Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 22

2005
‎José Luis Alvarez Enparantza Txillardegiren ohorez idatzi dugun lan honetan euskaltradizio gramatikalak dioenaren aurka euskarazko genitiboa
2008
‎Giza garapen psikologikoaren ereduei buruz aurkezten dugun lan honen atarian, esker oneko hitzak eman nahi dizkiegu gure ahaleginetan bidelagun izan ditugun gizabanako zein erakundeei.
2009
‎Esku artean dugun lan hau Gozton Garatek hiri erraldoi horretan bizi izandako esperientzia mingarri, harrigarri eta zailaren kontakizuna dugu. Hiri horretan biltzen da xarma eta ankerkeria, bizipoza eta bizitza horrekiko mespretxua, berak esaten zuen bezala:
2010
‎Eskuartean dugun lan hau, tesi lan gisa sortua dugu. Eta horrek badu berea, tesi lanak ez baitira irakurtzeko errazak izaten.
‎Horretarako estimulu gisa zapore bat erabili genuen dimentsio ezberdinetan. Alonso eta Hall ek (1999) bereizteko oso errazak ziren bi oinarrizko estimulu erabili zituzten bitartean (azukrea eta gatza), aurkeztu dugun lan honetan, zapore gozo berdina erabili genuen kontzentrazio maila desberdinetan. Zapore berdina zenez, oso zaila zen bien arteko asoziazioa eta ezberdintzea egitea.
‎Hemen aurkeztu dugun lan hau oinarrizko psikologian kokatzen da. Ikerketa honekin oinarrizko eta unibertsala den ikaskuntza pertzeptiboaren fenomeno honetan parte hartzen duten mekanismo eta prozesu psikologikoetan sakondu nahi izan da.
2011
‎Baina aztertzen hasiz gero, berehala konturatuko gara ez dela beti hala jazotzen, auzokoek ere badutela txikiengandik zer ikasi. Esku artean dugun lan hau adibide ederra da. Koldo Izagirrek berak Bazka agerkari digitalean azaldu duenez, itzuli ahala, bertatik konturatu zen zatiak falta zirela espainierazko itzulpenetan frantsesezko edizioarekin alderatuta.
‎Baina oroit, nola satorraren bidea zehe baten ingurua barna baita lurrean, behar dela aipu dugun lan honetako aitzur luze eta zorrotz bat, eta aitzur hura ernerik behar dela erabili, ezen, harrabotsa adituz geroz, satorra erne eta zalu dabil lurpean.
2013
‎Erriberan aritu nintzen, Iruñean eta Sakanan ere bai. Batzuetan, noski, izaten dira zalantzak egiten dugun lan honekin zerbait erdiesten ote dugun, baina gero konturatzen gara baietz, ezagutu dugun jende asko, nolabait zerotik hasi dena, orain euskaraz ari delako. Beraz, merezi du lan horrek, euskaldun asko atera baita.
‎Erriberan aritu nintzen, Iruñean ere bai eta Sakanan ere bai. Batzuetan, noski, izaten dira zalantzak egiten dugun lan honekin zerbait erdiesten ote dugun, baina gero konturatzen zara baietz, jende asko ba ezagutu duzuna, beharbada ez nik eskolak ematen beraiei, baina batere jakin gabe etorri direnak, batere, batere ezin daiteke inoiz esan, guztiok edo gehienok baditugulako erreferentziazko zerbait baina esan dezagun nolabait zerotik hasi direnak, eta orain euskaraz ari direla.... Orduan, merezi duen lana da euskaldun asko atera da.
2015
‎Proiektuaren helburu nagusialurzoru osasuntsuago eta larre emankorrago eta landare biodibertsitate handiagokoak lortzea da.Ekimenaren abiapuntua larreak maneiatzeko praktika egokiak frogatzea da, eta artzaineinekazaritza erregeneratiboko teknikak proposatzea, lurra eraginkorrago eta iraunkorragokudeatu ahal izateko. Aurrean dugun lan honek larratze motak (bideratua edo librea) latxa ardisistema batean duen eragina laburbiltzen du, ingurumenaren aldetik zein alde teknikotik daukaninpaktua neurtuz.
2016
‎Edota zein sentimendu edo emozio sortu ditu biztanlerian? Esku artean dugun lan honek ikerketa galdera horiei erantzungo die, gizarte irudikapenen teoria oinarritzat hartuaz.
2017
‎Etiketatutako informazioan oinarrituta, testutik azentuetarako patroiak automatikoki ikasita. Ildo honi jarraitu diogu aurkezten dugun lan honetan.
‎Hemen aurkeztu dugun lan honek poesia analizatzaile orokor eta ez gainbegiratu baten lehen adreiluizan nahi du.
‎Erakunde handienek gauzatu dute elkarlan gehien, nabaria izanik Bordeleko unibertsitate sistemak UPV/EHUrekin duen harremana. Deustuko Unibertsitateak Akitaniako erakunde akademikoekin duen elkarlan urria ere deigarria da, nahiz eta gogoratu behar dugun lan hau artikulu zientifikoen egilekidetzan oinarritu dela erakundeen arteko elkarlana identifikatzeko.
2018
‎Eskuartean dugun lan honetako helburu nagusia, eragin linguistikoan oinarriturik, Euskara
‎Eskuartean dugun lan honetako helburu nagusia, eragin linguistikoan oinarriturik, Euskara Sustapen Ekintza Plan bat garatzea da. Lintzirin deituriko merkataritza guneak Oiartzungo euskaran eraginik bazuen ala ez jakiteko ELE bat egin eta euskararen egoeran eragiteko ekintzak, neurriak eta jarduerak proposatzea.
2019
‎Bestalde, i (ra) kas prozesuak ikasleen beharretara egokitzearen garrantzia azpimarratu nahi genuke. Aurkeztu dugun lan honek ikasleen aurretestuak hobetzea izan du helburu, eta pentsatzekoa da lortu izanaren gakoa aurretestuen azterketan egon dela. Alegia, testu genero bakoitzak alderdi irakasgarri batzuk izanik ere, garrantzitsua da nork bere ikasleen zailtasunak ezagutzea eta horiek gainditzeko bideak eskaintzea.
2021
‎Eskuetan dugun lan honek, aldiz, izan garenaren erradiografia ematen digu, hezurduraren argazkia. Aurkikuntza soka bat da, opari bat.
‎Poz handiz aurkezten diogu irakurleari Jon Gerediaga idazlearen Dama antzezlana. GANBILA bilduman antzeztu gabeko testu originalek ere badute lekurik, eta esku artean dugun lan hau bada horren adibide on bat.
2022
‎Azkenik, euskarazale eta hizkera onaren zale, eta irakurzale diren guztiei opa diet azkenik, borondate onez taxutu dugun lan hau.
2023
‎Eta kontsultatik eta ikasgelatik igaro zareten nerabe guztiei, zuei eskainia da liburu hau. Amai  tzeko, hurbilenekoen, familiaren eta lagunen baldintzarik gabeko babesa, haiek ondo baitakite zenbat denbora eta ahalegina egin dugun lan hau arrera ateratzeko. Eskerrik asko guztioi, bihotzez.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia