Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 72

2002
‎PayPal, Internet bidez hirugarrenei ordaintzeko aukera ematen duen konpainia, auzitara eraman dute bezeroek beren dirurako sarbidea legez kanpo murrizteagatik. PayPal, zeinaren bidez ‘on line’ ordain baitaitezke hirugarrenei erositako ondasunak eta zerbitzuak, ‘puntocom’ ekintzen gainbeheraren ondoren burtsara atera den Interneteko lehen enpresetako bat izan da, aurreko ostiralean gertatu zena.
‎" Bezero batek esaten zidan ilea oihartzuna zuela nire lan baten ondorioz, galdu edo haserretu baino lehen, tratamendu bat eta saio batzuk eman dizkiogu beti, ileak eskatutako testura berreskuratzeko". Bere karguaren arabera," ile apaintzaileek ez dute bezero bat gustura utzi nahi; beraz, ile apaintzailearen lanaren emaitzekin pozik ez dagoenean, konpontzeko eska diezaioke". " Muturreko kasuetan Arbitraje Batzordera jo daiteke".
‎92 2000 urtean, 327 2001ean eta 318 2002n, Ministerioko idazkariorde Pablo Vázquezek azken agerraldi parlamentarioan esan zuenez. Baina, zergatik lortzen dute bezeroa hain erraz argaltzaile ez seguruek. Gaian adituak direnentzat, helburuak ia baliabide guztiak justifikatzen ditu:
2004
‎Salaketa horien arabera, Ofi Credit ek zerbitzuak alokatzeko kontratua sinatu du kontsumo kreditua edo hipoteka mailegua behar duten pertsonekin, eta, oro har, berankortasun egoeran egon ohi dira. Finantza erakundeak kreditua edo mailegua ukatuz gero, salatzaileek esan dute bezeroari jakinarazten zaiola ez dela bideragarria, eta Ofi Credit enpresak eskainitako zerbitzu kontratua deuseztatuta geratzen dela. Hala ere, Adidae ren arabera, kaltetuak, Ofi Credit jaunak maileguaren emakida ukatzen ziola jakinarazi ondoren, kreditua ustez errefusatu zuten banku berberetara joan ziren, eta finantza erakundeek ematea lortu zuten.
‎Kontuan hartu behar da tasa finkoko kredituak ez direla iristen ordaintzeko dauden hipoteka guztien %10era ere (350.000 milioi baino gehiago). Azkenik, notarioek adierazi dute bezero gehienek beren etxea merkatuko balio erreala baino merkeago eskrituratzen jarraitzen dutela, zergen ordainketan aurrezteko. Hala, Madrilen etxebizitza batek eskrituran duen batez besteko prezioa 215.000 eurokoa da, eta merkatuko prezioetan 300.000tik gorakoa.
2005
‎kirola praktikatzen hasi aurretik enpresen %53k bakarrik egiten dute bezeroarekin entrenamendurik.
‎Espainiako 20.000 farmaziek baino gehiagok tresna berri bat izango dute bezeroaren zerbitzura: “Atlas de Comunicación en Atención Farmazeutica”, Pharmaceutical Care Fundazioak abalatutako argitalpena, “Europan profesionalei bakarrik eta lehen aldiz zuzendua”, Euskadiko Farmazien Elkarteko (AFARE) lehendakari Iñigo de la Cuestak atzo esan zuenez.
‎Alde horretatik, kontuan hartu behar da Lan eta Industria Sailak erabaki zuela otsailean bezeroak erakartzeko Gas Naturalen prozedura ikertzea, zenbait egunkaritan agertu ziren konpainia horretako kontsumitzaileen zenbait kexa gutunen ondorioz. Bestalde, Gas Naturaleko iturriek ziurtatu dute bezero berriak erakartzeko prozedura zuzena dela eta indarrean dagoen araudia betetzen duela. Konpainiak berak adierazi du sistematikoki jarraitzen den prozesua oso kontu handiz egiten dela, merkaturatze aktiboa dela eta.
‎Kredituko finantza establezimenduren batek (KH) eskainitako kontsumorako kreditu azkar bat onartzeak interes handiak ezkutatzen ditu gehienetan. EFCak kreditu finantzarioak dira, eta bankuek eta kutxek dituzten arauen oso antzekoak dituzte, baina ez dute bezeroen gordailuak atzematea debekatzen. Bere jarduera kreditukoa baino ez da, eta hura erabiltzeko Espainiako Bankuan alta emanda egon behar dute.
‎Caja Madrid eta Ibercaja. “Horrelako jarduketek konfiantza sortzen dute bezeroengan, baina erakunde gehienek nahiago izaten dute iruzur saiakera horiek ezkutatu edo gezurtatu, eta, beraz, konfiantzarik eza sortzen da “on line” bankuan”, adierazi du AIk. Edonola ere, Víctor Domingo buru duen elkarteak zehaztu du ia banku webgune guztiek dituztela phishing ari buruzko oharrak.
2006
‎Zertarako balio ote dute bezeroa artatzeko zerbitzuek?
‎Horrek esan nahi du higiezinen agenteek kobratzen dituzten komisio altuak ekiditea. Bestalde, sustatzaileek metodo horretan ikusi dute bezero potentzialekin harremanetan jartzeko modu eraginkorra, marketin eta publizitate kanpainetan diru asko gastatu gabe. Ez da harritzekoa horrelako atarietan sustapen osoen iragarkiak aurkitzea.
‎Baina zigiluetan, artelanetan edo antzinako gauzetan inbertitzen duten konpainia horiek ez dira finantza erakundetzat hartzen; bitarteko hutsak dira ondasun horiek erosteko. Horregatik ez dute bezeroek berme funtsen babesik. Hala ere, banku eta kutxetako gordailuak eta burtsako inbertsioak babestuta daude, modu mugatuan bada ere.
‎Eta gizarte horien ugalketa ez da amaitu ere egin, alderantziz baizik; izan ere, sektoreko entsein gehienak eta, bereziki, handienak Credit Services, Kirón, Capital Credit edo Best Credit hedapen plan garrantzitsuetan sartuta daude, eta bi edo hiru urtean 5.000 bulego baino gehiago izan ditzakete. Enpresa horiek gero eta zerbitzu katalogo zabalagoa dute bezeroentzat alderantzizko orientazioa barne, baina negozio bolumen handiena zorrak birfinantzatzean eta finkatzean datza, eta kreditu eragiketetarako aholkularitzan. Normalean, finantza erakundeen artean bezeroaren beharretara ongien egokitzen den kreditua edo zor guztien hileko kostua murrizteko aukera ematen duen irtenbidea aurkitu behar izaten du, zor bakar batean elkartuta.
‎Ordaindu gabekoak txikiagoak dira banku eta kutxen sukurtsal sarea trinkoagoa den tokietan: BBVAko adituek azaltzen dutenez, ziurrenik bulegoek hobeto ezagutzen dute bezeroa, eta maileguak kaudimen aukera handiagoekin ematen dira. Kreditu azkarra Espainiako Bankuaren eta agintari ekonomikoen alerten aurrean, BBVAren txostenak ez du arriskurik antzematen kreditu azkarraren garapenagatik.
2007
‎Lege berria abian jartzen denean, banatzaile batengana jo dute, izen deiturak, nazionalitatea, identifikazio agiria (NAN edo pasaportea) eta enpresen kasuan identifikazio fiskaleko zenbakia erregistra ditzan. Sustapenak Operadoreek araudi hori baliatuko dute bezeroak promozioen bidez kontratura pasa daitezen eskatzeko; beraz, azken hilabeteetan ikusten den joera hori azkartzea espero da. Hala, CMTren abuztuko datuek adierazten zuten aurrez ordaintzeko erabiltzaileen kopurua %2, 5 jaitsi zela, eta kontratukoa, berriz, %9, 6 Bezeroen datuak agintariek eskatzen dituztenean baizik ez dira erabiliko, non eta erabiltzaileek ez dioten espresuki baimena ematen operadoreari sustapenak eta eskaintzak bidaltzeko.
‎Bi urtean legera egokitzen ez diren bezeroei baja eman behar zaienez, denboraldi horretan zabalduko diren informazio kanpainak prestatzen dituzte operadoreek, eta erabiltzaileei izapideak errazago egiteko formulak diseinatzen dituzte. Aurreikuspenen arabera, telekomunikazio konpainiek araudi hori baliatuko dute bezeroak sustapenen bidez kontratura pasatzera animatzeko; beraz, azken hilabeteetan ikusten den joera hori azkartzea espero da. Abuztuko datuen arabera, aurrez ordaintzeko zerbitzuen erabiltzaileen kopurua %2, 5 jaitsi zen, eta kontratuarena, berriz, %9, 6.
2008
‎Baina osasuntsu elikatu eta bizitzeko kezkak, produktuei gehitzen zaizkien mezuek uzten duten sentsazio onak eta egunero egunero jasotzen duen publizitate itogarriak horrelakoak erosi eta kontsumitzera bultzatzen dute bezeroa.
‎derrigortzen dute bezeroa.
‎Tarifak eta ordutegiak aukeran Aldizkari honetako laguntzaileek gimnasio bakoitzean jakin nahi izan zuten zenbat ordaindu zuten oporrengatik, adibidez, eta aldez aurretik jakinarazi zitzaien. Gimnasioen %18k hilabete osoa ordaindu behar izaten dute denboraldi horretan, edo matrikula berriro ordaindu behar izaten dute bezeroa itzultzen denean. % 37k hilean baino mantentze kuota txikiagoa ordaintzea eskatzen zuen, eta% 45ek bakarrik uzten zuen kanpoan zegoen bitartean kuotarik ez ordaintzeko.
‎Beherapenak ordainagirietan. Entitate batzuek beren ordainagirien edo kreditu edo zordunketa txartelarekin gastatzen den zenbatekoaren portzentaje bat ordaintzen dute bezeroen kontuan. Hala ere, batzuetan, horrelako eskaintzek hilabete batzuk besterik ez dute irauten, ez kontuaren bizitza osoan.
‎Hala ere, ekimenaren sustatzaileek gomendatu dute establezimendura iristean kontratatutako eskaintza baieztatzea ezustekoak saihesteko, eta adierazi dute oso garrantzitsua dela puntualtasuna; izan ere, 15 minutu baino gehiagoko atzerapenak itundutako sustapena bertan behera uzteko eskubidea ematen dio lokalari. Era berean, nahiz eta deskontu horietako batzuk errentagarritasun txikikoak iruditu jatetxeen jabeentzat, mota horretako eskaintzek ziurtatzen dute bezeroak izango dituztela asteko egun laburrenetan, eta haien plater nagusiak eta zerbitzuak ezagutaraziko dituztela. Ordua, eguna eta tokia Badira beste aurrezteko modu batzuk erreserba birtualik egin gabe, eta horretarako egutegia eta kale izendegia bi aliatu leial dira.
‎Gainera, baldintza horiek betetzen badira ere, erakunde askok aseguruak kontratatzea eskatzen dute, ordaintzen ez denean bizkarra gordetzeko eta bezeroekin errentagarritasun handiagoa lortzeko. Oro har, erakundeek ez dute bezeroaren azterketa pertsonalizatua egiten aseguru prima kalkulatzeko, taulak eta kopuru estandarrak erabiltzen dituzte. Hau da, erakunde berean, 45 urte arteko bezero batek gauza bera ordainduko du bere bizi aseguruagatik (berdin da 30 urte edo 42 urte izatea).
‎Batzuetan, etxeko ekonomiak gehiago ematen ez duenean eta" mugan" dagoenean, ez da erraza irteera bat aurkitzea. Bankuek eta kutxek aukera ematen dute bezeroek kontratatzen dituzten maileguen hileko kuota jaitsiko duen gabealdia(" graziakoa" ere esaten zaio) sartzeko. Epe hori kreditu pertsonaletan zein hipoteketan gerta daiteke, baina ahalegin ekonomikoagatik, hipoteka da mailegurik handiena duen eta gehien eskatzen den mailegua.
‎Telekomunikazioen Merkatuko Batzordea (CMT) telekomunikazioetako operadoreek bete behar dituzten berariazko betebeharrak gainbegiratzen dituen erakunde publikoa da, eta urtero txosten bat egiten du, besteak beste, herrialdean diharduten telefonia finkoko enpresa bakoitzaren merkatu kuotak jasotzen dituena. Merkatuan banatzen diren zortzi operadore nagusien artean, bostek eman dute bezeroek fakturak ordaintzen ez dituztenean erabiltzen duten protokoloa. Telefonikoa.
2009
‎Horrez gain, bankuek sakon aztertzen dute bezeroek zer ahalmen daukaten zorpetzeko, eta hileko diru sarreren% 35 baino gutxiago erabiliko badituzte mailegua ordaintzeko, orduan ez diete abalik eskatuko, baina bestela bai.
‎Euren muinari uko egin gabe Internet bidezko jarduna sustatzea, ikusi dute bezeroak harreman hurbila nahi duela, pertsonalizatua, eta hori lortzeko bide bakarra dago: bulegoak ireki eta langileak jarri.
‎“begietatik jaten da”. Urrea eta zilarra bezalako metalak erabili eta probatu dituztenak bat datoz esatean zaporea ez dela metal horietatik nabarmentzen dena, neutroa baita; hala ere, “joko handia ematen dute oro har, eta onarpen handia dute bezeroen artean, beren gustu ezaugarriengatik baino gehiago, originaltasunagatik”, Elena Arzaken hitzetan. Baina metal horiek ez dira orain erabiltzen, duela gutxi modan jarri badira ere.
‎Hala ere, beste lanbide askok eskaintzen dute lan irteera interesgarria. Bezeroarengana bideratutako lanak Gizarte Zientzietako eta Letretako lizentziatu berriek jarrera ona izan behar dute bezeroekin jarduteko, eta harreman publikoetako, turismoko eta zerbitzuetako enpresek lehen enpleguen aukera zabala eskaintzen dute, urtean 16.000 eta 20.000 euro arteko lansariekin. Lanpostu horiek ez dute esperientzia handirik eskatzen, baina bai bezeroarenganako orientazio handia, zerbitzu pentsaera eta komunikazio gaitasun ona.
‎Halaber, kontratua desegin edo aldatuz gero, egun horretako benetako kontsumoa zehaztuko da eta dagokion likidazioa egingo da. Sistema berri hori abian jartzeko, enpresa banatzaileek banakako jakinarazpena egin dute bezero bakoitzeko, eta fakturan sartuko da. Enpresa horiek uztailaren 1a arte izanen dute beren prozedura informatikoak egokitu eta metodologia berria aplikatzeko.
‎Mailegu horiek abantaila bat dute erakundearentzat: ematen diren unean, zehatz mehatz ezagutzen dute bezeroen zorpetze ahalmena, eta, beraz, nahi adina diru emango die, inolako arazorik gabe. Bezeroarentzat, ohiko linearen bidez lortutakoak baino erakargarriagoak dira baldintzak (interes tasak %8 jaits daitezke), baina mota baten edo bestearen aplikazioa bezeroak erakundean duen iritziaren mende dago.
‎Interesdunak bere datu pertsonalak, erreklamazioaren edo iradokizunaren xede den IAT bulegoaren identifikazioa eta eskaera idatzi behar ditu. Berrikuspen estazioek erreklamazio liburu bat izan behar dute bezeroaren eskura Iradokizunak kontuan hartzen dira zerbitzuaren antolaketa edo kalitatea hobetzeko; kexak, berriz, funtzionamendu arazoak, arreta falta, atzerapenak edo antolaketa falta nabarmentzen dira. Erreklamazioek, oro har, zerbitzua egiten duen enpresak kalteak egoztea dakarte.
‎Hala ere, merkatu horretan ere aldaketak daude. Orain, erakundeek inoiz ez bezalako agresibitatea dute bezero berriak lortzeko; sektorea prezio gerra batean murgilduta dago. Nola azaltzen duzu osasun asegurua primetan haztea, baita krisiarekin ere?
‎Nolanahi ere, osasuna estalita izan nahi du, arrisku ororen edo ia guztien aurrean, eta, gero, nahi izanez gero, mediku eta klinika gehiagotara edo gutxiagotara iristea erabakitzen du, mundu osoan askatasun osoz edo esparru nazional, lokal eta abarretan hitzartutako koadro batekin. Oinarrizko aseguruen zein estaldura ez dute bezeroek aukeratzen beren polizak sortzen dituztenean? “Gero eta seguruagoak dira estaldura modulu batzuk bakarrik kontratatzeko eta benetan behar diren zerbitzuak ordaintzeko” Bezeroaren egoeraren, bizi den eremu geografikoaren edo medikuntza publikoaz duen pertzepzioaren araberakoa da, besteak beste.
2010
‎Aitortzen dute, hala ere, zinema aretoek eskubidea dutela finkatzeko zer baldintzatan onartuko dituzten bezeroak, eta esaten dute bezeroak behartuta daudela baldintza horiek errespetatzera.
‎EROSKI CONSUMER ek egiaztatu ahal izan duenez, bezeroak erreklamazio orria eskatu, eta jatetxeen% 5ek ez diete eman (betiko aitzakia erabili dute: Nagusia ez dago), eta beste% 43tan, berriz, ez dute bezeroen bistan jarri halakoak eska ditzaketela dioen oharra, nahiz eta legeak horretara behartu.
‎Lan bera galtza baten kremailera aldatzea 8 eta 15 euro artean kostatzen da. Konpainia batzuek arropa doan jasotzen dute bezeroa gertu bizi denean edo konpontzeko hainbat arropa gordetzen dituenean; beste batzuek, berriz, 5 eta 20 euro bitarteko gehigarria kobratzen dute. Jostun partikularren eta frankizien edo kate handien tarifak ere desberdinak dira.
2011
‎Hegazkin konpainiaren politika era batekoa edo bestekoa izan, hegaldi bakoitzeko langileek beti jartzen dute bezeroaren eskura haurtxoa lotzeko segurtasun uhala (aireratzerakoan eta lurreratzerakoan, bereziki), eta ongi jartzeko laguntza ere ematen diote.
‎Gaur egun, aseguru etxeek aukera ematen dute bezeroak familia asegurua egin dezan (familia osoari ematen dio estaldura), edo aseguru indibidualak egin ditzake bestela; adibidez, berariaz haurrentzat direnak eta mediku estaldura ematera mugatzen direnak.
‎Horretarako, Europako pasaporte bat sortuko da, estatu kide batean baimendutako kreditu bitartekariek beren zerbitzuak EB osoan eskaintzeko aukera izan dezaten, inbertsio funtsekin gertatzen den bezala. Gainera, bitartekariek eskubidea izango dute bezeroen kreditu historialari buruzko datu baseetara bereizkeriarik gabe sartzeko. Hogeita zazpien eta Euroganberaren gobernuek negoziatu behar dute orain araua.
‎Gaur egun, kontsumorako kredituetan espezializatutako entitateek aukera ematen dute modu arinean maileguak lortzeko, baina baldintzak aurreko kreditu azkarren aldean igo dira. Hasteko, Cofidis edo Banco Cetelem finantza establezimenduek beren web orrietan iragartzen dute bezero baten eskaera jaso ondoren, aholkulari pertsonal bati azterlan txiki bat egiteko eskatuko diotela, balizko erabiltzailearen kaudimena baloratzeko. Entitate horiek guztiek datu pertsonalak, NANa edo egoitza txartela eskatzen dituzte orain.
‎Argaltzeko prezioa Bisitatutako zentro guztietatik, lautik hirutan lehen kontsulta hori doakoa zen, eta bisita horregatik kobratzen zutenetan, batez besteko prezioa 35 eurokoa zen. Tratamenduari dagokionez, establezimendu batzuek aukera ematen dute bezeroak osorik ordaintzeko (hirutik batean baino gehiagotan) eta beste batzuek bisita bakoitzeko kobratzen dute (hirutik ia bitan, bisitatutako zentroen %63 inguru). Tratamendua osorik ordaindu behar denean, batez besteko prezioa 1.437 eurokoa da (2007an baino %3 garestiagoa, urte horietako KPIa %11 igo denean).
‎Errentagarritasun handiagoa lortzen da gordailuak Internet bidez kontratatzean, bankuarekin lotura izanez gero edo diru berria eramatean Lege berri honek Espainiako Bankuak gerra horrek eragindako ondorio kaltegarriak amaitzeko egindako eskaerari erantzuten dio, izan ere: Gordailuek eskaintzen zituzten errentagarritasun handiek beherakada bat eragiten zuten bankuen irabazi marjinetan Erakundeek zailtasun handiagoa izan dute bezeroei kredituak emateko, interes tasa altuagoan eskaini behar baitzituzten. BBOFra (banku handietara) jo behar izan ez duen banku sektorearen parteak uste du lehia desorekatu egin dela, eta salatu du beste banku eta kutxa batzuek laguntza publikoez baliatu direla beren produktuetan errentagarritasun handiagoa lortzeko.
‎Espainian, Compartir iendotaxi.com webguneak %80raino aurreztea bermatzen du erabiltzaileentzako bidaietan. Radio Taxi Murtziako kooperatibako taxilariek zerbitzu hori sustatzen dute bezeroen artean.
‎Hala ere, EROSKI CONSUMER ohartu da alderdi horrekiko interesik eza ohikoa dela. Bisitatutako hamar gimnasioetatik bitan bakarrik (2008an %14 ziren) ziurtatzen dute bezero berriari azterketa mediko bat egingo diotela bere egoera fisikoa zein den jakiteko. Horien ia erdietan proba osoa egiten da:
‎Definizio horretan, ordea, ez da sartzen kontua bertan behera uztea. Kontu bat bertan behera uztea ez da oinarrizko zerbitzutzat hartzen eta komisioa kobratzen da Ez da praktika orokorra, baina entitate batzuk kobratzen dute bezeroak kontua bertan behera uzteko eskatzen duenean. Bankian 6 euroko tarifa aplikatzen dute.
2012
‎Hori dela eta, bisiten% 93tan, aurrezki produktua eskuratzeko, kontu korronte bat irekitzera behartu dute bezeroa.
‎Gainera, konpainiek terminal fabrikatzaileekin lan egiten dute rcs e hainbat modelotan eta hainbat sistema eragiletan eskuragarri egon dadin, esperientzia hobetzeko, komunikazioetako segurtasuna indartzeko eta bezeroaren telefono zenbakian oinarritutako erabiltzailearen identifikazioa ahalbidetzeko. Zerbitzu horiei esker, gaur egungo ahots eta testu esperientziaren oso antzekoa izango dute bezeroek, eta, gainera, erabiltzaileek eskatzen duten segurtasuna eta sinpletasuna gehitu zaie, operadoreek azaldu dutenez. Zehazki, rcs e ak agenda aurreratua du, zerbitzu hori duten kontaktuak identifikatzen ditu, eta erabiltzaileak haiekin komunikazio “aurreratuak” egin ditzake, fitxategiak transferitzeko aukerak eta “aberastutako” deiak dituen multimedia txata, zeinetan, hitz egiteaz gain, bezeroek irudiak edo bideoa zuzenean parteka baititzakete.
‎Badira zenbait aseguru “eskulekuen zerbitzua” izenekoa proposatzen dutenak, hainbat kontingentzia mota estaltzen dituena. Gainera, polizek larrialdiak estaltzen dituzte, eta aseguru etxeek profesionalen talde bat jartzen dute bezeroaren eskura konponketa lanetarako. 2 Matxura sakon aztertu eta larrialdia neurtu behar da Jaiegunetako eta ordutegi berezietako arretak ohiko prezioa bikoiztu dezake.
‎Son of Groucho Pentsio plan bat finantza erakunde bati kontratatzeak edo eskualdatzeak ordainsaria du titularrentzat. Bankuek eta aurrezki kutxek estrategia hori erabiltzen dute bezeroen funts berriak erakartzeko edo berriak erakartzeko. Sustapen horien bidez, opariz oparituko zaizkie opariok sinatzen dituzten aurreztaileei, dirutan edo gauzatan.
‎gauzazko ordainketak lortzea, hau da, opariak. Finantza erakundeek beste estrategia komertzial bat erabiltzen dute bezeroen aurrezkia lortzeko. Ekarpenen zenbatekoarekin bat datozen opariak eta promozio eskaintzak lortzea proposatzen zaie harpidedunei.
‎Bezero bakoitzak lehendik kontratatutako pertsonekiko gogobetetasuna kontsultatzeko historia du. Hiru plataformek ehuneko komisio bat kobratzen dute bezeroek autonomoei egiten dizkieten ordainketetan horien bidez egindako transakzioengatik. Ordainketa zerbitzu baten bidez erabiltzaileen identitatea egiaztatzeko aukera ematen dute.
2013
‎Eta hori guztia egiten dute bezeroek hurrena ere marka hori hauta dezaten gailu horietakoren bat ordezkatu behar dutenean.
‎Prezio merkeko hotelek oinarrizko prezioa eskaintzen dute, baina zerbitzu asko ordaindu behar dira, eta ez dute bezero guztiei konpentsatzen
‎«Komisioen azterketa krisi garaian. 2012ko denboraldia MENDEKOTASUNA (Banku, Kutxa eta Aseguruen Erabiltzaileen Elkartea), urte hauetan, erakunde batzuek %185, 9raino igo dute bezeroei kobratzen dieten prezioa, besteak beste, kontu eta txartelak mantendu eta administratzeagatik, kutxazainetan dirua ateratzeagatik edo hipoteka kredituak aztertu eta irekitzeagatik. hau da, finantza zerbitzuen bitarteko erabiltzaile batek egiten dituen eragiketa ohikoenak.
‎Gordailuen aldez aurreko ezeztapena saihestea. Aldez aurretik kitatzea zigortzen ez duten finantza produktuak harpidetzea komeni da. Beste produktu batzuek aukera ematen dute bezeroak aldez aurretik ezeztatzeko, erakundeak penalizazio gisa ezarritako komisioaren truke. Kontu korronteetako tarifa finkoa aukeratzea. Komisio guztiak batera kobratzen bazaizkio bezeroari, kargu finko bakar bat balitz bezala, tarifa finkoa terminoa erabiltzen da, hau da, kuota finko baten ordainketa, bankuko produktuak eta zerbitzuak erabiltzeagatik.
‎Batzuetan, kontratatutako aseguruak sarrailagintza, elektrizitate edo iturgintza zerbitzuak hartzen ditu. Era berean, larrialdiak estaltzen dituzten polizak daude, eta aseguru etxeek konponketa lanetarako profesional talde bat jartzen dute bezeroaren eskura. Ez fidatu telefono zenbaki batekin bakarrik iragartzen diren profesionalez Enpresa batzuek ez dute helbide fisikorik, Interneten iragartzen dira hainbat telefono zenbaki eskainiz, eta anonimotasunean babesten dira, gehiegizko tarifak kobratu edo iruzurrak egiteko.
2015
‎Eskaintzak eta sustapenak: txartel batzuek aukera ematen dute bezeroek, erosketa egiterakoan, produktuetan hobari handiak izan ditzaten, eta gastuak izaten laguntzen duten eskaintzetara eta promozioetara sartzeko. Opariekin trukatu ahal izango dituzten puntuak ere metatu ditzakete.
‎Ostalaritzak boom partikularra bizi izaten jarraitzen du; bereziki, berritzen dituzten proposamenekin, tradizioa berreskuratzen dutenak edo bere mahaikideei gutun eta plater exotikoen bidez bidaiatzea ahalbidetzen dietenak. Zer baloratzen dute bezeroek. Zergatik aukeratzen ditugu leku batzuk eta ez beste batzuk?
‎Garraio konpainiek kalte ordainak eskatu behar dizkiete erabiltzaileei, edo kexa bat jarri. Ia guztiek dute bezeroarentzako arreta zerbitzua, eta, gainera, erreklamazio orriak izan behar dituzte enpresek. Bidaiariak erreklamazioa egin eta hurrengo hiru hilabeteetan aurkeztu du erreklamazioa.
2016
‎Batez ere pertsonei begira egon arren, denboraren poderioz, Facebook ek ere baliozko sare soziala eta marketarako oso baliagarria dela frogatu da. Enpresek leku egokia aurkitu dute bezero potentzialei mezuak bidaltzeko kalitatezko edukien bidez eta erabiltzaileen leialtasuna lantzeko. Gizarte sare ezagunena den arren, eztabaidagarriena ere bada, behin baino gehiagotan ekintza aldebakarrak egin baititu eta ez baitira oso adeitsuak erabiltzaileak osatzen dituztenak.
‎Horregatik, artikulu honetan erraz lortzeko modu batzuk azaltzen dira. Non aurkitu wifia doan Denbora batetik hona, establezimendu askok modan jarri dute bezeroei wifia doan eskaintzeko aukera. Badakite Internetera konektatu ahal izateko, datu tarifaren mega bat ere gastatu gabe, pizgarri bat dela askorentzat, eta beste elementu bat, berriz, turistentzat ez ezik, eramangarriarekin lan egiten duten freelance profesionalentzat ere.
‎Gainera, salatuak alega dezake, eta horrek moteldu egiten du desgaikuntza. Eta, bitartean, ordaintzen ez badute ere, elektrizitatea lortzen dute bezeroei saltzeko, eta horrek zulo izugarria eragiten dio merkatu elektrikoari. 3 Nola kaltetzen duzu konpainia elektrikoen iruzurra?
‎Higiene eta osasun baldintzak betetzen diren ala ez adierazten duten zenbait alderdi daude jatetxe batean Osasunari eta segurtasunari buruzko kritika negatibo batek jatetxe baten izen ona hondatu dezake. Eta, gainera, osasun ikuskatzaileek ez ezik, sare sozialek ere aukera ematen dute bezeroak kritikoak izan daitezen higiene alderdi batzuekin. Hori saihesteko, arduradunek manipulazio praktika egokiak egin behar dituzte, eta garbi garbitu behar dira, zerbitzatzen dituzten elikagaien segurtasuna bermatzeko.
2018
‎Administrazioak ez du nahitaez bete behar datuak babesteko araudia. Enpresa pribatuek ere egokitu eta bermatu behar dute bezeroen eta erabiltzaileen intimitaterako eskubidea. Europako Batzordeak datuak babesteko arau berrietara egokitzeko jarraibideak argitaratu ditu.
‎Farmaziak erreklamazioa dira osasun produktuen salmenta. Segurtasuna ematen dute bezeroak, herritar batek bere gainetik pasatzen duenean muga, profesional eskudun bat aurkitzea espero du, aholkatzeko medikamentuei buruz modu objektiboan, independentean, egiazkoa eta paziente gisa dituen beharretara bideratua. Baita ere produktu eraginkorrak aurkitzea espero da.
2019
‎Doako loturez baliatzea Hori da, agian, trikimailu ezagunena. Bankuek kosta ahala kosta lotu nahi dute bezeroa, eta estrategietako bat da deskontuak eskaintzea kontsumo kredituaren interesetan, produktu jakin batzuk kontratatzearen truke. Kostu handiagoko produktuak kontratatuta lortzen dira deskontu handienak, hala nola aseguruak edo pentsio planak, baina gerta daiteke haien prezioa handiagoa izatea emango diguten deskontua baino, eta, beraz, ez da kontura aterako.
2020
‎Zordunketa txartelak huts egiten badu, ordezko plastiko gisa erabiltzeko aukera izateaz gain, zerbitzu batzuk kontratatzeko dugu. Adibidez, autoak alokatzen dituzten konpainiek eskatzen dute bezeroek kreditu txartel bat eman dezatela ibilgailuaren fidantza kargatzeko. — Azkenik, txartel guztiek ez dituzte abantaila berberak, eta batzuk beste batzuk baino erabilgarriagoak izan daitezke bidaiatzeko.
2021
‎zibergaizkileentzako modus operandi arruntena Azken urteotan, segurtasun adituek eraso masiboak atzeman dituzte: phishing zibergaizkileak identitatea ordezten dute bezeroen datuak lapurtzeko plataforma herrikoiak (entretenimendukoak, paketeak eta logistikakoak, etab.). hackerrak plataformak zerbitzu hau ematen du: erabiltzaileen kontuen gakoak ematea. Eta jarduteko moduluak Medidas de seguridad.
2022
‎ren onuradun nagusiak marketina berdea enpresak dira. Marketin jasangarria aplikatuta, konpainiek zabaldu egiten dute bezero potentzialen aukera —ez da ahaztu behar kontzientzia ekologiko kolektiboak hartzen duela kontsumoa— Era berean, enpresek beren markak merkatuan erreferente gisa kokatzen dituzte, beren produktuen estandarte ekologikoa ez duten lehiakideen aurrean puntuak irabaziz. El marketina Berdeak ere garrantzi sozial handia du, gizarteak ingurumen arazoak ulertzeko eta kontzientziatzeko balio baitu.
2023
‎Ekainaren amaieratik aurrera, enpresek debekatuta dute bezero izan daitezkeenei dei komertzialak egitea, zehapenak jaso gabe. Hala ere, legeak zenbait salbuespen aurreikusten ditu
‎Kostu gehigarriei dagokienez, lantegiak egonaldiari eta ibilgailuaren zaintza luzeari lotutako kontzeptuengatik baino ezin du kobratu. Horretarako, konponketa zentroan, behin baino gehiagotan saiatu behar dute bezeroarekin komunikatzen lana amaitu ondoren, baina erantzun gabe. Zer berme dute konponketek?
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia