Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 13

2007
‎" Hizkuntza eta hezkuntza", horrenbestez, autore horren obran maiz agertzen diren kontzeptuak dira, eta beroriek, egiaz, elkarreraginean —ez bakarrik elkarren ondoan— kontsideratzen dira, garbi geratzen delarik horrela egiazko aztergaia hizkuntzaren berezko funtzio hezitzailea dela. Horregatik esan dezakegu Bollnowen hizkuntzarekiko interes pedagogikoa ez dela didaktika linguistikoaren mailakoa, baizik eta bere egitasmoa hizkuntzak berak gizakiaren izaera osoan eta, bereziki, gizakiaren garapen integralean betetzen duen papera aztertzea dela. Kontua da, beraz, autore horrek filosofia, pedagogia, antropologia eta hizkuntza elkarreraginean kontsideratzen dituela edo, zehatzago esanda, hizkuntzaren antropologia filosofikotik hizkuntzaren antropologia pedagogikora igarotzeko beharra ikusten duela.
2009
‎Kanta berez den adierazpen musikal hutsarekiko hurbilketa antropologiko soil bat egiteaz haratago, nazio nortasunaren ideiaren inguruan pentsatu eta idatzi nahi dugu hemen, bai eta nortasun hori moldatzen duten diferentzia kulturalen eraikuntza sinbolikoan jokatzen duen papera aztertu ere. Izan ere, kanten mezuetan ageri diren elementuen dimentsio sinboliko horrek boterea ematen dio kantagintzari, gizarte kontzientzian eragiteko gaitasuna (eta hori, azken batean, nazio kontzientzia sortzeko gaitasuna da) ematen dion neurrian.
2010
‎XX. mende amaieratik mundu osoa astindu duen globalizazioak Asia urrunean dauzkan eraginen ezagutzaile onenetarikoa da Walden Bello. Idatzi dituenetan azkenean Txina Asiako beste herrialdeen artean jokatzen duen papera aztertu du: China' s neo colonialism (Txinaren neokolonialismoa) darama izenburu New Internationalist gune aurrerazalean publikatu duen artikuluak, eta gaztelaniaz Sin Permiso koek China ata a sus vecinos bataiatu dute.
‎Ikerketa honen helburu orokorra ikaskuntza pertzeptiboan estimuluen konparazio prozesuak duen papera aztertzea izan zen. Zehazki, zapore abertsio baldintzatuaren prestaketa batean estimuluekiko aldibereko aurre esposizioaren efektua baloratzea, hauen orokortasunean.
2012
‎Sektore ezberdinetako hainbat adituk gazteen eta nerabeen arteko aisialdi digitaleko kontsumo joera berriak (joerak, irabaziak eta arriskuak) eta ikusleak/ kontsumitzaileak nahieran aroan jokatzen duen papera aztertuko dituzte.
‎Bezeroa identifikatzeko, erosteko prozesuan pertsona bakoitzak betetzen duen papera aztertu behar da. Horrela, beraz, honako bezero mota hauek daude:
2014
‎Garapenerako lankidetzarekiko konpromiso sendoenetakoa duen autonomia erkidegoa izaki, Euskal Autonomia Erkidegoaren kasua esanguratsua da testuinguru honetan. Hori dela-eta, unibertsitateak EAEko erakunde nagusien garapenerako lankidetza politikan izan duen papera aztertu da. Azterketa honek berebiziko arretaz barne hartu ditu ondorengo elementu biak:
‎Aurretik aipatu testuingurua kontuan izanik, azterlan honen hemendik aurrerakoan unibertsitateak Garapenerako Lankidetza Deszentralizatuko eragile gisa duen potzentialtasuna aztertuko da. Ondoren, unibertsitateak euskal erakunde nagusien garapenerako lankidetza politikan izan duen papera aztertuko da bi ikuspegi kontuan hartuz: alde batetik, lankidetza politikak diseinatzeko orduan esleitu zaion papera, eta beste alde batetik, finantzatu diren ekintzetan izan duen papera.
‎Unibertsitateak lankidetza deszentralizatuan betetzen duen papera aztertu aurretik, aurreko marko teorikoa kontuan izanik, egokia iruditu zaigu unibertsitateari esleitu ohi izan zaizkion funtzioen errepasoa egitea.
2018
‎17:00etatik aurrera Dominazio kapitalista hezkuntzan hitzaldia. Hezkuntzak dominazio kapitalistaren baitan jokatzen duen papera aztertu eta eztabaidatuko dute. Tailerrak:
2019
‎Ikerketa honek identifikatu nahi ditu ikasle unibertsitarioen emozio eta jarrerak populazio errefuxiatuaren etorreraren aurrean, mehatxuen pertzepzioa, ezarri beharreko politikekiko jarrerak (mugen itxiera versusgizarteratzea) eta kolektibo horrekiko laguntzazko balio prosozialen presentzia edo hutsunea. Halaber, emozio eta jarrera horietan identitate europarrak duen papera aztertu nahi izan da. Baita ikasleekin egindako sentsibilizazio ekintza bat ebaluatzea ere, jarreretan, emozioetan, mehatxuaren hautematean, ezarri beharreko politikekiko jarreretan eta balio prosozialen gehiagotzean izandako eragina.
2020
‎Eta lan eskubideen defentsan eraginkorrak izatea da buruhauste nagusia momentu honetan. Lotura egitea derrigorrezkoa da sindikalismoak historikoki jokatu duen papera aztertzeko eta balioesteko.
2021
‎Honen prebalentzia altua bada ere, askotan ez da diagnostikatzen, ezta tratatzen ere, horrek dakarren gaixotasunaren okertzearekin. Horiek horrela, lan honen helburua emakume haurdunen gorputz irudiak EODan jokatzen duen papera aztertzen duen literatura zientifikoa berrikustea da.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia