2012
|
|
Maisuaren segitaldeari batu zizaionetik, ordea, ez
|
daki
zer egin bere edertasunarekin, nola jokatu, zein jarrera hartu. Gizonezko talde batekin ibiltzen da maisua gehienetan, herri batetik bestera.
|
|
Esplikaziorik eman behar ez izateko. Izanez ere, berak ere ez
|
daki
zer egin behar duen orain, bere betiko lantokia itxi eta gero. Jendea dabilen karriketatik aparte, harresien aldera jo du, bertan bakarrik egoteko esperantzan.
|
|
Lanak hartzen zion denbora puska ederra, baina bodegatik aparte orduak luze joaten zitzaizkion. Eta orain ez
|
daki
zer egin behar duen honenbertze denborarekin.
|
2013
|
|
Baina orain zeharo ikaratuta daude herritarrak, arras izututa. Inork ez
|
daki
zer egin, nori galdetu edo norengana jo. Uzkurtuta daude abereak eta piztiak, zimelduta landareak, geldotuta izadi osoa, xomorroak izan ezik; euliak munduaz jabetzera baletoz bezala.
|
2014
|
|
Azkenean Bertaren ondoan jartzen da, arma bere sahetsean pausatuz... Ez
|
daki
zer egin. Elgarri so egiten dute eta irri bizpahiru aldiz...
|
|
Azkenean Bertaren ondoan jartzen da, arma bere sahetsean pausatuz... Ez
|
daki
zer egin. Elgarri so egiten dute eta irri bizpahiru aldiz...
|
|
Bertsolari izatea txapelketan parte hartzea da orain, tobera bezalako egoera batean agertzea bertsolari hitzaren bigarren eta hirugarren esanahia da. Behatzaileak ez
|
daki
zer egin behar duten koblariek testu inguru horretan, zein den hauen rola.
|
2015
|
|
Politikan ez dira zirkunstantzia historikoak besterik, eta hauek dute definitzen eginbeharra". Alta, badirudi Errepublika mistikoki laikoa dela, eta ez
|
daki
zer egin behar den egitan, eta zer hori, besterik izanki.
|
2017
|
|
Lan gehiago eman hark! Dios, egun batean ez
|
daki
zer egin behar duen etxean duten alfer gorotzarekin. Dena berak egin behar, eta bera ere ezongi izaki.
|
|
Enpresek, lan munduak, merkatu erraldoi baten gisara, talentudunak baino ez dituzte nahi goi postuetarako, behe mailako postuetarako masa amorfo eta ezgaia uzten duten bitartean. Heziketa sistemak ederki
|
daki
zer egin behar duen zentzu honetan: alde batetik, Oskolak badu askotan nabarmenki ikus daitekeen benetako izaera indibidualista bat, ikasleen lan indibidualek, espediente indibidualek eta abarrek erakutsi bezala; baina, bestetik, subjektu abstraktu eta unibertsalak ekoizten dituen dispositibo unibertsalista eta instrumentalista ere bada; hau da, kultura eremuaren murrizketa egiten duen dispositiboa den neurrian, Oskolak definitzen du zer den kultura eta zer ez, zein den legitimoa eta zein ez, zer den probetxuzkoa eta zer ez.
|
2019
|
|
—Gizona pitin bat beldurtu da, dudatan geratuz, orain ez
|
daki
zer egin —gehitu zuen Patriziok.
|
2020
|
|
Giza espezieaz landarat ez dela bere existentziaz harritzen den izakirik gogoetatu zuen filosofoak sobera pentsatzeak herdoiltzen duela bizia, eta zu ez pentsatzen saiatuz iragana oroitahantziz abiatu zara adorez, jolasa inmolatuta, baina beste leiho batetik etorki entzun duzu zahar den berria gizakiak ez du askatasuna maite ez
|
daki
zer egin berarekin..., ‘bestea’ zapaltzea, berriz, ongiegi, paisaia desolatuagorik!
|
2022
|
|
Hasieran ez ikusiarena egiten du, baina heltzen da une bat ezin diona jarrera horri eutsi eta bere amatasuna aldarrikatuz semea ikusi nahi duela dio. Aitak aldiz, indarra darabil, agian horrela egoera konpontzeko ezintasuna erakusten du, baina ez
|
daki
zer egin, ez da gai bere jokaera moldatzeko; jarrera autoritarioa azpimarratzen du".
|