Emaitzak: 5
2005 | ||
Horrela, eutsi ez ezik, beste genero bateko irakurzaleak ere irabazi ditu. Gainera, horretaz gain, | batean zein bestean, traiektoria handia erakutsi du. Argitalpenei maiztasun handia eman die eta genero bakoitzean erabilitako ezaugarri narratiboak gorde ditu. | |
2021 | ||
Aurreko azpiatalean genioen moduan, didaktikarekiko ikuspegi jakinek arloaren irakaskuntza gidatzen dute norabide | batean zein bestean, eta hori sarritan jakintza arloarekiko izaten den ikuspegiarekin ere egoten da lotuta, kasu honetan, literaturarekiko dagoenarekin, hain zuzen ere. Logikaz eta koherentziaz, literaturarekiko ikuspegiak bere didaktikarekikoa definitu luke, eta horrek, halaber, irakaskuntza norabidetu; haatik, elkarrizketetan gogoetek ez diote bide horri eutsi, espero zitekeen legez, pentsamenduaren garapenak eta antolaketak askotariko logikak jarraitzen dituelako. | |
Ikasleak izan ohi dira irakasleen profilaz zeresana duten agenteak, euren gaitasunek, ezagutzek nahiz gabeziek inpaktu zuzena dutelako ikas prozesuan, modu | batean zein bestean. Ez horretan soilik, irakasteko moduetan arreta handia jartzen dutela eta haientzat garrantzitsua dela agerian uzten dute haien adierazpenek: | |
" Guk testuliburuak egiten ditugu Eusko Jaurlaritzak ateratzen duen dekretu bati eta hor zehazten denari jarraiki". Lege markoak eta curriculumak faktore bateratzaile gisa lan egiten dutela gehitzen du, modu | batean zein bestean. Curriculuma lanerako abiapuntu izateaz gain, etapa desberdinetarako ikasleen irteera profilak zehazten ditu parte hartzailearen hitzetan, eta helburu edo helmuga ere bada, beraz. | |
Gauzak horrela, hizkuntzaren lanketari lehentasuna ematen zaio, lehenik eta behin, gabezia linguistiko horiei irtenbidea emateko, noski, eta, bestetik eta horren ondorio gisa, ikasleek literaturaren ikaskuntzarako oinarrizko tresnak ez dituztela argudio gisa erabiltzen delako. Hala eta guztiz ere, edozein kasutan konpetentzia linguistikoaren lanketa literarioarenari gailentzeko joera baieztatu dute elkarrizketatuek aurreko ataletan ikus daitekeenez baita horretarako arrazoiak eskaini ere, euskararen egoera hobea den testuinguruetan ere70 Egoera | batean zein bestean, erronka literaturaren irakaskuntza, lanketa bera, alegia, dela diote LIR1 ek, MIR1 ek eta IE6 k, maila handiagoan edo txikiagoan, baina betiere konpetentzia linguistikoa edozein dela ere ikas daitekeela sinestuta. Diotenez, hor testuen eta bere izaeraren eta ezaugarrien hautaketa funtsezkoa litzateke. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
bat | 5 (0,03) |
Lehen forma
batean | 5 (0,03) |
Argitaratzailea
Labayru | 5 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
bat zein | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
bat zein bestean | 5 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |