Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 11

2003
‎Dieta hiperproteikoa izateko arrisku nabarmenena gernuaren bidez kaltzioa galtzea da, eta, beraz, osteoporosia garatzeko arrisku handiagoa. Iradokizun batzuk… Kirol merkatuak eskaintzen dituen prestakin hiperenergetiko eta hiperproteikoen erabilera masiboaren ordezko proposamena da erabiltzaileak berak ikas dezala etxean irabiakiak edo aperitiboak prestatzen, nutrizio eskarien zati bat betetzeko adinako energia eta proteina dentsitatearekin, eta, gainera, gozoak eta prestakin komertzialak baino askoz merkeagoak direla. Oinarrizko osagaiak berez proteinak dituzten elikagaiak dira, hala nola esnea, jogurta, petit suissea, askotariko gaztak, esne izozkia, fruitu lehorrak, zerealak… frutekin, zukuekin eta beste gozagarri batzuekin konbinatu daitezkeenak, hala nola azukrea, karamelua, marmelada, eztia, txokolatea, etab. Proteinak handitzeko, irabiaki likidoei zopa koilarakada bat esne hauts gehitu dakieke.
2008
‎Hala, heziketak izadiak zehaztutako aro horiek errespetatu ditu. Hau da, Rousseauren ustez, ez litzateke heziketa ona izango umeari gauzak irakastea, gauzak berak ikas ditzan erraztea baizik; horretarako, haren garapen eta heldutasun mailarekin bat datorren estimulazioa eman zaio.
‎Zuzentzat hartzen diren jokabideen balioespen positiboan eta umeari berak ikas dezan erraztean oinarritu behar du eta ez zigorretan eta mehatxuetan.
‎Zuzentzat hartzen diren jokabideen balioespen positiboan eta umeari berak ikasi dezan erraztean oinarritu behar du eta ez zigorretan eta mehatxuetan.
‎Umeari berak ikas dezan erraztean, haurraren garapen eta heldutasun mailarekin bat datorren estimulazioa eskaintzean eta izadiak zehazturiko aroak errespetatzean oinarritu behar du.
2013
‎Hala, hezkuntzak izadiak zehaztutako aro horiek errespetatu lituzke. Hau da, Rousseauren ustez ez litzateke hezkuntza ona izango umeari gauzak irakastea, gauzak berak ikas ditzan erraztea baizik; horretarako, haren garapen eta heldutasun mailekin bat datorren estimulazioa eskaini litzaioke.
2014
‎c. Zuzentzat hartzen diren jokabideen balioespen positiboan eta umeari berak ikas dezan erraztean oinarritu behar du eta ez zigorretan eta mehatxuetan.
‎d. Umeari berak ikas dezan erraztean, haurraren garapen eta heldutasun mailarekin bat datorren estimulazioa eskaintzean eta izadiak zehazturiko aroak errespetatzean oinarritu behar du.
‎Hala, heziketak izadiak zehaztutako aro horiek errespetatu ditu. Hau da, Rousseauren ustez, ez litzateke heziketa ona izango umeari gauzak irakastea, gauzak berak ikas ditzan erraztea baizik; horretarako, haren garapen eta heldutasun mailarekin bat datorren estimulazioa eman zaio.
2018
‎Etorkizuneko erronkei aurre egin ahal izateko, Finlandiako ikasleek libreki aukeratzen zituzten ikasgaiak, norbanako ibilbide batean: esate baterako, pertsona berak ikas zitzakeen, nahasian, arkitektura, poesia eta teologia.
2021
‎Gero, ordaintzeko kutxaren inguruan ilaran dagoen jendea tentatzeko jartzen dituzten salgaiak ukitzen ariko zen, ziur –ezer erosteko asmorik gabe–; eta baten bat eroriko zitzaion, seguru. Mundua berak ikas zezan zegoen. Eta berak haurrek bezala ikasten zuen, ukituz.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia