Emaitzak: 7
2003 | ||
Honelako premiazko behar sozial | baten aurrean zergatik hartzen duten jarrera pasibo hori galdetuta, %19k oro har dagoen informazio falta aipatu dute, eta ez dakitela konpromiso hori zehazteko nora jo behar duten. | |
2007 | ||
Horixe da bankuek “phishing” jasaten dutenean erabiltzen duten argudio nagusia. Hala ere, Internauten Elkarteko (AI) Segurtasun Batzordeak dioenez, egunero dozenaka mezu jasotzen dituzte kontu korronte huts | baten aurrean zer egin galdetzeko. Kontu korronte horrek bi edo hiru transferentzia izan ditu, titularrek agindu gabe, eta, ia beti azpimarratu dute ez dutela jaso “posta elektroniko” susmagarririk, gakoak eskatuz, eta ez dutela “online” kontsultarik egin beren kontura ordenagailu publikoetatik. | |
2013 | ||
Ondoren, orientatzaile bat ikastetxera joango da irakasleekin topaketa bat izateko eta programaren funtzionamendua azaltzeko. Ikastetxeak baimena ematen badu, ikasleei tutoreak izatea proposatzen zaie, eta ikasleei prestakuntza ikastaro bat ematea, eskolako jazarpen-egoera | baten aurrean zer egin eta zer egin ikas dezaten. Ikasle bakoitzari Dbhko 1 mailako beste bat esleitzen zaio, eta Bigarren Hezkuntzako ikasketak hasi berri ditu; 12 urterekin, aldaketa akademiko garrantzitsu bati egin behar dio aurre. | |
Baina garrantzitsua da zer egin behar den jakitea, eragindakoari kalterik ez eragiteko. Erredura larriak dituen biktima | baten aurrean zer hartu behar den kontuan deskribatzen da artikulu honetan, arrazoia edozein dela ere. | |
2015 | ||
Hala ere, aurrera egiten jarraitzeko ezinbestekoa da herritarrek gaixotasunaren arrisku-faktoreak eta alerta-sintomak ezagutzea, hala gertatuz gero, larrialdi-telefonora atzerapenik gabe abisatzeko. Artikulu honek Kode Iktus protokoloa zer den eta iktus baten aurrean edo garuneko hodietako istripu | baten aurrean zer seinale jar daitezkeen deskribatzen du. Iktus bat izan ondoren, emakumeek bizi-kalitate okerragoa dutela ere adierazten du. | |
2022 | ||
Muturreko tenperaturak eta gehiegizko beroa batera gertatzen direnean, likidoen eta gatz mineralen galera gertatzen da organismoan, eta, esposizioa luzatzen bada, bero-kolpea izateko arriskua areagotzen da. Artikulu honek zenbait jarraibide ematen ditu bero-bolada | baten aurrean zer egin jakiteko, eta azaltzen du zer sintoma dituen bero-kolpe batek, zein diren zaurgarrienak eta nola jokatu osasun-arazo horren aurrean. | |
Bero-kolpearen aurretik, gorputzeko tenperatura igotzea (baina sukarra) eta kontzientzia gero eta gehiago hondatzeagatik. Gainera, pertsonak ez du izerditzen uzten eta azala lehor du; horrek esan nahi du bere hozte sistema behar bezala ez dabilela. Zer egin bero-kolpe | baten aurrean Zer egin kasu horietan. Hori gertatzen denean, ordena honetan egin behar da: |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
bat | 7 (0,05) |
Lehen forma
baten aurrean | 7 (0,05) |
Argitaratzailea
Consumer | 7 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
bat zer | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
bat zer egin | 4 (0,03) |
bat zer hartu | 2 (0,01) |
bat zer seinale izan | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |