Emaitzak: 7
2002 | ||
Ikasketak zentro ofizialetan egin ez | dituzten ikasleak ere aurkez daitezke azterketa horretara, horrela Kontserbatorioan sartu eta, Gradu Ertaineko Lehen Ikastaroan hasi ordez, bitarteko ikastaroetan jardun ahal izateko. | |
2008 | ||
| dituzten ikasleek ere. | |
Ikasle ezinduak: unibertsitate guztiak behartuta daude onarpen muga duten titulazioetako plazen %3 erreserbatzera %33ko edo hortik gorako minusbaliotasun maila aitortua duten edo hizketan edo entzumen galera osoa galtzen duten ikasleentzat, bai eta ezgaitasun baldintza pertsonalei lotutako hezkuntza premia berezi iraunkorrak dituzten eta aurreko eskolatze aldian aparteko baliabideak behar izan | dituzten ikasleentzat ere. Goi mailako kirolariek berariazko plaza portzentaje bat dute. | |
Ez, inondik ere: zientziarekin zerikusia duten ikasgaien irakastorduak (eskola orduak) ez dira nahikoak, ezta ikasketa zientifikoak egin | dituzten ikasleentzat ere. Oso kargatutako curriculumek, denbora faltarekin batera, kasu askotan, jarduera praktiko gutxi eragiten dituzte. | |
2012 | ||
Idatzizko lanen aurkezpena Azterketez gain, ikasleek hainbat lan idatzi aurkeztu behar dituzte ikasturtean zehar. Adierazpena alderdi garrantzitsua da bigarren hezkuntzan, eta ibilbide zientifikoak egiten | dituzten ikasleak ere ez dira idazlanetatik at geratzen. Izan ere, lanak egitea etengabea da unibertsitatean eta ikerketa lanak edo tesiak egiteko unean, besteak beste. | |
Errefortzu, Orientazio eta Laguntza Programak (PROA Plana) ikasle ahulenei laguntzeko pentsatuta daude. Gehienak Hezkuntza Ministerioaren eta autonomia erkidegoen artean finantzatzen dira, baina irabazi asmorik gabeko hainbat erakundek erreleboa hartzen dute eta zailtasunak | dituzten ikasleei ere dohainik laguntzen diete. Artikulu honetan PROA Planaren garrantzia nabarmentzen da, bai eta entitate horien lana eta arrisku, desabantaila edo ezgaitasun egoeran dauden ikasleei ematen dieten arreta ere. | |
2013 | ||
Horrela finkatzen dira ezagutza eta ikaskuntza kooperatiboa ikasleen artean. Ikasteko zailtasunak dituzten haurrentzako Montessori metodoa Pedagogia honen defendatzaileek arreta faltagatik (TDAH) arazoak | dituzten ikasleentzat ere gomendagarria dela diote. Adierazi dutenez, azterlan batzuen arabera, «Montessori eskoletan TDHA gutxiago dago», eta haren ezaugarriei egokitzen zaien ikasgela baten aukerak «patologia honek eragindako haurrentzat interesgarriak diren erantzunak» dira. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
dituzten | 7 (0,05) |
Argitaratzailea
Consumer | 7 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan ikasle | 3 (0,02) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan ikasle ere | 3 (0,02) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |