Emaitzak: 5
2010 | ||
Ikerketa honen helburu orokorra ikaskuntza pertzeptiboan estimuluen konparazio prozesuak | duen papera aztertzea izan zen. Zehazki, zapore abertsio baldintzatuaren prestaketa batean estimuluekiko aldibereko aurre esposizioaren efektua baloratzea, hauen orokortasunean. | |
2014 | ||
Garapenerako lankidetzarekiko konpromiso sendoenetakoa duen autonomia erkidegoa izaki, Euskal Autonomia Erkidegoaren kasua esanguratsua da testuinguru honetan. Hori dela-eta, unibertsitateak EAEko erakunde nagusien garapenerako lankidetza politikan izan | duen papera aztertu da. Azterketa honek berebiziko arretaz barne hartu ditu ondorengo elementu biak: | |
Aurretik aipatu testuingurua kontuan izanik, azterlan honen hemendik aurrerakoan unibertsitateak Garapenerako Lankidetza Deszentralizatuko eragile gisa duen potzentialtasuna aztertuko da. Ondoren, unibertsitateak euskal erakunde nagusien garapenerako lankidetza politikan izan | duen papera aztertuko da bi ikuspegi kontuan hartuz: alde batetik, lankidetza politikak diseinatzeko orduan esleitu zaion papera, eta beste alde batetik, finantzatu diren ekintzetan izan duen papera. | |
Unibertsitateak lankidetza deszentralizatuan betetzen | duen papera aztertu aurretik, aurreko marko teorikoa kontuan izanik, egokia iruditu zaigu unibertsitateari esleitu ohi izan zaizkion funtzioen errepasoa egitea. | |
2019 | ||
Ikerketa honek identifikatu nahi ditu ikasle unibertsitarioen emozio eta jarrerak populazio errefuxiatuaren etorreraren aurrean, mehatxuen pertzepzioa, ezarri beharreko politikekiko jarrerak (mugen itxiera versusgizarteratzea) eta kolektibo horrekiko laguntzazko balio prosozialen presentzia edo hutsunea. Halaber, emozio eta jarrera horietan identitate europarrak | duen papera aztertu nahi izan da. Baita ikasleekin egindako sentsibilizazio ekintza bat ebaluatzea ere, jarreretan, emozioetan, mehatxuaren hautematean, ezarri beharreko politikekiko jarreretan eta balio prosozialen gehiagotzean izandako eragina. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
duen | 5 (0,03) |
Argitaratzailea
Uztaro | 5 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan paper | 2 (0,01) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan paper aztertu | 2 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |