Emaitzak: 6
2013 | ||
Bikoizketa etxeetako hizkuntza arduradunekin izan dute harreman zuzenena urteetan. Azken boladan, itzultzaile egokitzaileekin eta bikoizleekin ere antolatu izan | dituzte lan bilera batzuk. | |
2016 | ||
diru sarreren eta lan merkatuaren ezegonkortasunen ondorioz, zaila da bizimodua mantentzea, batez ere haurrak dituzten familientzat, eta are zailagoa partaide bakarreko familientzat. Bi soldata dutenek ere gero eta arazo handiagoak | dituzte lana eta familia bizitza uztartzeko. Egoera horiek epe postindustrialean oso ohikoak dira eta Ongizate Estatuaren egitura tradizionalek ez dituzte ondo asetzen. | |
2017 | ||
Testuinguru ezberdinetan egindako ikerketek zera frogatu dute: ...ko, psikosozial eta kultural handiagoei aurka egin behar dietela (adibidez, Berry, 1997; Nesdale eta Mak, 2003; Ward eta Kennedy, 1999; Ward, Bochner eta Furman, 2001); izan ere, esfortzu handiagoa egin behar dute ulertzeko eta ikasteko hizkuntza, ohiturak, komunikaziorako behar diren trebetasun sozialak, arauak, rolak, sinesmenak, balioak eta abar; eta gainera, gutxiespen egoera gehiago pairatzen | dituzte lan arloan, etxebizitza bilatzean edota giza harremanetan. Zailtasun kopuru handiago horrek azaltzen du estres maila altuagoa eta ongizate gutxiago izatea testuinguru hartzailearekiko distantzia kultural handiagoa dutenean edo hautematen dutenean (Smith eta Bond, 1993; Ward et al., 2001). | |
behar dute migrazioari aurre egiteko). Gizon horiek arazo gehiago | dituzte lana lortzeko eta beren egoera legala erregulatzeko, eta Magrebeko emakumeekin batera, etxebizitza arazo gehiago dituzte. | |
2020 | ||
Bestalde, kontuan hartzen ditugu" pedagogia ez instituzional" deritzenetako esperientziak ere, hala nola Francesco Tonucci (1996, 2014) buru zuten" hiri hezitzailea" eta" haurren hiria" eta pedagogia geldoak. Carbonellek (2015) pedagogia askeetatik bereizten baditu ere, sinergia argiak | dituzte lan honetan aztertuko ditugun hezkuntza proiektuekin. | |
2021 | ||
Laneko Segurtasun eta Osasunerako Europako Agentziaren txostenari jarraituz (EU_ OSHA, 2014), arestian aztertutako arriskuez gain, Europan gertatu diren aldaketak eta joerak nabarmentzen ditu. Aldaketa horiek erronka berriak ekarri | dituzte Laneko Segurtasun eta Osasunaren arloan. Europar Batasuneko herrialdeetako joera demografiko, epidemiologiko, sozial, teknologiko eta kulturalak aipatzen ditu txostenak eta horiek zuzenean eragiten dute osasun ereduetan. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
dituzte | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
Uztaro | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan lan | 3 (0,02) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan lan hau | 1 (0,01) |
ukan lan lortu | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |