Emaitzak: 8
2009 | ||
Hipermerkatura goaz, ordea, eta gure karrera berberak egin dituztenak ikusten | ditugu guk ikasle ginela udan hartzen genituen lanetan, duela ez hainbeste denbora arte arbuiatuko genituzkeenak txarrak zirelako. Gero eta gure antz handiagoa dutenak ikusten ditugu kutxetan, apalategiak betetzen edota mostradore atzean xerrak egiten; udan bai eta neguan ere bai. | |
2014 | ||
Pragmatikoek diotenez, entzuleek ematen baitiote esanahia esandakoari, etahorrek ere baldintzatuko du komunikazioa eraginkorra izatea ala ez. Beraz, etairakaslegaien diskurtsoaren lanketara orain arte esandakoa laburbilduz, irakasleekez dute diskurtsoa zuzen, egoki eta koherente eta kohesiodun egin behar soilik, jasotzen dituzten diskurtsoak ere entzuten eta egoki interpretatzen ikasi behar duteeta horretarako aurrerago aipatuko ditugun estrategia diskurtsiboak eta trebetasunsozialak ere klaseratzen | ditugu gure ikasleak komunikazio gaitasunean trebatzean. | |
VII. edizioko Gazte Role Model Saria ospakizun honekin, Begoñazpi Ikastolak estatu mailan ikastetxe batek duen eta ikasleentzat eredu den ikur bakar eta aitzindariaren indarra eta eragina nabarmendu nahi du. Nerea Begoñak, Ikastolako zuzendariak, azpimarratu duenez, eguneroko bizitzan ereduak bilatu behar | ditugu gure ikasleei erabakiak hartzeko orduan lagungarri izan dakizkien, beti ere, gizarte eraldaketan, pertsonaren garapenean eta berrikuntzaren bidean jarriz. " Ikastetxeok etorkizuneko gazteen heziketan erantzukizun handia dugu", gaineraturatu du. | |
2015 | ||
Hezkuntza Topaguneen Plataformak azterketari planto egiteko deia egin du: " Azterketa egin nahi diguten egun horretan ez | ditugu gure ikasleak eskolara eramango, edota bestelako jarrerak hartuko ditugu aipatutako proba ez egiteko". Azterketa ez egiteak ikasleentzat ez duela inongo ondorio akademikorik ekarriko adierazi du plataformak. | |
2020 | ||
Zelan hezi behar | ditugu gure ikasleak? | |
Horregatik, belaunaldiz belaunaldi, gure ikasleek hausnarketa egiten ikastea da unibertsitatearen misioa. Ez ditugu teknika jakin bat menderatzen duten edo trebetasun espezifikoa duten langileak prestatzen, eta ez | ditugu gure ikasleak horrela hezi behar. | |
2023 | ||
Ez dugu utziko gure haurren hizkuntza eskubideak zangopila ditzaten. Behar diren neurriak hartuko | ditugu gure ikasleek brebeta osorik euskaraz egin dezaten». | |
Ez dugu utziko gure haurren hizkuntza eskubideak gisa horretara zangopila ditzaten. Eta behar diren neurriak hartuko | ditugu gure ikasleek brebeta osorik euskaraz egin dezaten», adierazi du Jorajuriak. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
ditugu | 8 (0,05) |
Argitaratzailea
Berria | 3 (0,02) |
ELKAR | 2 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
Argia | 1 (0,01) |
uriola.eus | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan gu | 4 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan gu ikasle | 4 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |