Emaitzak: 8
2008 | ||
Aldi berean, ordea, egungo testuinguruan ekidinezin bilakatu da edozein esku hartzek ingurumenean | duen eragina aztertzea. Horrexegatik, artikulu honetan etxebizitza politikari eta berau ahalbidetzen duten gainerako tresnei ingurumenaren ikuspegitik helduko zaie. | |
2012 | ||
Aldaketa horrek bertako hizkeran | duen eragina aztertzeko ikerketa da honakoa. Hiztunak dira hizkeraren sortzaile, eta aldaketa hauek ez diete berdin eragiten guztiei; hiztun berritzaileagoek berrikuntza gehiago erabiliko dituzte gordetzaileagoek baino. | |
2015 | ||
Jarduera fisikoak gizonezko presoen bizi kalitatean duen eragin positiboa kontuan izanda, ikerlan honek emakumeen kasuan dituen rola eta esanahia aztertu nahi izan ditu. Hots, espetxean praktika fisikoetan parte hartzeak emakumeen maila psikologikoan, fisikoan, sozialean zein afektiboan | duen eragina aztertuz, bizi kalitatea ardatz izanik. Ikerlan honen bidez kartzelako gorputz heziketako egitarauen eraginkortasunerako gakoak aurkitu nahi dira, betiere emakume preso ohien bizipenen oroitzapenak abiapuntutzat hartuta. | |
2017 | ||
Ikerketa lan honen helburu nagusia Bilboko Abusu auzoko biztanleen jarduera soziokulturaletan ematen den parte hartzea nolakoa den aztertzea izan da, parte hartze horrek inklusio sozialean | duen eragina aztertzeko. Ikerketa honen metodologia deskripziozkoa eta korrelaziozkoa izan da eta horretarako galdetegia erabili da. | |
2022 | ||
Horregatik, haien azterketa eta kudeaketa beharrezkoa bihurtzen da eta gero eta garrantzitsuagoa da enpresaren balioa handitzeko. Lan honen helburua eredu teoriko bat proposatzea da, prestakuntzako inbertsioak enpresen ukiezinen guztizko balioan | duen eragina aztertzeko. Langileen prestakuntzan metatutako inbertsioak enpresaren ukiezinen balioan duen eragina aztertzen duen eredu bat proposatzen da. | |
Lan honen helburua eredu teoriko bat proposatzea da, prestakuntzako inbertsioak enpresen ukiezinen guztizko balioan duen eragina aztertzeko. Langileen prestakuntzan metatutako inbertsioak enpresaren ukiezinen balioan | duen eragina aztertzen duen eredu bat proposatzen da. | |
Ikusten dugunez, prestakuntzak eragin positiboa izan dezake enpresa emaitzetan. Beraz, gure azterlanean eredu teoriko bat planteatzen dugu, langileen prestakuntzan egiten den inbertsioa enpresaemaitzetan | duen eragina aztertzeko. | |
2023 | ||
Lan honen helburua COVID euskal musikariengan izan | duen eragina aztertzea da. Zehatzagoak izateko, COVID musika jardueran, musika jarduerari lotutako diru sarreretan, etorkizuneko espektatibetan zein bizitza gogobetetzearen mailan izan duen eragina da aztergai. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
duen | 8 (0,05) |
Argitaratzailea
Uztaro | 8 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan eragin | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan eragin aztertu | 7 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |