Emaitzak: 5
2017 | ||
GuraSOSek nahi du «ahalik eta azkarrena» hastea prozesu parte hartzaile bat hondakinen kudeaketaren inguruan. «Posible egin | behar dugu gure seme-alaben osasuna ahalik eta hobekiena bermatuko duen kudeaketa bat lortzea».GuraSOSek bertze behin berretsi du elkarrizketa eta negoziazioa dituela lehentasun, baina bide judizialari uko egin gabe. Auzibide bat baino gehiago hasi zituen iaz; errate baterako, EAEko Auzitegi Nagusiak ebazteko du ingurumen baimen bateratuaren aurka paratutako helegitea eta horren kautelazko etetearen eskaera. | |
2021 | ||
Horregatik, tresna berri horiekin behar bezala lan egiteko modua faktore askoren mende egongo da: gurasoek ematen dioten arretaren mende, egoera jakin batzuk nola erabiltzen dituzten, seme-alabei ematen dieten interesaren mende, seme-alabek pantailatik haratago dituzten gizarte-harremanen mende… Nola jokatu | behar dugu gure seme-alabek jokabide bortitz horiek ez egiteko. Gurasook ezin gara analfabeto teknologikoak izan. | |
2022 | ||
Eta horietako bat ezohiko mugimenduak agertzea da, tik funtzionaletan gertatzen den bezala. Horregatik, erne egon | behar dugu gure seme-alabekin. . Gizarte-uzkurdura, errendimendu akademiko txikiagoa edo mugimendu arraroak agertzea, hala nola, tik psikogenoak, gatazka psikologikoa izan daiteke. | |
Funtsezkoa da hori egitea? Argi utzi | behar dugu gure seme-alabek teknologiarekiko duten erakarpena ez dela gurasoen errua gailu elektroniko bat oparitzeagatik. Pantailak orain dela gutxi iritsi ziren, eta bat-batean iritsi ziren, ia bat-batean, eta teknologia-konpainiek, ikastetxeek, kulturak berak ekarri zituzten. | |
Zehazki, «derrigorrezko sexu heziketa integrala» ezarri nahi dute hezkuntzako fase guztietan, «adostasunean eta tratu onetan oinarritutako sexu harremanak» sustatze aldera: «Erabaki | behar dugu gure seme-alabek nola deskubrituko duten sexua; pornografia biolentoaren bidez, edo errespetua ardatz izanen duen heziketa baten bidez». Sexu heziketari buruzko kanpaina bereziak ere sustatuko dituzte ikastetxeetan, eta, horien barruan, antisorgailuak banatuko dituzte. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
behar izan | 5 (0,03) |
Lehen forma
behar dugu | 5 (0,03) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
behar izan gu | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
behar izan gu seme-alaba | 5 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |