2004
|
|
Hori dela eta, Alemaniako agintari eskudunek, kasu honetan, Ipar Renania Westfaliako Landaren Elikadura eta Ehizarako Lurralde Bulegoak, zehaztu zuten 1991n enpresak ezin zuela Alemaniara inportatu. Denkavit sozietateak, 1993an, aitorpen ekintza bat jarri zuen abian gai horren gainean eskumena
|
duen
administrazio organoaren aurrean, Alemanian inportatzeko eta Estatu horretan produktua libreki merkaturatzeko zilegitzat jo zedin eskatzeko, Herbehereetan baimenduta zegoen bitaminaren edukiarekin, eta beste pentsu batzuekin nahasteko erabiltzen zen, batetik zazpirako proportzioan, eta hori guztia, tratamendu askearen printzipioaren babesean. Demanda ezetsi egin zen, eta erabaki horren aurka gora jotzeko errekurtsoa jarri zen, errekurtsoa onetsi zuen organo gorenaren aurrean.
|
2008
|
|
3 Erantzukizun solidarioa dute egintza kaltegarria gauzatu edo erabaki kaltegarria hartu
|
duen
administrazio organoaren kide guztiek, ondokoek izan ezik: erabakia hartu edo betearaztean esku ez hartzeaz gain, berori hartu denik ez dakitela, edo hori jakin arren, kalteak saihesteko beharrezkoa den guztia egin dutela frogatzen dutenek, edo, gutxienez, erabakiaren aurka esan-bidez jo dutenek.
|
2011
|
|
Datuak egiaztatzeko eta ikuskatzeko prozedura hasten denean. Hala ere, erreklamazio ekonomiko administratiboko errekurtsoa aurkez daiteke, erreklamatu beharreko egintza eman
|
duen
administrazio organoari zuzendua. Epea hilabetekoa da, inpugnatutako egintza jakinarazi eta biharamunetik hasita.
|
2012
|
|
Eskari bat edo gehiago biltzen dituen dokumentua da. Eskaerak jomugan
|
duen
administrazio organoak jardutea sustatzeko helburua dute eskari horiek, betiere eskatzaileak, eskubide subjektibo batean edo interes legitimo batean oinarrituta, adierazitako nahia edo nahiak betetzeko.
|
|
Idazkiaren edukian inpugnatzen den egintza agertu behar da. Horretarako, egintza eman
|
duen
administrazio organoa, espediente zenbakia eta zenbatekoa aipatu behar dira. Azkenik, alegazioak eta frogak jaso eta epaimahaiak azter ditzan egokitzat jotzen diren agiriak aurkeztu dira.
|
2017
|
|
Egintza eta xedapenak aurkaratzeko prozeduretan (administrazio errekurtsoak), isiltasunak balio ezeslea izango duen horietan. Hala eta guztiz ere, gora jotzeko errekurtsoa epea igarotzeagatik eskaera bat administrazio isiltasunez ezetsi iza naren aurka jarria bada, baietsitzat joko da ebazpen epea heldutakoan eskumena
|
duen
administrazio organoak errekurtsoari buruzko ebazpen espresua eman eta jakinarazi ezean.
|
|
Gora jotzeko errekurtsoa epea igarotzeagatik eskaera bat administrazio isiltasunez ezetsi izanaren aurka jarria bada, baietsitzat joko da ebazpen epea heldutakoan eskumena
|
duen
administrazio organoak ebazpen espresua eman eta jakinarazi ezean.
|
2019
|
|
Arau hausteak egilerik ez badu zuzenean izendatzen eta erruduntasun printzipioa, tipikotasun printzipioa (25.1 art.), segurtasun juridikoa (9.3 art.), botereen nahierakotasunezko jardunaren debekua (9.3 art.), Administrazioaren legearenganako mendekotasuna (103.1 art.) eta Administrazioaren legearenganako lotura positiboaren printzipioa kontuan hartuta, arau hauste hori ezartzeko zailtasun handiak izango ditu Administrazioak. Hemen badirudi erruduntasun printzipioak eskatzen dizkigun irizpideak oso argiak ez direla (egozpen zuzena, egozpen titulu bikoitza, etab.36) eta arau haustea ezartzean, irizpidezkotasuna (baita nahierakotasuna ere) edukiko duela zehapena ezartzen
|
duen
administrazio organoak nahi dituen pertsona guztiak egiletzat hartzeko.
|