Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 15

2007
‎Argi dago ikastetxean egiten diren gorputz hezkuntzako bi orduak ez direla nahikoak. Gainera, haur batek eskolakoak baino ahalegin fisiko gehiago egiten ez badu, oso litekeena da etorkizunean sedentarioa izaten jarraitzea. Zergatik ez duzu ariketarik egiten?
2009
‎Ekimena izatea eta gaitasunak handitzeko modua planteatzea oso onuragarria izan daiteke lan etorkizunerako. Helburu hori edozein lanetan aplika daiteke (irakasle batek eskolak eman, ikertu eta bere ezagutzak ikasketekin zabaldu ditzake). Porrotaren beldur ez izatea, ikasteko aukera gisa ikustea baizik.
2010
‎Eskola esparrua Adimen testak oso erabilgarriak dira talentu handiko ikasleak diagnostikatzeko Adimena eta errendimendu akademikoa ez dira beti elkarrekin lotutako bi faktore. Adituek diotenez, goi mailako talentudun gisa kalifikatutako haurren ehuneko handi batek eskola porrota izaten du, beren beharrei berariaz erantzuten ez dietelako. Adimen testak oso erabilgarriak dira ikasle horiek diagnostikatzeko eta, ondoren, aurrerapen akademiko egokirako beharrezko egokitzapenak aplikatzeko.
‎Hala ere, eragin handia du kaltetuaren eguneroko bizitzan eta, haurren kasuan, eskolako bizitzan. Buruko minik ez duen haur batek eskolako egunen bikoitza galtzen du. Kostu indibidual eta sozialek entitate patologiko gisa kontuan hartzera behartzen dute, eta horregatik funtsezkoa da diagnostiko zuzena eta tratamendu eraginkorra.
2011
‎Guk aztertu ditgunen artean, bost ikastetxetatik batek eskolan bertan prestatzen du, baina gero eta ohikoagoa da catering zerbitzuetara jotzea: 2008an% 47k egiten zuten hori, eta gaur egun,% 70ek.
2013
‎Non informa zaitez eskola jazarpenari buruz Inork ez du inoiz nahi semea eskola jazarpenaren biktima izatea, baina, batez ere, ikasle batek ere ez du bilatzen. Adituak gurasoei eta irakasleei aholkuak bidaltzen ahalegintzen dira, eta adin txikiko batek eskolako jazarpena jasaten duen jakiteko arrastoak jartzen dira. Informazio hori eskuratzeko edo laguntza eskatzeko, web orri hauek kontsulta daitezke:
‎Gardentasuna ez da zenbaki kontua soilik. «Ezinbestekoa da kontuak argi edukitzea eta edonork ikusi ahal izatea», baina ez hori bakarrik. «Kontabilitate balantzea da dohaintza emaile batek eskola bat eraikitzeko dirua ematen duenean ikusi nahi duena? «, Aguado galdetzen da.
‎Beste aukera bat da prezio onean dagoen modelo bat eskuratzea, bai saltoki fisikoak arakatuz, bai on line saltzeko atariak bilatuz. Artikulu honetan azaltzen da zer ezaugarri izan behar dituen ordenagailu eramangarri batek eskola umeentzat, bai eta bere kalitate eta kostuagatik merezi duten lau ekiporen adibideak ere. .
2016
‎Nolanahi ere, txiki txikitatik has daitezke beren praktikekin ur ingurunera ohitzeko. Espainiako Pediatria Elkarteak (AEP) gomendatzen du adin txikikoek lau urtetik aurrera igeri egiten ikastea, nahiz eta «haur batek eskolak noiz hasi behar dituen erabakitzeko erabakia banakakoa izan behar dela». Elkarte horrek dioenez, «zenbait ikerketak diote urte batetik lau urtera bitarteko eskolak hastea gutxitu egiten dela, eta gutxitu egiten dela itotzen kopurua».
2018
‎Baina txosten horrek ez du argitzen nutrizio arloko desberdintasunengatik bakarrik gertatzen den hori edo badagoen beste zerbait gehiago, zeren ez baititu aztertzen gehiegizko pisuarekin zerikusia duten faktore sozioekonomikoak, adibidez familia batek eskolako jantokia ordaindu ezin ez izatea.
2019
‎Eskola orga baten gehienezko pisua Bizkar zorroentzako pisu gomendioak ezarri ziren jada, eskola ingurunean gehien erabiltzen direnak baitira, baina ez Lehen Hezkuntzako gero eta ikasle gehiago dituzten orgentzat liburuak eta koadernoak eramateko.Orain arte. Izan ere, Granadako Unibertsitateko ikertzaileek, Gorputz Hezkuntza eta Kirol Sailekoak eta Ceutako Campuseko Giza Mugimendua eta Portaera Aztertzeko Laborategian (HubemAlab) eta Liverpool John Moores University (Erresuma Batua), haur batek eskolara joateko gurpildun orga batean eraman behar duen gehienezko pisua zehaztu dute. Applied Ergonomics aldizkari ospetsuan argitaratutako artikulu batean egin dute, Journal Citation Reports en Ergonomia arloko bigarren hoberena.
2020
‎Horren ondorioz, haurren eta nerabeen gaur egungo digitalizazioak hizkuntzaren pobretzea, arreta edo lo arazoak, hiperaktibitatea handitzea, bulkada eta frustrazio tolerantzia sustatzen ditu, arriskuak onartzea, Azken finean, gaitasun kognitiboetan eta garunaren garapenean egindako kalteak sakonak eta iraunkorrak dira”, azaldu du Jarak. Izan ere, Bartzelonako Unibertsitate Autonomoko (UAB) azterketa batek eskola porrota Interneten erabilera intentsiboarekin lotzen du: Internet egunero ordu bat baino gutxiago erabiltzen dutenen artean %16ra iristen da, eta egunean hiru ordu baino gehiago erabiltzen dutenen artean %27ra.
‎Nerabeentzako boluntarioak: nola laguntzen die Ikusi beste haur batzuek (ezezagunak) behar dituztela, eta helduek (ezagunak) ere bai Erraza da haur batek eskolako ikaskideei eta lagunei laguntzea, baina ez hainbeste ezagutzen ez dituen eta, egoera desberdinetan jaiotzeagatik, egoera ahulagoa duten beste berdinei: ez dute janaririk, urik, etxerik eta, batzuetan, ez eta eskolarik ere.
2023
‎Garuneko infartua izan duten haurrek behar asko dituztelako. Hala, Erresuma Batuan egin berri den azterlan batek eskolako jardueretan eta aisialdiko jardueretan zailtasunak identifikatzen ditu.
‎f534 Eskolako jazarpena Nahiko ohikoa da, halaber, batzuek eskola jazarpenaren biktima izatea, edozein ikaslerekin gertatzen den bezala, edozein dela ere arrazoia. “Gaitasun handiko bi adingabetik batek eskolako jazarpena jasaten du, eta askok mobbing a ere bai lan merkatuan sartzen direnean”, dio Sanzek. f534 Gaitasun handiko neskatoak, detektatzeko zailagoak Gaitasun intelektual handiko haurren% 90 ez ditu identifikatzen eskola sistemak, eta akats horren zatirik okerrena neskek eramaten dute.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia