Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 23

2012
‎Haurrei laguntza eskatuko diegu, honako hau galdetuz: . Zer ipiniko dugu gure supermerkatuan??
‎Ikuspegi horretatik, hauxe jotzen dugu gure egiteko nagusitzat: familiekin batera lan egitea, haurren ongizate fisikoaren eta psikologikoaren alde.
‎Nola antolatuko dugu gure burua, galderari erantzun behar dio antolamendu egiturak.
‎Erabiltzaileak hemiplegia badu, alde ahuleko besoa hartuko dugu gure beso baten azpian edo,
‎Letiziak ez dio ulertzen, Jon Paul inoiz baino okerrago dago eta Viktoria arrebarekin izugarri gaizki moldatzen da, sarritan oihu egiten dute, etab. Zure ustez, zer bilatzen du Josebak Elisabet eta Emiliorengandik? Zer egin behar dugu guk osasun profesional gisa. Ebazpena??
‎Gerta daiteke, halaber, software berri bat instalatzea eta software horrek ataka bat irekitzea bere funtzionamendurako. Ez badugu suhesia birkonfiguratzen, zulo bat izango dugu gure sisteman. Horretaz gainera, badaude ICMP pakete arriskutsu batzuk, eta denak kontrolatzea ez da batere erraza.
‎Segidan, eremu berri bat sortu behar dugu. Horretarako, eskuineko botoia sakatuko dugu gure zerbitzariaren gainean, eta" Ámbito nuevo..." aukera aukeratuko dugu.
‎salamandra.za? izeneko domeinu bat sortu nahi dugu gure sare lokalerako. 192.168.5.20 IP helbidea daukan ordenagailua,, servidor?
‎salamandra.za? izeneko domeinu bat sortu nahi dugu gure sare lokalerako. 192.168.5.20 IP helbidea daukan ordenagailua,, servidor?
2013
‎Baina ez dugu pentsatu behar etxeko turismoan bakarrik; gurera datozen turista gehienak Europakoak dira, eta hango eskola oporrak ez datoz bat gureekin; ikasturtean zehar ere opor asteak dituzte, eta familia batzuk oporretan joaten dira aste horietan. Espainiako turismo denboraldiak luzatzeko, eskari horretara zuzendu behar dugu gure ahalegina. Hortaz, merkatu igorle nagusien opor egitura ezagutzea eta horren arabera jokatzea da urtarokotasuna gainditzeko giltza.
‎Hainbat metodoren arabera sailka daitezke. Multzo hauetan sailkatzea proposatzen dugu guk: baliabide naturalak, baliabide historiko, artistiko eta ondarekoak, folklorea, enpresak, zentro industrialak, zentro zientifiko eta teknikoak, ekitaldiak eta baliabide osagarriak.
2014
‎Oso ondo pasatu bai, baina laborantza behar bezala amaitzen ez badugu, ez dugu gure helburua beteko.Oso barazki onak ekoitzi bai, baina eroslerik aurkitzen ez badugu (edozein arrazoi dela ere), ez dugu gure helburua beteko.
‎Oso ondo pasatu bai, baina laborantza behar bezala amaitzen ez badugu, ez dugu gure helburua beteko.Oso barazki onak ekoitzi bai, baina eroslerik aurkitzen ez badugu (edozein arrazoi dela ere), ez dugu gure helburua beteko.
2015
‎Gai bagara diseinatzen ditugun laborantza sistemetan (baratzeak, fruta arbolak edo basoak) labore nagusia landaretza anitzago batekin batera egoteko, izurriteen berezko etsaiei mesede egingo dien batekin, neurri handian murriztuko dugu gure laborantzetako izurrite masiboen garapena.
‎Komunikazio ez presentzialak ez duenez hitzik gabeko komunikazioaren berezitasun hori, beste bi komunikazioak sakondu ditugu, hitzezkoa eta paraberbala. Gainera, ahalegin handiagoa egin dugu gure entzunaldi aktiborako gaitasuna eta jokabide asertiboa maximizatzeko.
2016
‎Gizakiok afektuen bitartez ezagutzen dugu mundua; afektuek gure bizi esperientziak baldintzatzen dituzte, baita gure kognizioak ere. Inguruneko giza antolamendua eta harreman estiloak ezagutzen ditugu gure interakzio afektiboen bidez, eta, gero, ezaguera hori erabiltzen dugu gure mundu kognitiboan. Egoera afektiboak (gure afektuak) gure gogamenaren zuzendari eta antolatzaile dira, eta, aldi berean, gure ekintzak bideratzen dituzte; hau da, zer pentsatzen dugun, zer egiten dugun, nola egiten dugun, zer esaten dugun eta noiz esaten dugun bideratzen dute.
‎Gogamenaren teoria konturatu gabe erabiltzen dugu eguneroko eginkizunetan; horregatik, askotan ez dugu gure giza harremanetan hautematen.
‎Jarraitu baino lehen, egiaztatu behar dugu gure ordenagailua konfi­gu­ratutako sarbide puntuaren helbide tartearen barruan dagoela. Gure ordenagailuaren Ethernet txartelaren propietateei erreparatuta, konfigurazio hau ikusiko dugu.
2017
‎Aurrez azaldu dugu kontzientzia norberaren buruko prozesuak jarraitzeko gaitasuna dela, eta horregatik uste dugu gure ekintzen arrazoiak ezagutzen ditugula. Baina, Freudek esan zuenez arrazoi horiek ez dira beti hain agerikoak eta gainera batzuetan, geure buruari ezkutatzen dizkiogu.
‎Azkenik, esan behar dugu guk, hemen, diseinu grafikoa bere osotasunean hartuko dugula, baina argi eduki behar da azpikategoria asko egon daitekeela, eta kartel handi baterako balio duenak ez duela beti berdin balio liburu baterako edo web orrialde baterako.
‎Kableatua instalatzeko prozesua eta elementu mekaniko, armairu eta gainerako guztiak ipintzen amaitu ostean, egiaztatu ahal izango dugu gure instalazioa aurreko ataletan azaldu dugun araudiaren arabera eginda dagoela; horretarako, ezinbestekoa da hainbat aparailu berezi erabiltzea, modu ia automatikoan ziurtatzeko egindako konexio bakoitzak betetzen duela instalazioak teorian izan behar duen kategoria. Hala, hainbat egiaztapen egiten dira; esaterako, jarraitutasun neurria, zirkuitulaburra, pareen konexio egokia, luzera eta beste hainbat parametro konplexuago (paradiafonia, leuntzea, ACR...).
2018
‎Beraz, gure jokabidea besteei azaltzen diegunean, ikusten dugu gure egoeraren arabera aldatzen dela. Besteen jokabidea zein den azaltzen dugunean (egoera jakin batean bakarrik aztertu ondoren bereziki), egozpenaren funtsezko errorea egiten dugu; hau da, ez dugu kontuan hartzen egoera, eta oso arin ondorioztatzen ditugu besteen nortasunen ezaugarriak.
‎Lehen ikusi dugu gure jarrerek badutela eragina gure jokabideetan, edo gidatzen dituztela gure jokabideak; betiere, baldintza batzuen pean. Baina alderantziz ere gertatzen da:
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia