Emaitzak: 6
2008 | ||
Hezkuntzaren garrantzia diabetesean Osasun hezkuntzako jarduerak ezagutzak eta informazioak emateko prozesua dira, gizabanakoak edo komunitateak, talde gisa, ezagupen, teknika eta trebetasun egokiak lor ditzan borondatezko portaeran aldaketak lortzeko eta bizi kalitate hobea lortzeko. Diabetes hezkuntzaren kasuan, eskura ditugun azken datuek erakusten | dute eragin positiboa izan duela bilakaera klinikoan, eta osasun laguntzaren kostuak %70 jaitsi direla. Osasun hezkuntzaren helburuetako bat, edozein arlotan, tresna egokiak eskaintzea da, gizabanakoak eta komunitateak beren ezagutzak areagotu ditzaten eta ohitura osasungarriak prebenitu eta sustatzeko ardura har dezaten. | |
2009 | ||
Proteinen eta aminoazidoen osagarriak Kirolari amateurrek eta profesionalek maiz erabiltzen dituzte proteinak edo aminoazidoak. Hala ere, azterketek ez | dute eragin positiborik kirol errendimenduaren hobekuntzan. Hori dela eta, adituen elkarteek gai horri buruz egiten dituzten gomendioen helburu bakarra da bidezko proteina ekarpena egitea, entrenamenduaren erantzuna hobetzeko eta esfortzu osteko indarberritzea hobetzeko. | |
2012 | ||
“Maileguan uzten ez baduzu, ez dizut utziko zuri jolasten”, “partekatzen ez baduzu, ez zaitut nahi”. Horrelako mehatxuek, oro har, ez | dute eragin positiborik haurrarengan. Horregatik, hobe da saihestea. | |
Artikulu horiek ogia ale osoa eta fina eta loditasunarekin duen lotura eredu dietetikoetan oinarritu ziren. Aztertutako 38 azterketa epidemiologikoen emaitzen arabera, ogi ale osoa barne hartu zuten eredu dietetikoek ez | dute eragin positiborik pisuaren igoeran, eta onuragarriak ere izan daitezke egoera ponderalerako. Ogi findua erabiltzen duten elikadura ohiturei dagokienez, zeharkako azterketa gehienek ondorio onuragarriak adierazten dituzte; ongi diseinatutako kohorteek, berriz, sabelaldeko gehiegizko gantzarekin zerikusia izan dezakeela adierazten dute. | |
2021 | ||
Gurasoek jokalekuan dituzten portaera desegokiek ez | dute eragin positiborik seme alabengan. Ikasi identifikatzen eta zuzentzen | |
2022 | ||
Baita identitate sexuala bizitzeko moduak nola sartzen ari diren ere, zer naturaltasunekin kantatzen zaien oraingo kezkei eta erronkei, bizi dugun munduarekin kontsonantzian. Lurraldeetako txapelketak oso onak izan dira; denek utzi | dute eragin positibo bat. Euskal Herrikoa oso interesgarria izango da. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
dute | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
ukan eragin | 1 (0,01) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan eragin positibo | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |