Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 9

2010
‎una facultad inutilizada?, op.cit.; Barcellona, P., Coturri, G. k, El Estado y los juristas, Fontanella, Bartzelona, 1976, 256 or.; Rodríguez Fernández, M. L. k, Negociación colectiva y solución de conflictos laborales, Dykinson, Madril, 2004, 11 or., eta Cranston, R. k,. What do courts do??, ZZAA (Ed. Freeman, M.), Alternative Dispute Resolution, Dartmouth, Sidney 1995, 81 or. Horren gainean, Montoya Melgar, A. k,. La posición del sindicato en el proceso laboral?, op.cit., lan prozesuan sindikatuek duten papera aztertzean, jurisdikzioak eta prozesuak «gainerako estatuko erakunde guztiek bezala helburu susmagarria» dutela esaten du. Azkenik, Fernández de Oliveira, R. ren esanetan,. Medidas para hacer efectivo el acceso a la justicia?, op.cit., magistratuek «gailentzen diren interesen babesean oinarritzen den sistema bat» aplikatzen dute, horregatik Botere Judiziala «urratutako ordena juridikoa mantentzen duen heinean, klaseak menperatzeko tresna bat da arauak aldarrikatu dituztenen mesedetan».
‎Ikerketa honen helburu orokorra ikaskuntza pertzeptiboan estimuluen konparazio prozesuak duen papera aztertzea izan zen. Zehazki, zapore abertsio baldintzatuaren prestaketa batean estimuluekiko aldibereko aurre esposizioaren efektua baloratzea, hauen orokortasunean.
2011
‎Joanek dioenez, irakasleek ez dute informatzaile hutsak izan behar, eta ideia hori Bigarren hezkuntzan hizkuntza jarrerak jorratzeko moduari buruzko lan batean garatzen du. Beste atal batean, hizkuntzakoordinatzaileek Bigarren hezkuntzan eta Batxilergoan duten papera aztertzen du. hirugarren kapituluan, ikasleen hizkuntza gaitasuna neurtzeko elementu orientatzaileak ematen ditu. Azken kapituluan, Batxilergoko bigarren mailan Soziolinguistika lantzeko moduaz hitz egiten du.
2012
‎eskolak gizarte fenomenoak birsortu ez ezik, kultur erresistentziakere sortzen ditu. Horrela, Estatuaren oinarrizko helburu den hezkuntzareninstituzionalizazioan burokraziak eta ideologiak duten paperaren bidez aztertzen da.Ildo horretan honako autore hauen ekarpenak ditugu: Willis, Apple, Giroux, CarrKemmis, Bourdieu, Berstein, besteak beste.
‎eskolak gizarte fenomenoak birsortu ez ezik, kultur erresistentziakere sortzen ditu. Horrela, Estatuaren oinarrizko helburu den hezkuntzareninstituzionalizazioan burokraziak eta ideologiak duten paperaren bidez aztertzen da.Ildo horretan honako autore hauen ekarpenak ditugu: Willis, Apple, Giroux, CarrKemmis, Bourdieu, Berstein, besteak beste.
2016
‎Bilau horiek kudeatzeko orduan kontuan izan behar dugu komunikabideek erabilitako diskurtsoek eragin zuzena dutela gizarte irudikapenen sorkuntza prozesuan (Idoiaga, Gil de Montes eta Valencia, 2015). Beraz, komunikabideetan bilauek duten papera aztertzeaz gain, kontuan hartu behar da komunikabideak beraiek gizarte irudikapenen sortzaile eta protagonista direla aldi berean, horrenbestez garrantzi nabarmena harturik.
2019
‎Ikerketa honek identifikatu nahi ditu ikasle unibertsitarioen emozio eta jarrerak populazio errefuxiatuaren etorreraren aurrean, mehatxuen pertzepzioa, ezarri beharreko politikekiko jarrerak (mugen itxiera versusgizarteratzea) eta kolektibo horrekiko laguntzazko balio prosozialen presentzia edo hutsunea. Halaber, emozio eta jarrera horietan identitate europarrak duen papera aztertu nahi izan da. Baita ikasleekin egindako sentsibilizazio ekintza bat ebaluatzea ere, jarreretan, emozioetan, mehatxuaren hautematean, ezarri beharreko politikekiko jarreretan eta balio prosozialen gehiagotzean izandako eragina.
2023
‎Orotara, berrikuspen honek zelula amek egoera desberdinetan izango duten inpaktuaren isla bat izan nahi du. Lan honen helburua izan da zelula ama helduen rol ezberdinak aztertzea, gaixotasun neurodegeneratiboetan, minbizian eta ehun kaltetuen birsorkuntzan duten papera aztertuz eta terapia zelularrean duten garrantzia aipatuz.
‎Orotara, berrikuspen honek zelula amek egoera desberdinetan izango duten inpaktuaren isla bat izan nahi du. Lan honen helburua izan da zelula ama helduen rol ezberdinak aztertzea, gaixotasun neurodegeneratiboetan, minbizian eta ehun kaltetuen birsorkuntzan duten papera aztertuz eta terapia zelularrean duten garrantzia aipatuz.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia