere nabarmentzen duten. Beste ikasketa batzuek argudiatzen dute ikasleek “irakasleek ez dituztela ikasleen mailara egokitzen irakaskuntzak”. Neurri osagarriak Euskal Erakundearen txostenaren egileek ondorioztatu dute errefortzu neurri gehigarririk gabe errepikatzeak ez duela inolako zentzurik, “oinarrizko ikasketetan porrot egin duen ikaslea porrot egin duen aurreko ikasturteko ingurune akademiko berdinean kokatzen duelako”.
‎Fitxa horretan, programaren deskribapenaz gain, ezaugarri teknikoak, eman dakizkiokeen hezkuntza aplikazioak eta Ticne Wikiko beste irakasle batzuek baliabidea erabiltzeko azaldutako esperientzietarako esteka zehazten dira. Gune hori irakasleentzat da, eta Ticneren baliabideen aplikazioari buruzko iritzia partekatu nahi dute ikasleekin. Utilitateetako bat ebaluazio diagnostikorako erabil daitekeen tresna multzoa da Bilatzaile bat du, eta erabiltzaileak behar dituen baliabideak aurki ditzake hainbat irizpideren arabera hautatuta:
‎Testuinguru horretan, oso lagungarria da irakasleak parte hartzeko eta lankidetzan oinarritutako jardueretan oinarritzea irakaskuntza, ikasleek ahozko eta idatzizko gaitasunak beste hizkuntza batean gara ditzaten. AICLEren abantailak “Ikasleek gehiago ikasten dute eta motibatuago daude irakaskuntza tradizionalean baino” Eskoletan AICLE ikuspuntuari buruzko azterketek eta ebaluazioek agerian uzten dute ikasleek beste hizkuntza batean duten hizkuntza gaitasuna nabarmen hobetzeaz gain, irakasgai kunikularra ikastea ere eredu horren alde egiten dela. Dieter Wolff Wuppertal Unibertsitateko (Alemania) hizkuntzalaritza aplikatuko irakasleak dioenez, “ikasleek gehiago ikasten dute eta motibatuago daude irakasgai espezifikoen irakaskuntza tradizionalean baino”.
‎Beste batzuek, irakasleen gomendioz, urtean zehar emandako curriculum edukiak finkatzeko eta etapa berri bati arrakastaz aurre egiteko prestatuta egon dute. Hala ere, oro har, espezialistek gomendatzen dute ikasle guztiek ikasteko ohiturari eustea oporretan, irailean eskolako errutinara itzultzea zaila izan ez dadin. Helburua ikasturtean ikasitakoa finkatzea da.
‎Indiak bere urteko postuaren %3 inguru gastatzen du eskola hezkuntzan, eta biztanleriaren %64tik gora hobetu ditu alfabetatze tasak (1.200 milioi biztanle ditu). Hala ere, ikerketa batzuek erakutsi dute ikasle askok irakurtzeko edo idazteko zailtasunak dituztela, eta estatuko eskola gehienek instalazio desegokiak dituztela.
‎/ imgs/ 2010/ 10/ clase plastica123portada.jpg Eskola eremuek eragina dute ikasleen emaitza akademikoetan. Hala berresten dute ikastetxeetako ingurumen eta ergonomia baldintzek ikasleen errendimenduan eta irakasleen lanean duten eraginari buruz egindako ikerketek.
2011
‎Ikasturte guztia ordutegi eta arau zorrotzen pean pasatu dute ikasleek, eta udako oporrak noiz iritsiko egon dira.
‎Irakasleak pentsa dezake ikasleak ondo ulertu dituela edukiak eta ez duela zailtasunik horiek aplikatzeko. Horren ondorioz, gurasoek seme alabei zereginekin gehiegi laguntzen dietenean, irakasleek ez dute ikasleen lana zuzentzen, gurasoena baizik. Hala, ikasleak edukiak ondo ulertu dituela pentsa dezake, eta ez du zailtasunik eduki horiek aplikatzeko.
‎Ondoren jarraituko da. Hau da, zozketan ateratzen den letra “S” bada, eta goranzko ordena, aukera gehiago izango dute ikasleek plaza eskuratzeko, baldin eta haien abizena “R” letraz hasten bada, eta gutxiago, “T” letraz. Onartuen zerrendak:
‎Halaber, familiek egiaztatu behar dute jarduera horiek egokiak direla ikaslearen adinerako eta interesetarako, eta hainbat alderdiri buruzko informazioa jaso behar dute, hala nola joan etorrietarako erabiltzen den garraioa, monitoreen laguntza eta ikuskapena, edo janaria txangoetan sartuta dagoen ala ez, aparteko gastuak saihesteko. Agentzia batzuek hizkuntza eta kirol programa konbinatuak ere antolatzen dituzte, eta bi jarduerek pisu bera dute ikaslearentzat. Aukera hori hautatuz gero, komeni da aldez aurretik galdetzea ea ikasleak kirol maila jakin bat izan behar duen, irakasleen prestakuntza eta kalitatea ongi aprobetxatzeko.
‎Edukiak ikasi aurretik, ikasten ikasi behar da. Helburu hori lortu nahi da gaur egun hezkuntza maila guztietako ikasleei proposatzen dizkieten ikasketa tekniken ikastaro eta tailerren bidez. Laguntza programa horiek eragina dute ikasleak errendimenduari laguntzen dioten eta bere denbora ongi antolatzen ikasten duen ikasketa metodologiak eta estrategiak ezagutzen eta aplikatzen jakitea, ataza programazio egoki eta eraginkor baten bidez.
‎irakurketarako jarrera positiboak irakurketaren ulermenaren errendimendua handitzen du, bai paperean bai formatu digitalean. Beraz, irakurketa eta liburua ezagutza eta informazio iturri gisa sustatzeko jarduera guztiek eragin onuragarria izanen dute ikasleen gaitasun digitalean. Ordenagailua etxean erabiltzea:
‎Espezialistek gomendatzen dute ikasleen eskolaz kanpoko agenda ez gainkargatzea eta haien gustu eta zaletasunei erantzutea
‎Irudia: Björn Láczay Zenbait mikronutrienteren urritasunek (burdina, magnesioa edo bitaminak) eragin negatiboa izan dute ikasleen garapen kognitiboan, errendimenduan, adimen arintasunean, buruz ikasteko edo ulertzeko gaitasunean. Horregatik, funtsezkoa da elikagaien hauteskunde osasungarriak erakustea, elikadura ohitura onak hartu eta mantentzeko.
2012
‎Fernando Martinez Gomez du zuzendari kudeatzailea gaur egun, eta haren esanetan, 40.000 unibertsitario inguruk parte hartu dute ikasleak lan munduan abiatzeko antolatzen dituzten programetan, eta horietako% 80 hasi dira lanean.
‎: familia ugaria izatea aintzat hartzen dute ikasleak onartzerakoan.
‎Ikasleek zenbait zalantza argitu behar dituzte, eta, askotan, ikastetxeetako irakasleek eta arduradunek laguntzen diete. Hala ere, gero eta gehiago laguntzen dute ikasleek, ezezagun oso zehatzak argitzeko. Irakasgai bateko ikasle ohiek azterketei edo irakasgaiaren ikasketa antolatzeko moduari buruzko aholkuak ematen dituzte, egoitza onenei edo Erasmus programaren ikasturte batean atzerrian ostatu hartzeko tokiei buruz orientatzen dute edo batxilergoaren eta unibertsitatearen ondoren prestakuntzari nola aurre egin aholkatzen dute.
‎Vancouver Film School Orientazio akademikoa eta profesionala Batxilergoan Orientazio akademiko eta profesionaleko zerbitzuek balioa irabazten dute Batxilergoko ikastetxeetan. Maila horietan, proposatutako ibilbideetako bat aukeratu behar dute ikasleek, eta etorkizun profesionalerako bideari ekin. Horregatik, ezinbestekoa da argi izatea zergatik atera nahi duten edo zein ikasketa mota aukeratu.
‎Datuak gurutzatuz, ikasleei egokitutako prestakuntzaren diseinua errazten duten ereduak lortzen dira. Irakasleek informazio baliagarria lortzen dute ikasleen trebetasunak edo zailtasunak ezagutzeko eta, hartara, argazki honen arabera eskolak hobeto antolatzeko. Hurrengo lau edo bost urteetan ezartzea.
‎Ikerketa eta proiektu horiek beren ezagutzak praktikan jartzeko aukera ematen diete, eta, aldi berean, ezagutza horiek areagotu egiten dituzte. Deialdi bakoitzean, Milurtekoko Garapen Helburuen aldeko proiektu batean parte hartzen dute ikasleek. Esperientzia hori bakarra da aukeratutako ikasleentzat.
‎Simulagailuen edukiak bat datoz ikasgelan ikasitakoarekin, eta, beraz, jasotako prestakuntzaren osagarri dira. Simulagailuek aukera ematen dute ikasleek enplegu batean aurre egin beharreko egoera errealak lantzeko. Baliabide erabilgarriak dira, bai irakasleentzat bai ikasleentzat; izan ere, biek proba ditzakete beren ezagutzak eta egoera jakin batzuen aurrean erantzuteko gaitasuna.
2013
‎Hezkuntza blogek ikasleentzako informazio interesgarria biltzen dute. Gehienak irakasleak Material interesgarria eta oso erabilgarria argitaratzen dute ikasleek gelan ikasitakoa errepasatu eta zalantzak argitzeko. Gurelekua.
‎Hain zuzen ere, webquest ek lagundu egiten dute nahi den informazioa aurkitzen, «aurkitutako informazioaren egokitasuna iragazten». Beren kabuz bilatzen dutenean, lehenik eta behin, erabiliko duten bilatzailea aukeratu behar dute ikasleek. Ondoren, aurkitu dituzten datuak zein diren eta zein ez erabaki behar dute.
‎Iritziak irakasleen eta gurasoen artean banatzen dira. Azken horiek uste dute ikasleek ataza gainkarga dutela eta horiek egiten daramaten denbora handitu egin dela, eta horrek aldaketa eskatzen duela. Eskolan denbora hobeto aprobetxatzeko eskatu dute, lan horietan parte hartzeko eta ikasleek denbora libre gehiago izan dezaten kirola, kultura edo aisialdirako jarduerak egiteko.
‎Irudia: Flick Buijs marja Zergatik joan nahi dute ikasleek atzerrira. Batxilergoko ikasleen laurdenak bilatuko du Espainiatik kanpoko lana unibertsitate ikasketak amaitzen dituenean.
‎Zergatik joan nahi dute ikasleek atzerrira?
‎Zundaketa ikasleen artean egin da, eta haien konfiantza jaitsi egin da iazkoarekiko. Zergatik joan nahi dute ikasleek atzerrira. Zer aukera dituzte geratzen direnek?
‎garraioa, egonaldia, ostatua, etab. Izan ere, kanpoan bizitzearen eta ikastearen gastuak ez dira soilik ekimen horiek ematen dituzten laguntzekin estaltzen. Atzerrian ikasketak finantzatzeko kreditu batzuk interesik gabe ematen dira; beraz, eskatutako zenbatekoa itzultzeaz bakarrik arduratu dute ikasleek Egoera horren aurrean, erakunde batzuek maileguak eta kredituak dituzte finantzatzeko, matrikularako, tasetarako eta abarretarako dauden gainerako kredituekin bateragarriak. Aukera ematen dute ikasleak 6.000 eurorainoko aurrerapena lor dezan, eta amortizazio epea hiru urtera iristen da; hala ere, proposamen zehatz batzuetan, bederatzi hilabetera arte jaisten da.
‎Atzerrian ikasketak finantzatzeko kreditu batzuk interesik gabe ematen dira; beraz, eskatutako zenbatekoa itzultzeaz bakarrik arduratu dute ikasleek Egoera horren aurrean, erakunde batzuek maileguak eta kredituak dituzte finantzatzeko, matrikularako, tasetarako eta abarretarako dauden gainerako kredituekin bateragarriak. Aukera ematen dute ikasleak 6.000 eurorainoko aurrerapena lor dezan, eta amortizazio epea hiru urtera iristen da; hala ere, proposamen zehatz batzuetan, bederatzi hilabetera arte jaisten da. Batzuk interesik gabe ematen dira; beraz, eskatutako zenbatekoa itzultzeaz bakarrik arduratu dute ikasleek.
‎Aukera ematen dute ikasleak 6.000 eurorainoko aurrerapena lor dezan, eta amortizazio epea hiru urtera iristen da; hala ere, proposamen zehatz batzuetan, bederatzi hilabetera arte jaisten da. Batzuk interesik gabe ematen dira; beraz, eskatutako zenbatekoa itzultzeaz bakarrik arduratu dute ikasleek. Europako trukerako kredituak Kutxabankek Erasmus Mailegua aurkezten die unibertsitateko ikasle guztiei, beste herrialde batzuekin, unibertsitatekoekin zein lanbide heziketakoekin, truke programetan parte hartzen duten ikasleentzat.
‎Bere lanean ikusten ditu, eta banakotasuna ezagutzen die une bakoitzean dituzten beharrei erantzuteko. Eskola horietako batera joan gabe Montessori metodoaren bidez ikastea zaila da, baina Elkarteko presidenteak aitortzen du, «irakasle batzuek konfiantza dute ikasleen potentzial handian, eta ezagutza mugagabeetara iristea errazten diete». Horretarako, ikasleentzat oso aberatsak diren espazioak sortu behar dira, «Montessori ikasgela baten antzeko lan aukerak dituztenak».
2014
‎josemanuelera Muturreko adimena duten pertsonen hiru ezaugarri komun Mugako adimena ez da gaixotasun bat, nahaste bat baizik, eta «zenbait muga buru funtzionamenduan eta trebetasunen erabileran, hala nola komunikazioan, zainketa pertsonalean eta trebetasun sozialetan». Honela definitzen du Belén Fundazioa besteak beste, hezkuntzari eta osasunari buruzko informazioa ematen du. Muga horiek eragina dute ikasleengan, haien ikaskuntza erritmoa eta garapena atzeratzen baitituzte. «Adimen mugatuko haurrek denbora gehiago behar izaten dute hitz egiten, ibiltzen, zainketa pertsonala egiten, janzten edo jaten ikasteko».
2018
‎Bai, menuek egokiak izan behar dute ikasleen nutrizio baldintzetarako, adina, generoa eta jarduera fisikoa kontuan hartuta.
‎Sukaldeko langileek eta jantokiko begiraleek ongi informatuta egon behar dute ikasle batzuek elikadura arloan eduki ditzaketen alergien inguruan.
2022
‎Lehen eta Bigarren Hezkuntzan baratzearekin jarraitzen dute, eta jasangarritasuna eta ekonomia zirkularra lantzen dituzte, eskolako olio kooperatiba bezalako esperientziekin. Nekazaritza ekologikoa lantzeko, oilategi bat jarri dute ikasleek animaliak zaintzen ikasteko eta konpostajea egiteko. ‘Desplastifícate’ ekimenaren helburua da ikasleek behin bakarrik erabiltzeko ontziak eta plastikoak erabiltzeari uztea, gurasoek eta aitona amonek bizi izan dituzten ohituretara itzul daitezen; esaterako, botilatxo termiko berrerabilgarriak edo otorduetarako sakotontziak eramatea.
2023
‎Hala, ikastetxean ingurune babeslea eraikitzea hezkuntza komunitate osoaren zeregina da. Irakasleek, familiek, irakasle ez diren langileek eta erakundeek konpromisoa hartu behar dute ikasleei beren eskubideak eta autobabeserako tresna egokiak ezagutarazteko. Pertsonen arteko harreman giro segurua ere sortu behar dute.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia