Emaitzak: 12
2001 | ||
Gaztelaniaz de ahora en adelante eta de aqui en adelantehemendik aurrera dira euskaraz. Bestalde, liburu batean zerbait aurreragodagoela esaten dugunean, nora jotzen | dute gure ikasleek. Beraz, nolako banaeradute espazioak eta denborak euskaraz? | |
2010 | ||
Imanol Igeregi Euskal Herriko Ikastolen Elkarteko zuzendariak azaldu du ikastolek urteak daramatzatela eleaniztasuna sustatzen. Aspaldidanik, hizkuntza ofizialetan maila bertsua lortu | dute gure ikasleek, eta hirugarren hizkuntzan oinarri ona erdiesten dute, nabarmendu du. Eta ikastolek orain arteko bideari jarraituko diotela jakinarazi du. | |
2012 | ||
Euskaraz gutxi ikusten | dute gure ikasleek telebista (%25ek). Ikusten duten horietan, zer da ikusten dutena? | |
Pentsa nezake, lainoek bere barruan euria bezala kapitalismoak gerra dakarrela. Rousseauk idatzia dago, eta eskolan irakurtzen | dute gure ikasleek: –El primero al que, tras haber cercado un terreno, se le ocurrió decir esto es mío y encontró personas lo bastante simples para creerle, fue el verdadero fundador de la sociedad civil. | |
2015 | ||
Ingelesa eta espainola bezalako hizkuntzek dutena ere ezin kausi euskararentzat: zer maila erdietsi behar | dute gure ikasleek lehen mailatik jalgitzean. Zer maila kolegiotik ateratzean, zer maila Baxora heltzean? | |
2018 | ||
Engaiamendu hori hiru arlo nagusitan planteatzen | dute gure ikasle gazteek: | |
2019 | ||
Bien bitartean, Hezkuntza Sailak jarraituko du hiru eleetan: euskaraz B2 eta ingelesez B1 lortuko | dute gure ikasleek DBH amaitzean: guztia berdin eginda, askoz emaitza hobea. | |
2022 | ||
Sozializatzeko tarte horretan garrantzitsua izaten da beraien kontuei buruz hitz egitea. Horrela, gero lanean biziko duten errealitatea gertuago ikusten | dute gure ikasleek". | |
2023 | ||
– Euskal kulturaren ezagutza txikia | dute gure ikasleek. Hizkuntzaren kultur dimentsioa apenas landu dute derrigorrezko hezkuntzan. | |
Euskal kulturaren ezagutza txikia | dute gure ikasleek. Hizkuntzaren kultur dimentsioa apenas landu dute derrigorrezko hezkuntzan. | |
“Osasun mentaleko arazoek eragina | dute gure ikasleen pentsamenduan, sentimenduetan eta portaeran, eta arazo emozionalak, funtzionalak eta fisikoek eragin ditzakete. Horregatik, garrantzitsua iruditzen zaigu arazoak prebenitzea eta espezialista kualifikatuekin batera tratatzea, gure ikasleei lagundu ahal izateko eta ondorio larriak saihesteko, epe luzerako tratamenduak ekarri ahal dituztenak”. | |
Bestela esanda, itzulpenetik sormen lanerako jauzia eman arren ere, beharrezkoa da sortutakoa, hala behar denean, berrikusi eta eguneratzea, eta, hain zuzen, horretara dator eskuliburu hau. Hala behar | dute gure ikasleek eta, oro har, lan zuzenbidera euskaraz gerturatu nahi duten guztiek ere. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
dute | 12 (0,08) |
Argitaratzailea
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 3 (0,02) |
Herria - Euskal astekaria | 2 (0,01) |
ELKAR | 1 (0,01) |
Berria | 1 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
Argia | 1 (0,01) |
aikor.eus | 1 (0,01) |
AVD-ZEA - Editorial Dykinson | 1 (0,01) |
Urola kostako GUKA | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan gu | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan gu ikasle | 5 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |