2008
|
|
esanahia eta horrela zeinu bihurtu. Esanahia ematea ez da aukera bat, etengabe eta nahitaez egin behar
|
dugun
lana baizik. Beste kontu bat da zeri eta nola eman esanahi bat edo beste, baina ematea bera ezinbestekoa dugu jendeok.
|
2009
|
|
Estatuak eztabaida hori moztu nahi du. Espainiako Gobernuak nahiz euskal instituzioek herri mugimenduek AHTren aurka egiten
|
dugun
lana desitxuratu eta nahastu nahi dute. Estatuak errepresioari bide ematen dionean, zein ondorio latzak izaten diren denok ezagutzen ditugu herri honetan.
|
2010
|
|
Horretarako estimulu gisa zapore bat erabili genuen dimentsio ezberdinetan. Alonso eta Hall ek (1999) bereizteko oso errazak ziren bi oinarrizko estimulu erabili zituzten bitartean (azukrea eta gatza), aurkeztu
|
dugun
lan honetan, zapore gozo berdina erabili genuen kontzentrazio maila desberdinetan. Zapore berdina zenez, oso zaila zen bien arteko asoziazioa eta ezberdintzea egitea.
|
|
Hemen aurkeztu
|
dugun
lan hau oinarrizko psikologian kokatzen da. Ikerketa honekin oinarrizko eta unibertsala den ikaskuntza pertzeptiboaren fenomeno honetan parte hartzen duten mekanismo eta prozesu psikologikoetan sakondu nahi izan da.
|
2012
|
|
Aztergai
|
dugun
lanaren interesa alderdi edo gai ezberdinetatik begiratuta aurki dezakegu: alde batetik, arlo artistikotik so eginda, hori baita gure azterketaren nukleo zentrala.
|
|
aurrekari historikoak, bitarteko hiri postmodernoaren bilakaera estetikoa, eta gaur egungo egoera XXI. mendearen atarian. Horixe izan baita aurkezten
|
dugun
lanaren funtsa.
|
|
Ondoren aurkezten
|
dugun
lana Innovación social y territorio. Dinámicas organizacionales y locacionales en la industria cultural vasca izenburupean EHUko Ikerkuntza Errektoreordetzak diruz lagunduriko ikerketa egitasmoaren emaitza da.
|
2016
|
|
Edota zein sentimendu edo emozio sortu ditu biztanlerian? Esku artean
|
dugun
lan honek ikerketa galdera horiei erantzungo die, gizarte irudikapenen teoria oinarritzat hartuaz.
|
2017
|
|
Horretarako finkatu
|
dugun
lan metodologiak ondoko urrats nagusi hauek barne hartzen ditu: corpusaren osaketa eta prestaketa, corpusaren etiketatzea eta kontsultak egiteko interfazearen garapena.
|
|
Erakunde handienek gauzatu dute elkarlan gehien, nabaria izanik Bordeleko unibertsitate sistemak UPV/EHUrekin duen harremana. Deustuko Unibertsitateak Akitaniako erakunde akademikoekin duen elkarlan urria ere deigarria da, nahiz eta gogoratu behar
|
dugun
lan hau artikulu zientifikoen egilekidetzan oinarritu dela erakundeen arteko elkarlana identifikatzeko.
|
2019
|
|
Bestalde, i (ra) kas prozesuak ikasleen beharretara egokitzearen garrantzia azpimarratu nahi genuke. Aurkeztu
|
dugun
lan honek ikasleen aurretestuak hobetzea izan du helburu, eta pentsatzekoa da lortu izanaren gakoa aurretestuen azterketan egon dela. Alegia, testu genero bakoitzak alderdi irakasgarri batzuk izanik ere, garrantzitsua da nork bere ikasleen zailtasunak ezagutzea eta horiek gainditzeko bideak eskaintzea.
|
2022
|
|
Azkenik, esku artean
|
dugun
lanak funtsezko beste puntu baten alde ere egin nahi du: indarkeria gizonezkoen boterearen erabilerari aurre egiten dioten emakumeen erresistentziaren testuinguruan kokatu behar da (Hester, Kelly eta Radford, 1996), eta emakumeak ez dira" erraz biktimizatzen diren objektu" gisa hartu behar (Molina Petit, 2015).
|
2023
|
|
" Nahiz eta familia askok zaintzaileei soldata on bat ordaintzeko aukera izan, ez dute hala egiten, eta horregatik ari gara borrokatzen eta hau lan zaila dela aldarrikatzen. Familiak ez dira konturatzen zein gogorra den egiten
|
dugun
lana, eta ez dute baloratzen, normalean beraiek egiteko prest ez daudena. Tarteka pertsona batzuk esaten digute:
|