Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 10

2006
‎• Irakaskuntza mota aldetik: 1) arrunta dei dezakeguna , unibertsitateko titulazio normaletan txertatzen dena: 1 zikloetan, doktoretzako 3 zikloan, edo masterretan (UPV/EHU, DU, MU, Baionako Fakultatea).
‎1 zikloetan, doktoretzako 3 zikloan, edo masterretan (UPV/EHU, DU, MU, Baionako Fakultatea). 2) Berezia dei dezakeguna , titulaziotik kanpo ematen dena: bestelako guztiak (UEU, HIZNET).
2008
‎Txepetxen teoria sakonki aztertu gabe, holako lana luzeegi bailizate, esan dezakeguna ikus dezagun, gure azterketan baliagarri izan daitekeena. Prozesuak hola gauzatzen baldin badira, ohar bat berehala etortzen zaigu.
2009
‎— 1) Alde batetik, eraginkorragoa izan daiteke bide jeneralagoa azpimarratzea eta jarraitzea, maila, ekintza, ikuspegi, eta abarretan. — 2) Eta bestetik, errazagoa da bide partikularragoa jarraitzea, batez ere, gauden ukipen menpeko egoeran, izan ere, gauza bat da nahi dena eta bestea ahal dena, edo bestela esanda, gauza bat da utziko digutena (partikularragoa den bidea gehiago) eta bestea aukera dezakeguna errazago (partikularragoa dena, berriz ere).
2013
‎Gertuagoko adibide gisa, honakoa aipatuko nuke hemen: Euskararen erabilera areagotzeko estrategiak eskolatik abiatuta/ Estrategias para fomentar el uso del euskera desde la escuela/ Stratégies pour développer l´utilisation de la langue basque à partir de l´école izeneko liburu hirueleduna (Kontseilua, 2009), orain arte dakiguna bildu nahian ere (Txostenean esaten denaren osagarri modukoa guk har dezakeguna ere pentsatuz, Framing Berriaren helburu bat delako euskararen aldeko erabilera bultzatzea), besteak beste arrazoi hauengatik:
2014
‎Elementu hauek beste batzuen artean definituko lituzkete egungo gaztetxoen hizkuntza praktikak. Eta ondorioztatu dezakeguna da, gazteek berezko errepertorio baten falta sumatzen dutela. Are gehiago hitanoa ezagutzeko aukera gutxi eskaintzen zaienean.
2016
‎ez gara gai horretan aditu, eta ez duguhorri buruz nahi bezain informazio argirik eskuratu. Lehen hurbilketazko ikuspegi saioa besterik ez da, beraz, langa kontu horretaz" hemen eta orain" esan dezakeguna .
‎Hori egin gabe" lehendabizi ikasi, gero egin" paradigmaren ildotik jarraitzeak ez garamatza begiz jotako indarberritze helburu sendora. Dagoeneko lortu duguna hurrengo belaunaldian galdu, hutsetik abiatu eta berriro oraingo lorpen maila lortzen saiatzea da, horrela jokatuz, gehienik egin dezakeguna : berriro hutsetik hasiz maiz asko398, etxetik, auzotik eta lagunarte hurbiletik jasotzen ez duten euskarazko jardun biziaren truk euskara ikasteko bide formala eskaintzea399.
‎" Lehendabizi ikasi, gero egin" paradigmaren ildotik jarraitzeak ez garamatza begiz jotako indarberritzehelburu sendora. Dagoeneko lortu duguna hurrengo belaunaldian galdu, hutsetik abiatu eta berriro oraingo lorpenmaila lortzen saiatzea da, horrela jokatuz, gehienik egin dezakeguna .
2021
‎Hain zuzen ere, galdera batzuetan espedizio aurreko beraien hizkuntza gaitasun, erabilera eta jarrerei buruz galdetu zaie, beste batzuetan espedizioan daukatenari buruz, beste batzuetan espedizio osteko hilabeteetan dutenetan eta, azkenik, kasu batzuetan, beraien euskara gaitasunak, erabilerak eta jarrerek eduki duten bilakaerari buruz galdetu zaie. Hau da, esaterako, 1, 8 nahiz 26 grafikoetan ikus dezakeguna .
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia