Emaitzak: 5
2000 | ||
Irratilaria, mikrofonotik berba egiten duena, irrati estazioaren arima da, estazioaren ahots ofiziala, nolabait esateko. Estazioa, besteak beste, irratilariaren ahotsagatik da ezaguna, bere mintzoak aditzera ematen dituenengatik eta ematen | dituen moduagatik, jakina. Cristina Romo k (1991, 51) esaten digun bezala,, irratiko esatariek eta aktoreek mintzo argia eduki behar dute, indartsua, bokalizazio onekoa, sentimenduak eta emozioak iradokitzen dituena eta, beharrezkoa denean, eraldatzeko gai dena?. | |
2006 | ||
Argi dago, alde batetik, gizartean ez dela barneratu umeen hazkuntza gizarteeginkizun bat dela eta, ondorioz, umeen zainketarako eskaintzen diren gizartezerbitzuak ez direla gurasoei edo, zehazkiago esanda, amei eskaintzen zaienlaguntza bat, baizik eta gizarteak bere mantenurako behar dituen zerbitzuak, errepideak edo zerga biltzaileak behar | dituen modu berean. Haurtzaindegiak edo bestelako zerbitzuak familiei eskaintzen zaien laguntza bat direla pentsatzeak, umeakedukitzea norberaren arazo bat dela pentsatzen jarraitzen dugula esan nahi du. | |
2011 | ||
Horregatik, besteen laguntza ez du sarritan onartzen, gauzak ongi ez dituztela egingo pentsatzen baitu. Hori dela-eta, argibide xeheak ematen dizkie besteei, lanak berak egiten | dituen moduan egin ditzaten. | |
2014 | ||
Jarraian generoa historizatzeak zer esannahi duen azalduko du eta zer harreman dagoen kategoria horrek denboran zeharjaso dituen esanahi desberdinen artean. Bukatzeko, garai desberdinetan gizarteakgorputz sexuatuak ulertzeko izan | dituen moduez ere arituko da. Eta gogorarazikodigu ezberdintasun sexualaren esanahia eraginkortasunez desnaturalizatu eta gizoneta emakume kontzeptuen eraikitze prozesuak aztertzeko, historia bidelagun dugula.Historiak gogorarazten baitigu ez dagoela betierekoa den ezer, fenomeno oroksorburu bat duela, aldagarria dela eta amaiera bat ere eduki dezakeela. | |
2015 | ||
Artikuluan azaldu da paisaiaren ulermenean eta definizioan gizakiaren hautemateak duengarrantzia, honek lurraldearekiko duen jarrera, baita hura ulertzeko | dituen moduak ere. Hots, paisaia kontzeptu eraiki bat bezala jorratzen da, historian zehar irudikatua eta fisikoki zeinkontzeptualki egituratu egin dena. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
dituen | 5 (0,03) |
Argitaratzailea
UEU | 5 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan modu | 2 (0,01) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan modu bera | 1 (0,01) |
ukan modu ere | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |