Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 8

2002
‎Medikuntzako ikasketekin gertatzen den moduan, Erizaintzako ikasketekospitaletan burutzen den atal praktiko kliniko garrantzitsua dute beren ikasketa plangintzetan. Gaur egun, irakaskuntza hori gaztelaniaz soilik eskaintzen ari da.Dena den, ospitaletako erizaintzari buruzko hezkuntzan Medikuntzako hezkuntzangertatzen ez den beste aldagai distortsionante bat dago:
2006
‎Gero eta unibertsitate ikasle gehiagok erabakitzen dute beren ikasketen zati bat Europako beste herrialde batean egitea, Erasmus programaren bidez. 2007an hogeigarren urtebetetzea ospatzen da. Espainia izan zen, ikasturtean, lekurik eskatuena, eta Granadako Unibertsitatea izan zen Europan gehien bisitatu zena.
2012
‎10 eta 60 urte bitartekoak. 10 urte baino gazteagokoek ez dute beren ikasketa maila finkatua eta, gainera, 20 urtetik gorakoak lehenetsi ditugu, adin hori hartu dezakegulako pertsonaren identitateko elementuak (hizkuntza barne) finkatuago dauden garaitzat. Adin batetik aurrerakoek, berriz, hitz egiterakoan arazo gehiago izan ditzakete (ahoskera, memoria...).
‎Agiri honetan arautzen da ikasleek lanaldi partzialeko ikasketak egiteko aukera, eta ezartzen da, horretarako, aukera hori ematen duen gutxieneko ECTS kreditu kopurua eskatuko zaiela ikastaldiko. Gainera, Bolonia planarekin, derrigorrezko eskola presentzialetako orduak murriztu egiten dira, eta ikastorduak, proiektuak eta ariketak zabaldu egiten dira; beraz, ikasleek erraztasun handiagoa dute beren ikasketak beste jarduera batzuekin konbinatzeko. Lanaldi partzialean matrikulatzeko baldintzak Oraingoz, ikastetxe eta titulazio guztiek ez dute onartzen lanaldi partzialeko matrikulazioa; beraz, komeni da informazioa jasotzea ikasketak erabakitzeko unean.
2014
‎Badu bi urte herri elkargo horretan hasia dela. Bi zuzendariek lurralde antolaketa izan dute beren ikasketen ezaugarria. " Profil bertsua dugu zuzendariek", dio Mouliak, zehaztuz" administrazio zuzenbidea" dela ofizioaren oinarri nagusia.
‎Daniel Pauli itsas biologoak erabiltzen omen zuen shifting baseline syndrome kontzeptua, erreferentzia beheratzeko sindromea. " Arrantza ikertzen duten zientzialariek belaunaldi bakoitzean gutxieneko arrain kopurua definitzerakoan alderatzen dute beren ikasketak hasitakoan ezagutu zutenarekin, kopuruetan bezala espezieen aniztasunean. Hurrengo belaunaldia datorrenerako arrain kopurua urritu da baina gazteok oinarritzat erabiliko dute berek ezagututakoa".
‎Adin tarte hori arrazoi batzuengatik hartu dugu: batetik, 20 urte bainogazteagokoek ez dute beren ikasketa maila finkatua; adin batetik aurrerakoek, berriz, hitz egiterakoan arazo gehiago izan ditzakete (ahoskera, memoria...) eta horregatik, ez ditugu kontuan hartu gaztetxoak (20 urtetik beheitikoak) eta oso adinekoakdirenak (90etik goitikoak). Talde gaztea eta adinekoa aukeratu ditugu diferentziabilatu eta aztertu nahi izanagatik.
2020
‎«Familiek askatasunez aukeratu behar dute beren seme alabentzako hezkuntza eredua. Eredu hori gaztelaniazkoa izan daiteke, edota PAIren gisako programen bidez osatutakoa[...], horiei esker, gazteek rol aktiboa izanen dute beren ikasketa prozesuan eta nazioarteko pentsaera garatuko dute, etorkizunean lanpostu bat lortzeko aukerak hobetuz». PAI programako ikastetxe baten publizitatea dirudi, baina Nafarroako eremu mistoko udal batek herriko gurasoei igorritako agiri ofizial bat da.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia