Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 44

2000
‎Talde sozialek dituzten uste sistemek (jarrerak, estereotipoak, irudiak, etab) bi funtzio betetzen dituzte funtsean: errealitate sozialari esanahia ematea eta errealitateaberreraikitzea batetik, eta norbere identitatearen defentsa egitea bestetik.
2001
‎Laburbilduz, honako gomendioak egiten dituzte, lehenik irakasleentzako: 1) irakasleek egin behar duten zerbait da jaten dituzten ikasleak zergatik ari diren 2Hikasten, motibazio mota ezberdinen arabera, behar edo nahi berezi horiek kontuanizanik, ikasleei hobeto egokitzeko; 2) irakasleek lagundu dezateke arrakasta/ porrotari buruz ikasleek izango dituzten usteak eraikitzen, berriz ere ikasle motaezberdinen estilo ezberdinak kontuan izanda; 3) irakasleek bideratu eta indartuditzateke ikasleek edukiko dituzten motibazio motak 2H ikasteko eta ikaskuntzabitartez lortuko dituzten gaitasunak noraino baliagarriak izango diren ulertzeko; 4) irakasleak ikasleei ongi etorria emanez, ikasleen ezaugarriak eta helburuakkontuan izanik, positiboki erantzun eta e...
2004
‎Horrenarabera, epistemologia psikologiaren atal bihurtu genuke, alegia, gure sentimenekhautematen dutenaren eta, hortik abiatuz, sortzen den emaitza kognitibo zabalaren artekoeriazioa enpirikoki aztertu lukeen epistemologia, edo psikologia?. Emaitzakognitibo zabal hori agente kognitiboaren ezagutza da, eta batez ere ezagutza zientifikoa.Quine ez da arduratzen, haatik, output kognitibo zabal horiek, eta sortzen dituzten usteak, justifikaturik daudenetz. Haren ustez, epistemologia tradizionalak porrot egin du horren bihelburu nagusiak hartzen baldin badira aintzat; alde batetik, kontzeptu nagusiak sentimenenarabera ez dituelako azaltzen eta, bestetik, ez dituelako justifikatzen mundu fisikoari buruzko baieztapenak sentimen esperientziatik abiatuta soihk.
2005
‎Aipatu ditugun lau liburuetatik 1996ko lanak egitura orekatuena du. Liburuaren lehenengo sei kapituluetan gairako hurbilpena planteatzen da, hau da, iberierak zein euskarak dituzten ustezko hitz komunak agertzen dira eta horri esker, egilea konturatzen da iberiera euskararen bitartez ulertzea eta itzultzea posible dela. Bigarren momentu batean iberierazko zenbait testuren itzulpena egiten du:
2006
‎Gauzak horrela, gurasoek bilakaeraz eta hezkuntzaz dituzten usteek etahorien ondoriozko ezaguerek, jarrerek, balioek eta itxaropenek guztiz baldintzadezakete guraso bilakatzeko modua (Hidalgo, 2001). Horrela, ideia zehatzak, argiaketa antolatuak izatea oso lagungarria izaten da gurasotasunak dakartzan betebeharberriei ekiterakoan.
‎Gainera, ikuspegi psikosozialaren arabera, esku hartze goiztiarra garrantzitsua da haur ezgaituen gurasoek dituzten uste okerren berrebaluazio kognitiboaegiteko, neurri handi batean ezgaitasunari buruz gizartean nagusi diren usteakbaitituzte. Garrantzizkoa da ikuspegi ekologiko horretatik gurasoen igurikimenenjatorria eta eraginak berrikustea, haurraren egoera, beharrak eta ezgaitasunareneraginak modu errealistan uler ditzaten.
2007
‎Besteen pentsamenduaz pentsatzeko gaitasuna, berriz, honi dagokio: besteekbeste pertsonen usteei buruz dituzten usteak ulertzeari. Gaitasun horri pentsamendu errekurtsiboa esaten zaio, eta zenbait autorek uste dute ezinbesteko gaitasunadela gogamenaren ulermena heldua izan dadin (Carpendale eta Lewis, 2006). Pentsamendu errekurtsiboa zer den argitzeko, gaitasun horren garapena gertatu oteden aztertzeko erabili ohi den bigarren mailako uste erratua izeneko probarenbertsio bat aipatuko dugu.
2008
‎Edozelan ere, argi utzi nahi dugu esku hartze klinikoa ezin dela soilik gurasoen informazioetan oinarritu. KGNZ tresnak, beraz, espezialistek aztertu dituzten ustezko edo balizko kasuak bakarrik antzematen ditu, edo, beste hitz batzuekin esanda, arrisku egoeretan egon daitezkeen haurrak baino ez ditu antzematen. Beharrezkoa da, beraz, espezialistaren behaketa esku hartzea erabaki eta antolatu aurretik.
‎Buztingintza tailerra, larrutegia, tindategia, burdinola. Lanerako eraikinak ere izaten ziren herrixketan, eta indusketetan horien aztarnak aurkituko dituzten ustea dute. Batzuk osasunerako kaltegarriak izan zitezkeenez, bizilekuetatik urrun egiten zituzten.
2009
‎Gipuzkoako Buruntzaldeko udalek (Andoain, Astigarraga, Hernani, Lasarte Oria, Urnieta eta Usurbil) abian jarri dute" familia bidezko hizkuntza transmisioa indartzeko plana". Egitasmo honek, besteak beste, gurasoek hizkuntza transmisioari buruz dituzten uste, sinismen eta portaeren arteko koherentzia lortzea du helburuen artean. Argi dago guraso diren gehienek bat egiten dutela euskararen berreskurapen nahiarekin.
‎" Familia bidezko hizkuntza transmisioa indartzeko plana". Gurasoek hizkuntzatransmisioari buruz dituzten uste, sinismen eta portaeren arteko koherentzia lortzea du helburuen artean.
‎Atxilotzen dituzten ustezko ETAko kideak geroz eta gazteagoak direla azaltzeko, ETAn geroz eta gazteago sartzen direlako ezeztu du Rubalcabak, geroz eta arinago atzematen dituztelako baizik. Gazte batek ETAn sartzea eskatzen duenean, buruan kartzelarako sarrera eskatzen ari dela izan behar du, adierazi du.
‎Guantanamoko base militarreko atal batean gaur egun giltzapetuta atxikitzen dituzten ustezko 230 ekintzaile islamisten artean hiru motako preso daude: kargurik gabe aske utziko direnak; epaituak izango direnak eta, azkenik, euren kontra froga nahikoa ez den arren, Washingtonek askatu nahi ez dituenak,, arriskutsuak?
‎Uste kategoria oso zabala da. Bertan sar daitezke, mutur batean, eguneroko bizitzan gure esperientziak eta ezagutzak ehuntzen dituzten usteak, eta, beste muturrean, teoria zientifiko sofistikatuenek garraiatzen dituzten usteak. Bi mutur horien artean uste (edo teoria) filosofikoak koka daitezke.
‎Uste kategoria oso zabala da. Bertan sar daitezke, mutur batean, eguneroko bizitzan gure esperientziak eta ezagutzak ehuntzen dituzten usteak, eta, beste muturrean, teoria zientifiko sofistikatuenek garraiatzen dituzten usteak. Bi mutur horien artean uste (edo teoria) filosofikoak koka daitezke.
2010
‎• ezagutzaren rola oso bestela irakurtzen da: ezagutza mailak gora eginagatik ere, aurrerapen teknologikoek hobekuntzak suposatuko dituzten ustea ahuldu egin da. Eta bigarrenik eransten da ezagutzak diferentziak markatzen dituela.
2011
‎Era berean, aztertu egin nahi izan du zehazterik ba ote dagoen ekonomiaren bilakaera politika ekonomikoen menpe ote dagoen edo politika ekonomikoek egiazki jarduera ekonomikoaren bilakaerari erantzuten dioten. Hiru urratseko metodoa landu zuen, eta Suediako akademiaren arabera, 1970ean garatutako bere azterketak oso baliagarriak izan dira.Sims, pozik eta «urduri»Christopher Simsek (Washington, AEB, 1942), berriz, 1980ko hamarkadan datu makroekonomikoak aztertzeko bide berri bat garatu zuen, eta Sargentek bezala, garrantzia eman zien eragile ekonomikoek etorkizunera begira dituzten usteei. Akademiak nabarmendu du bere azterketak oso garrantzitsuak izan direla etorkizunera begira.Sims oso pozik azaldu zen atzo Nobel sariagatik, baita «urduri» ere.
‎Gainera, bidesarien inguruan «zalantzarik» ez sortzeko eskatu zion. «Prentsaren bidez, dituzten ustezko asmoak zabaltzen dituzte jendearen iritzia jakiteko, eta gero asmo horiek gaizki interpretatzea leporatzen digute guri».Egoera «beldurgarria» dela uste du PPko Iñigo Manriquek. «Ametsik gaiztoenean ere ez genuen imajinatuko halako zerbait gertatuko zenik».
‎Izan ere, erakunde horrek emandako beka baten bidez egin dute azterketa. Etorkinak «estigmatizatzen» dituzten usteak desegiteaz gain, horien gizarteratze maila behatu nahi izan dutela azaldu zuen Mazkiaranek: «Mitoak desegiteko, ikerketak behar ditugu, ez kontsignak».Ikerketa kualitatiboa egin dutela nabarmendu du SOS Arrazakeriak, baina arlo bereko azterketa ugaritan jasotako datuak oroitarazi dituzte.
‎Bietan antzeko gaiei buruzko informazioa jasotzen ahalegindu naiz: gazteentzat musika zer den; zer leku duen beren bizitzetan; zergatik entzuten duten; noiz eta nola entzuten duten; nora jotzen duten musika bila; euskal musikaren inguruan dituzten uste eta aurreiritziak; komunikabideak oro har, eta, batik bat, musikaren inguruan euskaraz egiten diren irratien gaineko iritziak; irratia entzuten duten ala ez; entzuten ez badute zergatik ez; zein publikori zuzenduta dagoen; ematen duten musika mota; zein trataera ematen dioten komunikabideek eusLan honetan musikaren gaiari heldu diot, hau gazte nerabeen aisialdiko praktika kulturalik inportan...
‎Paranoia, arraza, kultura eta lurralde guztietan aurkezten den nahastea da. Haren ezaugarri bereizgarriena eldarnioak dira, hots, ingurunean duten informaziotik abiatuz banakoek eraikitzen dituzten uste edo sinesmen faltsuak. Dena dela, kasu hauetan, eskizofrenian gertatzen ez den bezala, banakoek eraikitzen dituzten eldarnioak sinesgarriak gertatzen dira.
‎Azterketa batean, herritarrek elikagaiei buruz dituzten uste irrazionalak aztertzen dira, obesitateari eta gehiegizko pisuari buruz kontzientzia har dezaten.
2012
‎«Dekretuak etorkina estigmatizatzen du; zerbitzu askoren gaitzen erantzule egiten du, eta gero guk desegin behar ditugun gezurrak elikatzen ditu». Berretsi du gezurra dela osasun zerbitzuak gehiegi erabiltzen dituzten ustea, nahiz eta Espainiako Gobernuak hartutako erabakien ondorioz kontrako ideia sustatzeko arriskua ikusten duen; ohiko osasun arreta bermatua ez duten etorkin atzerritarrek larrialdietara gehiagotan jo behar badute, baten batek pentsatuko du zerbitzuen abusua egiten dutela. Arrazoibide «arriskutsuak» Cañadak gogorarazi du orain arte pertsona guztiei arreta ematen zitzaiela, eta hori egiten jarraitzeak gastu gehigarririk ez lukeela sortuko.
2014
‎Hurrengo egunean, berriz, iritzi batzuk azaldu ziren: iritzi emaile batek, konparazio batera, eskaleek ohikotzat hartzen dituzten ustezko eskubideak, banku eta aurrezki kutxetako lokal erdi pribatu erdi publiko haietan lo egitea, adibidez, edo etxe pribatuetako atarietan, kritikatzen zituen; bertze batek gazte haien jokabidearen arrazoiak aztertzen zituen, baita gizartea, maila batean, erruduntzat hartu ere; bere tesiaren defentsan, garbi uzten zuen iruzkingileak artikulu osoan bizitzarena zela eskubideetan lehena, eta biziaren defentsa obligazioetan aurrena?
‎Ikertzaile batzuek pentsatzen dute alkoholaz abusatzen dutenek erabat utzi behar dutela alkohola, behin trago bat hartuz gero edatearen kontrolik ez dutelako. Beste batzuek pentsatzen dute garrantzitsuak direla edaleek beren buruaz eta alkoholaz dituzten usteak. Edate kontrolatuaren teoriaren arabera, alkoholaz abusatzen duten batzuek ikas dezakete edaria kontrolatzen (Sobell eta Sobell, 1976).
2015
‎Hasierako diagnostikoari jarritako helburuak hauek izaten dira: irakasleek partekatzea ahozko hizkuntzaz eta bere irakaskuntzaz dituzten usteak, partekatzea ikasleek egiten dituzten jarduerak eta prestakuntza hastea irakasleen esperientziatik, abiatzea dakitenetik eta egiten dutenetik. Irakasle guztiek betetzen dute, tutoreek eta tutore ez diren espezialistek ere bai, haiek lantzen dituzten arloetan ahozko hizkuntza sustatzeko zer egiten duten hausnar dezaten.
‎Hoteletik minutu eskasera dago oinez, Place de Passytik abiatzen den Duban kaleko 10 zenbakian. Biek ere presaka burutu dituzte kalean behera egin beharreko metro gutxiak, arestian hoteleko gelan sinistu nahi izan dituzten uste onak usteldu eta ostera ere jarraituak izatearen beldur. Pasaeran, gozotegi eta loradendek biziarazten duten Duban kalearen herriko giroaz gustura harritzeko beta izan dute, dena den.
‎Gizarte Irudikapenen Teoriak (GIT) jendeak beraien eguneroko bizitzan fenomeno berriaknola ulertzen dituen deskribatzen du (Moscovici, 1984). Hau da, gizarte irudikapenak, pertsonekezagutzen duten mundua antolatzeko eta ulertzeko erabiltzen dituzten uste, esanahi, jarrera etairudi sistemak dira. Laurogeita hamargarren hamarkada erdialdetik hona, behin eta berriz azalduizan diren osasun izurriteek orain arte pentsaezina zen zabalkunde gaitasuna izan dute.
‎LAGren berrikuspenaren zain gaudenean, hitzartutako parte hartze prozesu zabalaren zain gaudenean, Paisaia dator. Argi dago egungo arautegia ez dela nahikoa, baina 90/ 2014 Dekretuaren zehaztapenek, ekintza planek, integratzearen azterlanek eta neurri berriek ekarriko dituzten ustezko parte hartze prozesuak eta ikuspegi zabalagoak ez dira aurrerapausoak izango.
2016
‎Gizarte irudikapenen teoriak (GIT) deskribatzen du nola ulertzen dituen jendeak fenomeno berriak bere eguneroko bizitzan (Moscovici, 1984). Beste era batean esanda, gizarte irudikapenak pertsonek ezagutzen duten mundua antolatzeko eta ulertzeko erabiltzen dituzten uste, esanahi, jarrera eta irudi sistemak dira. 90eko hamarkadaren erdialdetik hona behin eta berriz azaldu izan diren osasun izurriteek, besteak beste, Ebola birusaren gaixotasuna, SARS, HIES, kolera, hegazti gripe, txerri gripe edota MRSA ak orain arte pentsaezina zen zabalkuntza gaitasuna izan dute.
2017
‎Kontrakoa baieztatzera noa, ordea. Hedabideek eurek barreiatzen dituzten usteak dira post egia izendatutako horren bazka. Integrazioa eta berdintasuna bezalako hitz handiak darabiltzate, baina eguneroko praxia horretatik oso urrun dago.
‎Millennium proiektuan ari da parte hartzen enpresa, eta, besteak beste, 2050eko lan merkatua eta teknologiak dituzte aztergai. Mundu mailako egitasmo horren baitan, Prospektikerrek Araba, Bizkai eta Gipuzkoako erakunde eta eragile sozialei galdetu die etorkizunari begira dituzten usteei buruz. 2030ean, langabezia tasa %16aren bueltan ibil daitekeela erantzun dute oro har nazioartean; EAEn, aldiz, aurreikuspen okerrenetan ere ez da iristen langabezia %15era.
‎Hilekoa dimentsio material, sozial, sinboliko eta kultur esanahiek eratzen eta sortzen duten gertaera biologikoa da. Esperientzia oro askotarikoa bada ere, jendarte desberdinek generoaz, gorputzaz, biologiaz dituzten usteen arabera moldekatuko da esperientzia hau. Horrenbestez, sozialki eraikitzen dira hilekoaren esanahiak, eta berau gertatzeko, azaltzeko, eta bizitzeko moduak ere moldekatuko dira.
‎Ikerketa honek zehazki, ikasle eleaniztunek euskararen inguruan dituzten iritzi eta jarrerak aztertzenditu. Gainera, euskararen egoerari buruz ikasleek dituzten usteetan ere sakondu da. Azkenik, hizkuntzahorren erabilera ere aztergai izan da.
2020
‎Gizonezkoen kirolak ikusi ditut, gizonezkoenak soilik, hiztegi eta arau maskulinoak dituztenak; ez kirol lagun, ez aurkari, emakumeak ondoan nahi ez dituzten ustezko kirolari eta jarraitzaileak. Eta ondoan nahi ez dituenak, sarri, aurrean izaten ditu baztertu nahi izan dituen haiek.
‎Leibniz, Descartes eta Spinoza. Leibnizek, mundua ulertu nahian, gauza guztiak osatzen dituzten ustezko sustantzia txikien beharra planteatu zuen eta monada izenarekin bataiatu zituen. Monada haietan gurutzatzen ziren Leuzipok aurreikusten zuena eta gure garaian Rutherfordek formulatutako atomoak.
‎Ondoren, datu horien azterketa egin da, non bi hizkera mailetako ahoskerak erkatu diren eta, hizkera maila zainduko jardunen kasuan, EBAZ arau edo proposamenak betetzen diren edo ez adierazi den. Honekin batera, galdetegiaren bidez jasotako informazioa baliatu da zenbaitetan, bereziki, hiztunek EBAZ arau edo proposamenen inguruan dituzten uste edo jarrerak agerian jartzeko.
2021
‎Ikusezin baina zentzumenak orratzak baino zorrotzago sastakatzen dituzten uste eta sineste hanpatu eta harrotuak.
2022
‎Hizkuntzei atxikitako usteak, irakaslearen jardunean islatzeaz gain, hizkuntza irakaskuntzarako giltzarri dira informazioa sailkatu, iragazi eta egokitzeko (Li 2012). Usteek isla dute hizkuntzetan eta jardunetan, eta, beraz, garrantzi handikoak dira irakasleek curriculumeko hizkuntzekin dituzten usteak arakatzea (euskararen kasuan, bereziki); izan ere, irakasleek hizkuntza gutxituarekin dituzten usteak ikertzeak termometroaren funtzioa izango luke, horri lotutako ezkutuko pentsamendua argitan jartzeko euskararen ezagutzan, transmisioan eta erabileran hain funtsezko diren eragileen artean: Haur eta Lehen Hezkuntzako irakasleenak, alegia.
‎Hizkuntzei atxikitako usteak, irakaslearen jardunean islatzeaz gain, hizkuntza irakaskuntzarako giltzarri dira informazioa sailkatu, iragazi eta egokitzeko (Li 2012). Usteek isla dute hizkuntzetan eta jardunetan, eta, beraz, garrantzi handikoak dira irakasleek curriculumeko hizkuntzekin dituzten usteak arakatzea (euskararen kasuan, bereziki); izan ere, irakasleek hizkuntza gutxituarekin dituzten usteak ikertzeak termometroaren funtzioa izango luke, horri lotutako ezkutuko pentsamendua argitan jartzeko euskararen ezagutzan, transmisioan eta erabileran hain funtsezko diren eragileen artean: Haur eta Lehen Hezkuntzako irakasleenak, alegia.
‎Honako atal honetan, esku arteko ikerketa honen emaitza esanguratsuenak eztabaidatu eta ondorio azpimarragarrienak nabarmenduko ditugu. Oinarri kuantitatiboko lana izaki, aztergai izan dira 418 irakasleren hizkuntza usteak, hau da, irakasleek hizkuntzei euskarari berezikiatxikita dituzten usteak aztertzea honako bost aspektu hauetan: hizkuntza mailan, garrantzi mailan, zailtasun mailan, galdetegirako hizkuntza hautaketan eta horretarako arrazoietan.
‎Azken ondorioak bat egiten du Amonarrizek (2019) azaldutakoarekin, izan ere, gizartearen usteetan sakon erroturik dago euskarak berezko ezaugarri duela ikasten zaila den hizkuntza izatea. Geroari begira, interes handikoa litzateke orain Haur eta Lehen Hezkuntzako graduetan diren ikasleek (etorkizuneko irakasleek) dituzten usteak ikertzea eta bien arteko konparaketa egitea, euskarari buruzko zailtasun usteen joera ezagutze aldera.
‎Lehenik eta behin, datuen analisi estatistiko deskribatzaileak eta berariaz sortutako aldagai berriaren batez besteko balioak argi azal lezakete irakasleen eleaniztasunari buruzko usteak, oro har, positiboak direla sarreran azaldutako eleaniztasunaren eredu eta teoria berriekin; hau da, oro har, irakasleek dituzten usteak bat datoz Europako testuinguruan bogan dauden teoria eleaniztun abegikorrekin, batetik, Bihurgune Eleaniztunarekin (The Multilingual Turn) (Conteh eta Meier, 2014; May, 2013) eta, bestetik, Ikuspegi Eleaniztunarekin (Focus on Multilingualism) (Cenoz eta Gorter, 2014). Hain zuzen ere, eleaniztasunaren batez besteko balio altuak adierazten du irakasleen usteak gertuago kokatzen direla eleaniztasunaren teoria berrietatik eredu elebakarretatik baino.
2023
‎Alta, nik neuk hamaika kontu interesgarri ikusten ditut berak eta bere kuadrillak horren txukun, horren gore, horren makabro burutzen dituzten ustez bigarren mailakoak diren pelikulotan. Eta kuadrilla horretan bildutako jendaiari markaz kanpokoa deritzot.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia