Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 12

2003
‎CEACCU erakundearen arabera, arropak eta oinetakoak dira zifra horren zatirik handiena hartzen dutenak, 260 euro umeko. Eta kopuru horretan zeresan handia dute gure seme alabek marka jakin batzuekiko (normalean garestienak diren markekiko) erakusten duten zaletasuna. Jakizu, irakurle laguna, atal honetan %30eko beherapena lor dezakezula modako markak besterik erosi ordez, marka normalxeagoak eroste hutsarekin.
2004
‎Euskal nortasunaren aurkako jazarpenean maisu maistra anker eta bihozgabeen eskuetan zeuden euskal umeak, bakar bakarrik, guraso eta herritarren onarpenarekin, azken hauek etsiak baitzeuden gauza batez: ezer izango badira, erdaraz jakin dute gure seme alabek, guk jasan dugun patu petralari ihes egiteko. Euskaldun izatearen madarikazioaz ondo abaildurik zeuden euskal arbasoak.
2005
‎Ezin dena da eztabaidatu eta gezurretan bizi. Nork ordainduko ditu gure pentsioak eta non bizi eta lan egingo dute gure seme alabek?
2008
‎Arratsalde osoa ordenagailu aurrean pasatzen dute gure seme alaba nerabeek; zer egiten dute?
2009
‎Hau ez da Monopolyko dirua, benetakoa dirua da, esan du Mitch McConnell senatari errepublikanoak. Diru hori itzuli egin behar da, eta itzuli egin dute gure seme alabek eta haien seme alabek. Errepublikanoen arabera, interes eta guzti planean bilioi bat dolar baino gehiago gastatuko da.
2016
‎Giro atsegina osatzeko, dekorazioaz gain, haurrek musika aukeraketa polita aukeratu ahal izango genuke, melodiak, pianoko pieza atseginak edo dibertimendu barroko txikiak ezagutzeko gonbita eginez. Strauss, Chopin, Mozart, Satie eta Boccherini dira festan sar daitezkeen izenak, eta, beraz, plazer estetiko bat izango dute gure seme alabek eta gonbidatuek, hain egun seinalatuetan bildurik egotearen gozamena biribiltzeko. 2 Menua pixka bat mehetzea Sarrerako menua, lehena, bigarrena eta postrea diseinatuz gero, bigarren platera ezaba daiteke, hau da, denbora gehien hartzen duena, egun hauetan sobran goaz eta dagoeneko gose handirik gabe iristen da.
2017
‎“Ume batendako ametsetako eskolaren erreplikarik hurbilena da El Martinet, eskola horrek umea zoriontsu sentiarazteko baldintzak dituelako. Ez al dute gure seme alabek gutxiago merezi? ” diote Arbizuko Herri Eskolakoek.
2018
‎Noiz erregulatuko ote da dantza, antzerkia gure eskoletan? Benetan ez al dute gure seme alabek horrek ekartzen dien hezkuntza integrala merezi?
2019
‎Bideojokoak eta sare sozialak lehentasunen artean Modako aplikazioen joeretan eragin erabakigarria dute gure seme alaben ikaskideen esperientziek, eta presio sozial handia senti dezakete aplikazio batean edo bestean ez dauden bakarrak direlako. Eragin handia du, halaber, adingabeei berariaz zuzendutako publizitateak, hala nola, haien eragin gogokoenen gizarte kontuen bidez, Instagrameko argitalpenen bidez, YouTubeko bideoen bidez edo Twitch en lineako jokoen partidak emanez, besteak beste.
2021
‎Eskolaz kanpoko zenbat dira gomendagarriak? Astelehenetik igandera ez, baina zenbat denbora eman behar dute gure seme alabek eskolaz kanpo. Euskadiko Psikopedagogia Elkartearentzat, kontuan hartu behar da jarduera horiek haurrek ikasten eta aisian egiten dituztela.
2022
‎Ez dugu pentsatzen erositako produktu asko nondik datozen eta zer baldintzatan dauden herrialde hartako pertsonak. Eta guk ez badugu pentsatzen, nekez pentsatuko dute gure seme alabek. Begiak zabaltzen ikasi behar dugu, eta hezkuntzan eragiten.
2023
‎Jada bazuen gurasoen arreta, eta ez era ezkorrean. Aurreko ataletan esan dugun bezala, negatiboari kasu egiteko joera handia dugu, eta hori jasotzen dute gure seme alabek eta ikasleek, inkontzienteki, eta errazagoa zaie askotan gurasoen arreta lortzea zerbait txarra egiten dutenean ona egiten dutenean baino.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia