2006
|
|
• Irakaskuntza mota aldetik: 1) arrunta dei
|
dezakeguna
, unibertsitateko titulazio normaletan txertatzen dena: 1 zikloetan, doktoretzako 3 zikloan, edo masterretan (UPV/EHU, DU, MU, Baionako Fakultatea).
|
|
1 zikloetan, doktoretzako 3 zikloan, edo masterretan (UPV/EHU, DU, MU, Baionako Fakultatea). 2) Berezia dei
|
dezakeguna
, titulaziotik kanpo ematen dena: bestelako guztiak (UEU, HIZNET).
|
2008
|
|
Txepetxen teoria sakonki aztertu gabe, holako lana luzeegi bailizate, esan
|
dezakeguna
ikus dezagun, gure azterketan baliagarri izan daitekeena. Prozesuak hola gauzatzen baldin badira, ohar bat berehala etortzen zaigu.
|
2009
|
|
— 1) Alde batetik, eraginkorragoa izan daiteke bide jeneralagoa azpimarratzea eta jarraitzea, maila, ekintza, ikuspegi, eta abarretan. — 2) Eta bestetik, errazagoa da bide partikularragoa jarraitzea, batez ere, gauden ukipen menpeko egoeran, izan ere, gauza bat da nahi dena eta bestea ahal dena, edo bestela esanda, gauza bat da utziko digutena (partikularragoa den bidea gehiago) eta bestea aukera
|
dezakeguna
errazago (partikularragoa dena, berriz ere).
|
2013
|
|
Gertuagoko adibide gisa, honakoa aipatuko nuke hemen: Euskararen erabilera areagotzeko estrategiak eskolatik abiatuta/ Estrategias para fomentar el uso del euskera desde la escuela/ Stratégies pour développer l´utilisation de la langue basque à partir de l´école izeneko liburu hirueleduna (Kontseilua, 2009), orain arte dakiguna bildu nahian ere (Txostenean esaten denaren osagarri modukoa guk har
|
dezakeguna
ere pentsatuz, Framing Berriaren helburu bat delako euskararen aldeko erabilera bultzatzea), besteak beste arrazoi hauengatik:
|
2014
|
|
Elementu hauek beste batzuen artean definituko lituzkete egungo gaztetxoen hizkuntza praktikak. Eta ondorioztatu
|
dezakeguna
da, gazteek berezko errepertorio baten falta sumatzen dutela. Are gehiago hitanoa ezagutzeko aukera gutxi eskaintzen zaienean.
|
2016
|
|
ez gara gai horretan aditu, eta ez duguhorri buruz nahi bezain informazio argirik eskuratu. Lehen hurbilketazko ikuspegi saioa besterik ez da, beraz, langa kontu horretaz" hemen eta orain" esan
|
dezakeguna
.
|
|
Hori egin gabe" lehendabizi ikasi, gero egin" paradigmaren ildotik jarraitzeak ez garamatza begiz jotako indarberritze helburu sendora. Dagoeneko lortu duguna hurrengo belaunaldian galdu, hutsetik abiatu eta berriro oraingo lorpen maila lortzen saiatzea da, horrela jokatuz, gehienik egin
|
dezakeguna
: berriro hutsetik hasiz maiz asko398, etxetik, auzotik eta lagunarte hurbiletik jasotzen ez duten euskarazko jardun biziaren truk euskara ikasteko bide formala eskaintzea399.
|
|
" Lehendabizi ikasi, gero egin" paradigmaren ildotik jarraitzeak ez garamatza begiz jotako indarberritzehelburu sendora. Dagoeneko lortu duguna hurrengo belaunaldian galdu, hutsetik abiatu eta berriro oraingo lorpenmaila lortzen saiatzea da, horrela jokatuz, gehienik egin
|
dezakeguna
.
|
2021
|
|
Hain zuzen ere, galdera batzuetan espedizio aurreko beraien hizkuntza gaitasun, erabilera eta jarrerei buruz galdetu zaie, beste batzuetan espedizioan daukatenari buruz, beste batzuetan espedizio osteko hilabeteetan dutenetan eta, azkenik, kasu batzuetan, beraien euskara gaitasunak, erabilerak eta jarrerek eduki duten bilakaerari buruz galdetu zaie. Hau da, esaterako, 1, 8 nahiz 26 grafikoetan ikus
|
dezakeguna
.
|