Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 10

2001
‎Ikasle askok ezin izan dute esan Euskal Telebistako zein saio duten gustuko.Hori, esan beharrik ez dago, nahiko normaltzat hartu genuke, ikasleaskok ez baitute Euskal Telebistarik apenas ikusten. Dena dela, ez litzatekesoberan egongo programazioaren berri ematea ikasleei, beren gustuko saioakaurki ditzaketela ikus dezaten.
2008
‎Txepetxen teoria sakonki aztertu gabe, holako lana luzeegi bailizate, esan dezakeguna ikus dezagun, gure azterketan baliagarri izan daitekeena. Prozesuak hola gauzatzen baldin badira, ohar bat berehala etortzen zaigu.
2012
‎Gure ustez, ordea, ideia hori ez da gehiegi zabaldu izan, orain arte, euskal herrian (eta deba ez da sabuespena). Lehenengo, beraz, behar horren inguruko kontzientziazio lana egin litzateke taldeetan, ezagutza horrek taldeari zer nolako ekarpen eta onurak egin diezazkiokeen ikus dezaten. kultur transmisioan izan dugun etenari erremedioa jartzen hasteko, jakintza horren transmisioaz arduratuko den kide bat izendatzea izan daiteke hurrengo urratsa eta arduradun horiei beharrezko prestakuntza eskaintzea ondorengoa: formaziorako eta hausnarketarako lekuak eratuz, bitartekoak aztertuz, internetak ematen dituen aukerak baliatuz, foroak edo bilguneak antolatuz... horrek guztiak dedikazio bat eskatzen du, jakina; eta, eguneroko jardunean kideek ematen dituzten orduak ikusita, zail samarra ere izan daiteke inor horrelakoetan sartzea. energia hortik sortzen da, ordea. zaletasuna sustatzeko, harra sorrarazteko, taldea elikatzeko eta berotzeko... zertan ari gara, ri erantzuten hastea eta erantzun horiek zaletasun beraren inguruan dabiltzan beste taldekideekin konpartitzea eraginkorra eta indarberritzailea izan daiteke oso. ekintzen zurrunbilotik irten eta pentsatzeko, hausnartzeko, konpartitzeko... momentuak eta espazioak bilatu genituzkeelakoan gaude.
‎Horiek hartuak dira, ikasiak, ingurumenaren eta kulturaren araberakoak: lorpen motibazioa, gauzak ahalik eta hoberen egiteko nahia, etab. Eskema honen bidez, jardutera zerk bultza gaitzakeen ikus dezakegu:
2014
‎Artedramak, egun dena izateko, bide luzea egin du atzetik; laborategiaren hasierako ideia haietatik, gaur egun laborategi batek eman dezakeena ikus dezakegu. Arte eszenikoetatik harago ere ikus daiteke laborategi hitza kulturari lotutako bestelako eremu batean; azken adibidea, Donostian ireki berri duten Garoa liburu dendan.
2015
‎Gauza batzuk esango ditut eta nola geratzen den arima ere bai. Hobeki aditzera emateko, konparazio batez baliatu nahi dut; ongi dator horretarako eta baita, Jaunak burutzen duen egintza honetan guk zer eginik ez badugu ere, Jaunak mesede hau egin diezagun geure burua prestatuz, asko egin dezakegula ikus dezagun ere.
‎Nik diotsot ardura handia ematen didala berorren agurgarritasunak hor dituenak ikusteak. Jaunak nahi beza ikus dezadala batere gabe eta nik opa diodan osasun onarekin. Goraintziak ahizpa guztiei, eta nire gaixozainari, gauetan behintzat ez baitiot ahazten.
‎Tailatutako marmolezko zutabe eder hauek ikus ditzakezue Ikus ditzakezue zutabe eder hauek.
2017
‎Euskaltzaindiak orain arte euskararen eremu osoan eramaten duen lana nahi luke jarraiki baina, Ipar Euskal Herriari dagokionez, lan hori molde ikusgarriago batez egin behar du, lan hori indartuz, jauzi kuantitatibo eta kualitatiboak eginez. Zer egin duen eta zer egin dezakeen ikus dezagun, beraz11 Corpusaren alderdi ezberdinak aztertuko ditugu banan banan, adibideak emanez, exhaustiboa izan gabe.
‎Iraganeko altxorrak azalaratu, ikusi zer berreskuratu dezakegun haietatik eta, haietatik abiatuz, zer edo zer berria sortzea, metodo batekin zein bestearekin izan. Hots, helburua pertsonak laguntzea litzateke, beraien kabuz eta beraien bitartekoekin ikasi eta sortu dezaketela ikus dezaten, beraientzat eta gizartearentzat onuragarria izan daitekeena gara dezaten. Bestela esanda, helburua nor bere kabuz eta askatasunean jarduteko trebatzea litzateke.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia