Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 12

2010
‎izateak, haritzek eta onbuak elkarrenganantz adarrak hedatzeak eta, agian, etorkizunean bataren eta besteen adarrak elkar ukitzeak badu bere sinbolismoa. Hala ikusten dugu guk bederen.
‎Gure adin bertsukoen aurpegietan beti aurkitzen dugu gurean baino ximur gehiago. Bizitza ex kalitatearen seinale garbia.
‎Lagunok, ondorioztatu behar dugu gure fedea testimonio faltsuetan oinarrituta dagoela?. Hori ondorioztatu behar dut?. Denok gara diferente, eta ni honela aritzen naiz teorizatzen.
‎Behin apaiz batek, eta ez bera bakarrik, zioen hitzaldi batean nola Jesus bere burua zein zen deskubritzen joan zela poliki poliki, baina, nik diot, hori hola izan bazen automatikoki deduzitzen ahal da ezen Jesus ez dela Jainkoa, zeren Jainkoak ez baitu zein den deskubritzen, omniscientea baita. Gu ez gara omniscienteak, jakina denez, eta guk ez dugu gure buruaren ezagutza universalik, eta horregatik ezin izan gaitezke divino, eta, nik diot, ezta beharrik ere ez dugu. Promesa bat dugu ezen egia osora, plenora, ailegatuko garela, hori bai.
2012
‎Horregatik, eginkizun horretan ahaleginean ari direnekin elkartasunez eta eskuzabaltasunez elkarlana burutzeko konpromiso publikoa hartu nahi dugu. Konpromisoak areagotzea beharrezkoa den garai honetan ez dugu guk huts egingo.
‎Edozein normalizazio prozesu, hizkuntzarena edota bestelakoa, prozesu politikoa eta soziala da, eta horrexegatik lehen aipatutako bi eremu horietara zabaldu nahi dugu gure eskaera:
2013
‎Nori berea Jainkoaren legea! Laguntza hori ere ezinbestekoa izan dugu gure asmoak aurrera eraman ahal izateko. Aldizkariaren harpidedunak eta hiztegien erosleak ere ezinbestekoak izan ditugu.
‎Hiru zutabe nagusitan eraiki izan dugu gure lan osoa. Hiru motako hiztegiak biltzen ditu ADOREZ sortak:
‎Gelditu ere, gure ikastolumeak, erdaraz ikasten duten ikasleek dituzten aurrerakuntzen ondoan, eskas gelditzen zaizkigu hiztegi alorrean. Urritasun honi nolabaiteko irtenbidea eman nahian kaleratzen dugu gure hau ikasle irakasleentzat baliabide izango den ustetan.
‎Bertan[* edo**] erabiliz zeintzuk diren lehentasunezko hitzak ematen da aditzera. Hori ezinbestekoa dugu gure ingurukoek eguneroko bizitzan beharrezkoak dituzten hitzak ikasteko. Honako hau irakurtzen dugu aurkezpenean:
‎Eta ondorioztatu dugu gure helburu maximoa lortu ezina dela, cosmos hau aktibitatea izateak ezinezko egiten digu teorizatzen dugun cosmos honen arrazoi garbirik edukitzea. Filosofia naturaletik joanez gero ondorio hori ateratzen da ezinbestean.
2015
‎oso jakintsuen eta letradunak baino, arrazoirik dotoreenak ontzen badituzte ere, apalatasunez ez badoaz. Beraz, Hura ona delako, ez dugu guk eragabeak izan behar. Bere ondoan ni bezalako bat onartzean jasaten duen usain txarragatik esker ona agertzeko ere besterik ezean, ongi da haren Garbitasuna eta nor den ezagutzea?
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia