Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 13

2008
‎esanahia eta horrela zeinu bihurtu. Esanahia ematea ez da aukera bat, etengabe eta nahitaez egin behar dugun lana baizik. Beste kontu bat da zeri eta nola eman esanahi bat edo beste, baina ematea bera ezinbestekoa dugu jendeok.
2009
‎Estatuak eztabaida hori moztu nahi du. Espainiako Gobernuak nahiz euskal instituzioek herri mugimenduek AHTren aurka egiten dugun lana desitxuratu eta nahastu nahi dute. Estatuak errepresioari bide ematen dionean, zein ondorio latzak izaten diren denok ezagutzen ditugu herri honetan.
2010
‎Horretarako estimulu gisa zapore bat erabili genuen dimentsio ezberdinetan. Alonso eta Hall ek (1999) bereizteko oso errazak ziren bi oinarrizko estimulu erabili zituzten bitartean (azukrea eta gatza), aurkeztu dugun lan honetan, zapore gozo berdina erabili genuen kontzentrazio maila desberdinetan. Zapore berdina zenez, oso zaila zen bien arteko asoziazioa eta ezberdintzea egitea.
‎Hemen aurkeztu dugun lan hau oinarrizko psikologian kokatzen da. Ikerketa honekin oinarrizko eta unibertsala den ikaskuntza pertzeptiboaren fenomeno honetan parte hartzen duten mekanismo eta prozesu psikologikoetan sakondu nahi izan da.
2012
‎Aztergai dugun lanaren interesa alderdi edo gai ezberdinetatik begiratuta aurki dezakegu: alde batetik, arlo artistikotik so eginda, hori baita gure azterketaren nukleo zentrala.
‎aurrekari historikoak, bitarteko hiri postmodernoaren bilakaera estetikoa, eta gaur egungo egoera XXI. mendearen atarian. Horixe izan baita aurkezten dugun lanaren funtsa.
‎Ondoren aurkezten dugun lana Innovación social y territorio. Dinámicas organizacionales y locacionales en la industria cultural vasca izenburupean EHUko Ikerkuntza Errektoreordetzak diruz lagunduriko ikerketa egitasmoaren emaitza da.
2016
‎Edota zein sentimendu edo emozio sortu ditu biztanlerian? Esku artean dugun lan honek ikerketa galdera horiei erantzungo die, gizarte irudikapenen teoria oinarritzat hartuaz.
2017
‎Horretarako finkatu dugun lan metodologiak ondoko urrats nagusi hauek barne hartzen ditu: corpusaren osaketa eta prestaketa, corpusaren etiketatzea eta kontsultak egiteko interfazearen garapena.
‎Erakunde handienek gauzatu dute elkarlan gehien, nabaria izanik Bordeleko unibertsitate sistemak UPV/EHUrekin duen harremana. Deustuko Unibertsitateak Akitaniako erakunde akademikoekin duen elkarlan urria ere deigarria da, nahiz eta gogoratu behar dugun lan hau artikulu zientifikoen egilekidetzan oinarritu dela erakundeen arteko elkarlana identifikatzeko.
2019
‎Bestalde, i (ra) kas prozesuak ikasleen beharretara egokitzearen garrantzia azpimarratu nahi genuke. Aurkeztu dugun lan honek ikasleen aurretestuak hobetzea izan du helburu, eta pentsatzekoa da lortu izanaren gakoa aurretestuen azterketan egon dela. Alegia, testu genero bakoitzak alderdi irakasgarri batzuk izanik ere, garrantzitsua da nork bere ikasleen zailtasunak ezagutzea eta horiek gainditzeko bideak eskaintzea.
2022
‎Azkenik, esku artean dugun lanak funtsezko beste puntu baten alde ere egin nahi du: indarkeria gizonezkoen boterearen erabilerari aurre egiten dioten emakumeen erresistentziaren testuinguruan kokatu behar da (Hester, Kelly eta Radford, 1996), eta emakumeak ez dira" erraz biktimizatzen diren objektu" gisa hartu behar (Molina Petit, 2015).
2023
‎" Nahiz eta familia askok zaintzaileei soldata on bat ordaintzeko aukera izan, ez dute hala egiten, eta horregatik ari gara borrokatzen eta hau lan zaila dela aldarrikatzen. Familiak ez dira konturatzen zein gogorra den egiten dugun lana, eta ez dute baloratzen, normalean beraiek egiteko prest ez daudena. Tarteka pertsona batzuk esaten digute:
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia