Emaitzak: 7
2004 | ||
Izan ere, hitzek zerbait diote zerbaiti buruz, edukia dute.Hitzak objektuari buruzko infonnazioa du, barrenean?. Esanahia du, hori da hitzaren berezitasun nagusia; komunitate linguistiko baten parte garen neurrian objektu fisiko batzuk (hitzak) sistematikoki eta modu jakin | batean interpretatzeko gai gara. Hitza, objektua eta | |
Aldagai askerik ezduen formulari enuntziatua edo formula itxia csaten zaio. Horick, unibcrtso | batean interpretatzean, egiazkoak edo laitsuak rzango dira, baina aldagal askcaK dituzicnck, aldiz, aidagaianola interpretatzen den horrela izango dute cgia balioa. | |
2006 | ||
«avemos ferrerías masugueras e otras de/ maço de agua e de omes». Baina testua beste modu | batean interpretatzen du Mertxe Urteagak (1996, 1999: 39 eta 2002: | |
2007 | ||
Zenbat eta kate luzeagoa izan, mezua ere are eta kutsatuago joango da, zaratabat sortzen da tartean. Ni esaten ari naizena ere bakoitzak modu | batean interpretatuko du; eta nire hitzaldiari buruz galdetzen badut, batek «oso ongi, interesgarriaizan da» esango du, eta besteak «aspergarria izan da eta ez du ezer berririk esan».Bakoitzak informazioa interpretatzeko modu bat dauka. Eta zenbat eta pertsonagehiago, orduan eta interpretazio gehiago. | |
2010 | ||
Egile horien esanetan, LPLren 182 artikuluak ez ditu aipatzen dituen prozesu aldaerak oinarrizko eskubideen babeserako aurreikusten den prozesualdaerak jasotzen dituen bermeez gabetzen, justu kontrakoa baino, hau da, beste prozesu aldaera horiei guztiei oinarrizko eskubideen babeserako prozesu aldaerak aurreikusten dituen berme guztiak aplikatzea galdatzen du, haien bitartez ebazten den gatazka oinarrizko eskubide baten gainekoa bada. Edozein kasutan, bi egileek, askatasun sindikalaren eta gainerako oinarrizko eskubideen babesa helburu duen prozesu aldaera hondakinezko aldaera bihurtzeko beldurrez, LPLren 182 artikulua era murriztatzaile | batean interpretatu behar dela diote. Antzean, Cruz Villalón, J.,. Igualdad y no discriminación?, ZZAA (Koor. | |
2012 | ||
Legeak ematen duen kontzeptuari jarraituz, ondoriozta daiteke enpresaburuaren eta hartzailearen artean erlazio berezi bat egongo dela. Hala ere, «botere/ menderatze egoera» hori ezin da stricto sensu interpretatu; alderantziz, zentzu zabalago | batean interpretatu behar da. Horrek esan nahi du, enpresaburuaren eta hartzailearen arteko erlazioan sar daitekeela edozein egoera eta, horren eraginez, enpresaburua preskriptore zuzena edo zeharkakoa izango da, eta hartzaileari edo hirugarrenari ezohiko eragina helaraziko dio. | |
2015 | ||
Irakasteko hautatu diren ezagutzetako batzuk esplizituki zehazten dira curriculum eta programetan. Beste ezagutza batzuk inplizituki transmititzen dira, tradizioz, eboluzioz edo programak modu jakin | batean interpretatzen direlako. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
bat | 7 (0,05) |
Lehen forma
batean | 7 (0,05) |
Argitaratzailea
UEU | 7 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
bat interpretatu | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
bat interpretatu behar | 2 (0,01) |
bat interpretatu gai | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |