Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 24

2002
‎Horietatik 600ek beste batzar bat osatzen dute eta Udalbiltza beraiek direla diote. Ni ez naiz sartuko orain gatazkan beste biltzar batekin, guk argi dugu zer nahi dugun, zein den egoera eta gu gure bidea jorratzera goaz.
2006
‎Han, hasierako taldea apurtu egin zen: " Hirurak ondo konpondu gara, begirada bat nahikoa izan dugu zer nahi genuen jakiteko", esan zigun Laurent Galinierrek helmugan. Hala ere, frantziarrak eta Hector Llanosek jarritako erritmoa ezin izan zuen jarraitu Mac Gregor eskoziarrak.
2007
‎Komunikazioaren esparruan, aldaketa nabarmenena elkarrizketaren kontzeptua da.Enpresa eta herritarra elkarren ondoan egotetik, enpresa herritarra sortzera jo dugu.Beraz, nahitaez ezagutu behar dugu zer nahi duten, zer espero duten gure interestaldeek. Hori elkarrizketa sistemen bidez egiten da.
2008
‎Gero gerokoak. Gainera, agiriak erakutsi duen bezala, kirolari askok argi dugu zer nahi dugun.
2009
‎Ez, hori errealitatea da. Ulertu eta jakin egin behar dugu zer nahi duten gazteek eta nola bizi diren. Esate baterako, bideo jokoen kontra hainbeste egin beharrean, saia gaitezke hezkuntza sisteman erabiltzen.
‎Baionako bestetako Planning eko permanentzian ez da medikurik. Onena litzateke inork ez gure beharrik izatea, baina espero dugu zer nahi gerta jendea ausartuko dela guregana hurbiltzera, umiliazioaren beldurra gainditurik. Usu neska gazteak izaten dira, baina mutilak ere etortzen zaizkigu.
‎Koherentziagatik. Bai orain hiru urte Durangon egin genuen agerraldian, bai orain bi urte Donostian egindakoan, bai iaz sinatu genuen agirian, jokalariok oso garbi utzi dugu zer nahi dugun: ofizialtasunaren alde urratsak egin daitezela, benetako urratsak.
2011
‎Sistemak ezberdinak dira, baina arlo batean, etxeko lanetan, umeak ardura hartzen badu, errazago hartuko du ardura eskolan ere.Nolanahi ere, eskolak eta familiak ez dute zertan ikusmolde bera izan.Bai, horrela da, eta gatazkak ere sortuko dira. Garbi izan behar dugu zer nahi dugun, eta horrek ematen digu zentzua. Proiektua umea edo gaztea da.
2012
‎Berdeekin, besteak beste, aztertu eta erabaki behar dugu zer nahi dugun. Tren bat etengabe dabilena, errotazioan, linea esklusibo bat behar dugu?
‎Garbi eduki behar dugu zer nahi dugun komunikatu. Horretarako, garrantzizkoa da gaiarekin zerikusia duen informazio guztia ezagutzea.
‎Mezuak transmititzea lortzeko, lehenik eta behin argi eduki behar dugu zer nahi dugun transmititu. Erraza dirudi, baina ez da.
‎Materialak aukeratu eta eskuratu baino lehen, kontuan hartu behar dugu zertarako nahi ditugun, nolakoak izan behar duten, zer garatzen lagundu behar diguten, nola aurkeztuko ditugun eta noiz berritu ditugun. Jolasteko materialak ez dira erabili behar gizarte interakzioak (hezitzailearekikoak edo gainerako haurrekikoak) ordezteko soilik.
2015
‎ELB sortzeak bi tabu hautsi zituen: laborantzako batasunaren mitoa haustea; eta, Iparraldean, existitzen ez zen eremu honetan, sindikatu bat sortzea ere esplikatu behar izan dugu zergatik nahi genuen Euskal Herri mailan antolatu... Pedagogia eta errespetuarekin gauzak esplikatuz, lortu dugu ELB aski baldintza onetan abiatzea.
‎Irizpide hartatik ulertu ahal dugu zergatik nahi duen Identitateak sistema orohartzailea izan, eta zer dela eta nahi duen bere buruaren sistema antolatua, bereizia eta argia. Anomaliak neurrian ere sistema horrekin egiten du amets, baina diferitzen bizi behar duenez, galtze eta eskuratze joko batean jokatzen du.
2016
‎Guztiek izan zuten inflexio puntu bat bizitzan; etxetik kanpo egiten zuten lan, eta egun batean naturatik gertuago sentitzeko, ogibidea aldatzea erabaki zuten. " Orain guk markatzen dugu zer nahi dugun, noraino heldu nahi dugun", dio Lazkanok. Gustura daude bi bikoteak:
2017
‎Ikusi gura ez duguna da, Bizkaiko hiltegi bakarra ixten badute, bizkaitar guztioi kenduko digutela konfiantza osoko okela jateko eskubidea. Begetariano egin gaitezke, edo gure gaitzen errua jan dugun okelari bota (txirrindulari batek egin zuen moduan), baina geuk erabaki behar dugu zer nahi dugun: edo bertoko eta kalitatezko produktuak jaten ditugu egunero, edo zentzurik gabeko esplotazio handiei jaten ematen diegu.
2018
‎–Ez zaitez kezkatu, doktore, sartu zen erdian Sophie?: joan egingo naiz eta ikusiko dugu zer nahi duten.
2019
‎Haatik, uste du «ezinbestekoa» dela elkarrekin lantzea, eta bakoitzak bere erantzukizuna hartzea. «Herritarrok argi izan behar dugu zer nahi dugun, baina prest egon behar dugu bereizteko. Berdin erakundeek eta hedabideek»Hausnarketaren hirugarren fasea elkarrizketen ondoren egingo dute biharko saioaren barruan.
‎Haiek etorriko zaizkigu interesa badute, hiru neska beti dira baliotsuagoak bizirik eta gutako inork ez du arrisku bat ematen haientzat. Orduan, agertuz gero, jakingo dugu zer nahi duten eta zer negozia daitekeen. Ordura arte, eta batez ere zuri diotsut, Aize, ez hartu basotik ezta ezkur bat ere, zeresanik ez basurderen baten atzetik hasi.
2020
‎Neska gorde dezagun. Eta gaur edo bihar jakingo dugu zer nahi zuten.
2023
‎Gaur egun dena oso azkar aldatzen denez, gehiegizko abiaduran doan modernitatean, kapitalismoan eta globalizazioan murgilduta gaude. Horrelako garaietan zaila da identitateari eustea, baina jakin behar dugu zer nahi dugun eta zein bide hartu nahi dugun. Bestela, olatuen edo haizearen ondorioz albo batetik bestera doan taula bat izango gara, eta arroken kontra joko dugu.
‎Baina zarata nahi al dugu? Galdetu dugu zer nahi dugun?
‎Gauza asko ezkutatzen ditu, eta herritarrek azalpen bat merezi dute. Gobernantza eredugarria aplikatuz, demokratikoki eta herritarren parte hartze zuzenaren bidez erabaki behar dugu zer nahi dugun gure eskualdearentzat». Hala, egoeraren hausnarketa eta diagnostiko «sakona» exijitu dituzte.
‎" Baina, askotan, ez dugu jakiten mugak nola ezarri. Gainera, kontuan izan behar dugu zertarako nahi ditugun jarri: haurraren onurarako dira ala gure lasaitasunerako?".
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia