2004
|
|
2 Itxiera eginbidea edo aurkibideak jaso ez izana, edo
|
batean
zein besteetan burututako arau hausteetatik edozein.
|
|
Kontsulek bikoiztuta egingo dituzte euren ardurapeko erregistroan folioari hasiera ematen dioten inskripzioak; aledaliko zaio, horrek behar bezala barne horietako bat Erregistro Zentralari bira dezan. Erregistro
|
batean
zein bestean egingo dira, arauzko bidetik bidalitako partearen bidez, horietatik edozeinetan egindako orri bazterreko inskripzio guztiak.
|
2005
|
|
Pertsonaren inguruabarrak Erregistroko folio bereko beste idazkun batean azaldu badira, idazkun berrian pertsona fisikoaren izen abizenak edo pertsona juridikoaren mota eta izendazioa bakarrik agerrarazi behar dira; gainerako inguruabarrei dagokienez, kasu
|
batean
zein bestean aurreko idazkunaren aipamena egingo da, aurkeztutako agiriek eratorritako aldaketak adieraziz.
|
2007
|
|
Kasu
|
batean
zein bestean emandako ebazpenaren aurka ez da errekurtsorik izango.
|
|
Lege horien izapidetza egiteko, Senatuan dagoen Autonomia Erkidegoen Batzorde Nagusiaren txostena behar da, baita Estatu Kontseiluko Batzorde Iraunkorrari egindako derrigorrezko kontsulta ere, EKLOren 22 art.an ezarritakoaren arabera. Kontrolari dagokionez, egile batzuek eskuordetu daitezkeen eginkizunak (gobernuak kontrolatu ditzake) eta transferitu daitezkeenak (ezin daitezke kontrolatu) bereizi dituzte; eskumena berreskuratzeko ahalmenari dagokionez, egile batzuen iritziz eskuordetza berreskuratzeko modukoa da, eta transferentzia ez; beste batzuen ustez, ordea, kasu
|
batean
zein bestean berreskuratzea egin liteke, nahiz eta orain arte horrelakorik ez egin, eta, beraz, eskuordetzaren eta transferentziaren ondoreen arteko bereizketa ez da orain arte ikusi. Esparru legeetatik bereizteko, ez da printzipio edo esparrurik finkatu; horren ordez, gai baten inguruko ahalmen batzuk (legegintzakoak zein betearazleak) erabat transferitu dira, transferitu edo eskuordetzeko modukoak direnak.
|
|
Gobernuari konstituzio eraldaketaren proiektua onartzea eskatzeko aukera edo Kongresuaren Mahaira konstituzio eraldaketaren proposamen bat igortzea, proposamen horren defentsa gehienez ere hiru pertsonak osatutako Batzordean eskuordetzen da?. Baina kasu
|
batean
zein bestean proposamen hutsa da, Gobernuak ez baitu konstituzio eraldaketaren proiektua onartu behar eta Kongresuak ere ez baitu kontuan izan behar konstituzio eraldaketaren proposamena. Azkenean, legegintzako herri ekimenari dagokionez, EKren 166 art.ak konstituzio eraldaketa proposatzeko legitimazioa duten subjektuak aipatzean, EKren 87 art.aren 1 eta 2 paragrafoetara igortzen du, eta ez 3 paragrafora, alegia, legegintzarako herri ekimenari buruzkora.
|
2009
|
|
10 Zamatzaileei zor zaien kalte ordaina, hala zamatu ostean kontsignatarioei eman ez zaizkien gaien balioagatik, nola ontziaren erantzukizunpean geratzen diren matxurengatik; kasu
|
batean
zein bestean epai edo laudo batekezarri behar du kalte ordain hori.
|
|
Kasu
|
batean
zein bestean hauxe zehaztu behar da: irizpide hori aplikatzeagatik ondare osagaiak izan duen balio aldaera galera irabazien kontuari egotzi behar zaion edo zuzenean sartu behar den ondare garbian.
|