Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 341

2000
‎Susmatu bezala, oin haiek ez ziren bereak, nahikoa txikiagoak baizik, beltzaranagoak, sendoagoak, azaz  kal berriekin guztiz ongi egokitzen zirenak. Oinak eta eskuak alderatu zituen gero, zehatz mehatz, eta hainbat xehetasun edo berdintasun edo arrazoi zirela medio baina guk ez dakizkigunak, eta, beraz, hemen, egiaren ohoretan, aipatuko ez direnak, Brown jaunak ondorioztatu zuen bai eskuak bai oinak gizon ezezagun berari zegozkiola, eta hortik aurrerako juzguetan sartzea gogor debekatu zion bere buru jada sobera nahastuari.
‎Baina hori guk jakin, azkeneko egunean jakin genuen. Gu harrituta geunden, inoiz ez zelako hemendik ateratzen; Goretiri egiten zizkion kaleko mandatuak, egun batean tabakoa ekartzea zela, beste batean gutun bat eramatea zela... baina guk ez genuen susmatu ere egiten... hala zebilenik. Beharrik ere noski.
2001
‎Akaso gure akatsa izango da baina guk ez dugu halakorik onartzen, bata alde instituzionala izatea eta bestea alderdia. Denak daude proiektu politiko berean, ezta?
‎Datu objektiboa da EAJ aliantza horren atzetik ibili dela, eta hori nahiko lukeela. PPk eta PSOEk une honetan itun bat egin dute, baina guk ez dugu albora tzen hauteskunde ostean EAJk berriz PSOErekin egitea. Gure ustez, EAJk PPk eta PSOEk sinatutako itun horren puntu guztiak sinatuko lituzke.
‎EAJ eta ezker abertzalearen artean erritmo eta denbora arazo bat izan dela esateko ohitura bat dago, eta guk hori ukatu egiten dugu. Hori gauzatu arte marko demokratiko nazional baten alde aritu behar da baina guk ez dugu datarik jarri. Hori da beraienaren eta gure proposamenaren aldeko diferentzia eta ez denbora, guk herri hau burujabetzaren norabidean jartzen dugula eta beraiek ez.
‎Edward Rosetek adierazi digunez, beraiek ez dute inolako eskubiderik liburuen gainean: " Liburua norberarentzat da eta bere gogora argitaratu nahi badu berak ikusiko du zer egin, baina guk ez ditugu salgai jartzen, normalean senideentzat izaten dira".
‎Baina guk argi dugu, egoera politikoaren osagarri izan gaitezke. Guk gizarteari begira lan egiten dugu, argi eta garbi bide zibila hartu dugu; eskubide batzuk urratzen dira, baina guk ez dugu eskubiderik urratuko eta Estatuari exijituko diogu eskubide horiek betetzea, eta gizarte osoa kutsatu nahi dugu zeregin horretan. Ezin da zeregin osoa politikoen esku utzi, gizarteak bultzatu egin behar du eta batzuetan, intsumituen kasuan bezala, gizartea aurretik jartzen da.
‎Eta sei zazpi urtekoentzat" ibiltzen, korri egiten, igotzen, pedalei eragiten lagunduko diotenak" gomendatzen zituen. Zazpi urtetik aurrerakoentzat ere bazituen aukeratuak, baina guri ez zaizkigu kabitzen. Hala ere, esanak esan, bukaeran honoko gomendioa ematen zuen.
‎Honela planteatu zuen legitimitatearen auzia Artet ak 1998an. Kasu hipotetikoren batean, salbuespenez, hizkuntz politika batek zilegitasuna izan lezake, baina gurean ez:
2002
‎Bitartekoak jartzen ari gara, aplikazioak lan enpleguaren banaketarekin eta langabeziaren tasarekin zerikusi zuzena du. Patronalari ez zaio neurria gustatzen, baina gu ez gara patronala, administrazioa gara eta legealdi honetan aurrekoan egin zena baino gehiago egin nahi dugu.
‎Zalantzarik ez, baina gu ez gara martetarrak. Udaletxeetan mozioak aurkezten direnean ikusten dugu zinegotzi horiek zer jarrera duten, eta ez dugu jarrera aldaketarik nabarmentzen.
‎Zer esan nahi du horrek? Ba, zortzi garela eta ez dela erraza izango, baina gu ez garela hemen egongo. Guztiak, mesedez, lehen zegoen bezala geratu behar du, bai?
‎Ez dion entzun gaur goizean sartu digun txapa! Atzoko atentatuaz arituko zunan, auskalo, baina guk ez zionagu zipitzik ere ulertu. Gaur ere txispatuta zegoela ematen zinan.
2003
‎«Azkenean txosten ofizialak, guk enkargatutakoak baino ondorio larriagoak aurreikusten ditu», dio Gorraizek. «Alarmistatzat jotzen gaituzte, baina guk ez diogu administrazioaren txostenetan esaten ez den ezer».
‎Garai bateko maitaleei ere egiten zizkien bisitak eta haiengandik ere oharren bat utzita alde egingo zuen, emakume desberdinek deitzen baitzuten etxera, ahots larrituarekin beregatik galdetuz. Ni ere ez nintzen erabat bakarrik bizi, neure adiskideak nituen eta noizik behin etxera itzultzean nire ibilien berri zehatzegia ote zuen irudipena izaten nuen, baina guk ez genion elkarri ezer galdetzen, bakoitzak nahi zuena kontatzen zuen soilik. Behin pistola batekin agertu zen etxean eta egunen batean Romain Garyk egin zuena egiteko balioko ziola esan zidan.
‎Orain asko gogoratzen dituzu" Garazi eta Kattin, beti elkarrekin" eta horrelakoak, baina gu ez gara beti elkarrekin ibiliak, ez. Non zinen orain bi urteko asteburuetan?
2004
‎Ez etxeko lana, ez boluntarioek gizarteari eskaintzen dizkioten orduak, ez baliabide naturala, herritarren osasuna... horiek guztiak kanpo geratzen dira. Ohartzen gara zenbait jenderentzako' heresia' dela guk planteatzen duguna, baina gu ez gara ideologiaz ari, numero hotzetan mugitzen gara gu ere, eta horrela errazago da politikariekin edo beste gizarte eragileekin eztabaidatzea».
‎Garai hartan oso ezberdin zebiltzan IK eta gure alderdi hori, eta politikaz hitz egitean nik gu esateko aukerarik ez dut izan. Ni bai, onartua nintzen, baina gu ez. Pertsona bezala segituan onartzen zaituzte, baina kontuz!
‎—atera nintzen bat batean— Behin entzun nuenez, gu ez omen gara kobazuloetan pintatutako animalien artean azaltzen. Hartzak bai, basahuntzak, basurdeak eta zaldiak ere bai, baina gu ez. Zergatik da hori?
2005
‎Normalean, apaiztegietan, Teologia amaitu eta gero egiten zen apaiz baina gu ez; gu beti hirugarren urtean. Ni hogeita hamaika urterekin eta anaia hogeita hamahirurekin.
‎– Barka, baina gu ez gara gordeka ibili.
2006
‎Zortzi kanoi, lau torreta eta obus jaurtigailua. Azaldu zenean, merkanteak bandera zuria atera zuen, baina guk ez genekien zer egin, bidean bi arraste ontzi arrimatu zitzaizkigulako, babes bila. Zelan ere ez dakit, hasten dira Nabarra eta Canarias elkarri tiroka...
2007
‎" Diziplinartekotasuna, interakzioa... Horrelako hitzak erabiltzen dira gaur egun, baina guk ez dugu horretaz ulertzen. Guretzat, interakzioa zerbait praktikoa da, teknika bat, harreman bat:
‎Kanporantz goazela saguzarren gorotza topatu dugu lurrean. Asko bizi omen dira kobazuloan, baina guk ez dugu bakar bat ere ikusi, lastima. Beste bisitari batzuen arrastoak ere ikusi ditugu, seinaleak, mugarriak eta buztinez egindako irudi bitxiak horman itsatsitako aurpegiak.
‎Guk bloke konstituzionalistari planto egitea proposatzen dugu. Egibarren mugimenduak Ibarretxeren proposamena babestera datorrela ematen du, baina gu ez gaude inoren proposamena babesteko prest. Bergarako proposamenak arazoari herri bezala ekitea planteatu zuen, edukiz planteatzea, negoziazio politikoa izan dadin, baina beti ere Euskal Herria erabakitzeko subjektu politikoa dela onartuta.
‎–Pero ¿ cómo podemos aplicar esta distinción a nuestra vida política e histórica??, galdetzen du Cassirer-ek, beste askok bezalaxe. Historiak jakingo du, baina guk ez. Hegel-ek ez baitu irizpide garbirik ematen, erreala noiz bai eta noiz ez den egiaz erreala bereizteko.
‎Jende zaharrak bai, jende zaharrak asko begiratzen du leihotik. Askotan, edozein etxetako errezelen atzean amona baten begiak egoten dira ezkutatuta, baina guk ez dugu ohiturarik; errezelek ez dituzte gure begi gosetiak estaltzen; alderantziz, gure intimitatea babesten bide dute besteen begi kuxkuxeroetatik. Adinak, antza, bizitzari begira jartzen gaitu gortina loratuen atzetik.
2008
‎" Hor dago:/ aje handiegirik ez/ emakumeekin borroka gehiegirik ez/ neumatiko hustu gehiegirik ez/ ez zuen inoiz pentsatu suizidioan". Zerri mozkor misoginoa zen Bukowski eta idatzita utzi zituen gauza asko lotsa pizteko modukoak dira gaur egundik begiratuta ziurrenik idatzi ziren garaitik ere bai, baina guk ez genuen hura bizi izan. Egongo da esango duenik bere garaiaren seme izan zela, etxean jipoitu egiten zutela umetan, underground den guztiak duela probokazio puntu bat, intentzio onekin literatura txarra baino ezin dela egin.
‎Bai. Zenbait kiroletan lehiaketak egiten hasiko ziren, baina gurean ez. Guk datorren urte arte ez dugu izango.
‎Beno, Espainiakoek agian bai, baina guk ez genuen espero horrelako gerra piztuko zenik. Gu Bartzelonara joan ginen uztailaren 17an.
‎Hainbeste neba arreba izateagaitik sariren bat izango ei genduan. Halan esan eutsen gurasoei udaletxean, baina gugana ez zan ezer heldu. Bidean galduko zan.
‎Euren artean solasaldi luzeak izaten zituen, batez be haizeak joten ebanean. Orain be bai, baina guk ez doguz orain hareen berbak ulertzen. Lehen bai; horra diferentzia.
‎batzuetan, zati bat argiztatuta, eta bestea ilun... baina beti alde hori bera. Eguzkiak, ostera, Ilargiaren alde biak berdin argiztatzen edo ikusten ditu, baina guk ez: gugana begira Ilargiaren alde berbera dago beti, argiztatuta dagoenean nahiz ez dagoenean.
‎Gu pozik gaude ikuskizunarekin; baina gure ingurukoak ez.
‎Gauza berezia da hori. Musika barrokoa, batez ere Italiakoa, castrato entzat idatzi zen, baina gu ez gara castrato ak jakina. Ez dugu haiek zuten ahotsa, baina, jendeari pentsaraz geniezaioke baietz.
‎«Internetetik gauza asko jaitsi, solasguneetan sartu, jokoetan ibili... hori egiten dugu hemen. Tailerrak eta hitzaldiak ere badaude, baina gu ez gara asko joaten; egia esanda, nahiago izaten dugu gure kontura ibili». Iruñekoak izanik, gauero etxera joaten dira lotara Ambrosi eta Agirre.
‎Esango balute bezala: " denok gara animaliak; animalia askok beste animalia batzuk jaten dituzte, baina guk ez; gu gorago gaude, kontzientzia daukagu, hobeak gara, eta hargatik ukatzen diogu geure buruari beste animalia horiek beren buruei opa dietena". Horra begetarianismoa espeziearen patriotismo gisa ikusirik.
2009
‎Dagoeneko guraso batek baino gehiagok erakutsi du bere interesa: . Ikastaroak antolatzea ideia ona da, baina gu ez gaude kualifikatuta. Asmoarekin aurrera segitzea erabakitzen badugu, Federezioan edo beste nonbait horretan aditua den norbait bilatu dugu?.
‎herrietan oraindik mantentzen da ezkilen kodifikazioa. Ezkila bakoitzak bere soinua du baina gu ez gara gai hori deskodifikatzeko, agian jakingo dugu ezkila horiek hildako batenak direla, baina ez dakigu hildakoa haurra, gizonezkoa, emakumezkoa edo zer den. Lehen bazekiten, baina hizkuntza hori galdu egin da.
‎Janaria etxetik prestatuta eroaten zuten. Jatabe inguruko herri batean batua da, egun horretako janaria artxoa izan ohi zela, baina gure lekukoek ez dute gomutatzen euren aurrekoek holakorik egiten zutenik. Biderako behar zen lo egiteko lekua, belaunaldiz belaunaldi, erromesaldiz erromesaldi, sortutako hartu emanak zuzentzen zuen.
‎Vila Realek lekua egin du onenen artean. Gustagarria da egiten duen jokoa ikustea, adierazi du Caparrosek, baina guk ez dugu gure jokatzeko era aldatuko. Partida ona jokatu eta punturenbat eskuratzeko esperantza daukagu, gaineratu du zuri gorrien teknikariak.
‎Hegazkinean hainbat ordu eman ostean, aireportura heldu eta maleta guztiak uhal garraiatzailetik igarotzen ikusten ditugu, baina gurea ez da ageri. Aireko bidaien enpresek urtero kontroletik galtzen dituzten 40 milioi maletetatik beste bat da jadanik.
‎Gobernuak eta NBEk ohar hutsak baino ez dituzte egiten, baina guk ez genuen gerra hau hasi; inposatu egin ziguten, esan du Qari Yusuf Ahmadi talibanen bozeramaileak IRIN Nazio Batuen albiste humanitarioen agentziari.
‎Amaitzeko, Bildarratzek Aresekin itun hori sinatu izanak EAJren baitan aldaketa bat izan dela erakusten duela esan dute, baina gu ez gaude batere ados Ares jauna bultzatzen ari den tentsio politikarekin, adierazi dute.
‎Ez zitzaigun jada denborarik geratzen egin nahi genuen guztia egiteko baina Mexikon, balea marrazoaren garaia zen, eta ikustera ez joatea barkaezina izango zen. Hala, etxera itzultzekoak ginen egunean, aireportura eramango gintuen autobusa 15:30ean zetorrela esan ziguten baina gu ez ginen txangotik 16:00ak arte itzultzen. Marrazoaren kontua Kankundik gertu zenez, aireportura gure kabuz joango ginela erabaki genuen kontatu digu Letiziak.
‎Oinarrizkoa da fenomeno honen kontzientzia izatea: antzinako mundutik zalantza gabe hainbat gauza bizirik dago gure baitan, mundu modernotik mila gauza heredatu dugu; baina gu ez gara mundu horietako ez bat eta ez bestekoak, eta geure mundu bat ez daukagu. Gu puskailetakoak gara.
‎Geure buruarengan aski konfiantza ez bagenu bezala. Parodiak gizartearen hipokrisia salatzeko tresna katartikoak izan daitezke, baina gurean ez zait iruditzen beti funtzio hori betetzen dutenik. Badago autoflagelazio bat, geure burua apaletsi nahiko bagenu legez?
‎Horretan UNAI iritsiko da eta moztuta geratuko da KLAUDIA gizonezko batekin ikusita... (gizona berak ikusten du, baina guk ez)
‎Duela urte batzuk, Euskal Herrian izan zen moda bat, krosbukina praktikatu nahi izatea, alegia. Badirudi krosbukinak arrakasta daukala herrialde batzuetan, baina gurean ez du batere mentarik izan.
‎Irratiz entzun dugu kotxeak aparkalekuetatik ateratzeko gomendioa egin dutela, baina guri ez digute abisurik eman. Ez da lehenengo aldia.
‎Arrazoirik gabeko grebak bultzatzen dituzten sindikalistei ordezkaritza kendu eta greba eskubidea murrizteko proposamena egin dute UMPko ordezkari batzuek. Gizartearen haserreari trufa eginez erantzun nahi du Frantziak baina guk ez dugu onartuko krisiaren ordaina langileen bizkar uztea eta dei egiten diogu Sarkozyri, langileen eskubideak murrizten dituzten lege xedeak alde batera utzi eta gure proposamenak kontuan hartzera, zehaztu du Isabelle Soule FSUko ordezkariak.
‎Ahaztu zaiola aipatu dut (agian ez du nahi ikusi), baina guk ez ditugu ahazten, eta gogoratu nahi ditugu, guztiak gurekin izan arte. Eta jakin badakit, zuek, Patxiak eta Franciscoek kristorenak eta bi egingo dituzuela beraiekin amaitzeko.
‎Besteekin konparatuta, bai, baina guretzako ez, guretzako bizi guztikoa da. Berezia da gure hizkera, baina beste edozein herritakoa ere den bezala.
‎Belaunaldi afrikar oso baten arazoaz ari da Gerima. Orain exodoa diruaren bila joan da, baina gu ez ginen diruaren bila joan, ezagutzaren bila baizik. Prestakuntza eta modernitatea itzuli nahi genizkion jaioterriari, ez dirua.
‎Alacanteko hoteletik 09:45ean atera ziren Itxakoko kideak, eta gaueko 21:15era arte ez ziren ailegatu Leipzigekora. . Alemaniarrek aste osoa izan dute prestatzeko, baina guk ez. Hala ere, osteguneko partida entrenamendu ezin hobea izan zen finalerako?, Ambrosen ustez.
‎Bakea, demokrazia, ezkerra eta ezker berriko irizpideak dira gure oinarriak, eta horiekin eraikiko da ezker abertzale politikoa. Ezaugarri horiekin bat datozenak ongietorriak dira, baina gu ez gara hortik mugituko.
‎Badirudi batzuetan galdera hori egiten duzuenean gu kontra gaudela. Dei iezaiozu nahi duzun bezala, polo subiranista edo bertze zerbait, baina gu ez gaude elkartzearen kontra. Indarrak biltzearen alde gaude, taktikoa den heinean, eta horretarako bilduz ahal den indar guztiak.
‎Heriotzarekin haserretuta nori kontuak eskatu. Gerran hiltzen bazaituzte, erruduna ez da heriotza bera izaten, baina guk ez dugu gerrarik gizakiaren gaiztotasunaz eskandalizatzeko;, urte bat, hitzek errudun sentiarazten gaituzte, eritasuna gure porrota balitz bezala; zer egin dut gaizki, zer ez nuen garaiz ikusi.
‎ikusi behar direla azpimarratu du. . PPk jokaera hori kritika dezake, baina guk ez?.
‎Guk eta gure moduko taldeek asko daukagu galtzeko bihar. Beste batzuk ez badira sartzen, ez da ezer gertatuko, baina gu ez bagara barruan iganderako, kontrakoa gertatuko da. Beti beldurrez joaten zara, eta zalantzekin.
‎Etxez etxe jan eske dabilen gizonak bere historia kontatu nahi luke, baina guk ez dugu haren penak entzuteko gogorik. Ez ditugu aurrean tristeziaren begiak ikusi nahi.
‎Bai, baina guk ez dugu inoiz Ogasun Departamentua kudeatu. Eta orduko ahaldun nagusien jarreran ez dugu irregulartasunik aurkitu.
‎Bai, hala da, baina gerta zitekeen zerbait da. Badirudi ezinezkoa zela Valladolidek gu mendean hartzea, baina guk ez dugu halakorik esan, ezta antzeko sentsaziorik helarazi ere.
‎Gure herrian ez zen egiten erdararik! Botikariak edo medikuak egingo zuten euren artean, baina gure artean ez zegoen erdararik. Nire herrira etorri zen praktikante bat seme birekin.
2010
‎Berezia izango da etapa gauez jokatzea, baina gu ez gaude ohituta, eta bihurguneak desberdin ikusten dira egunez eta gauez. Etapa gauez egiteak, berez, ez dauka arrisku handirik, baina kaleko argiekin errepidea ez da berdin ikusten.
‎Halaber, astelehenean Gipuzkoakoa ez den EAko militante ohi batekin elkartu zela azaldu du, eta harrituta gelditu zela hark alderdia utzi dutenen zerrenda erakutsi zioenean, pertsona oso garrantzitsuak daudelako zerrendan. Hala ere, gai horren inguruan gehiago hitz egiteari uko egin dio; ez dut polemikarik sortu nahi, denborak bakoitza bere lekuan utziko du, baina guk ez dugu gezurrik esaten.
‎Kelebek izeneko filmerako ondutako doinuak dira Faruken lanik berriena, baina gurean ez ditu haiek joko, aurreko bederatzi diskoetako abestien aukeraketa bat baizik, The Tree of Patience lanekoak bereziki. Enrique Morente flamenko kantariaren eta beste zenbait musikariren kolaborazioak bildu zituen lan hartan.
‎Ezker abertzaleko kide Tasio Erkiziaren ustez, azken boladan ekimen oso zabalak sortzen ari dira eta, bere ustez, oso garrantzitsua da horren inguruan jendea biltzea. Gu nazio bat gara, alderdi asko dituen herri bat, baina guk ez dugu egin nahi alderdi askoren batuketa den herri bat, baizik eta herritar askoren herri bat. Herri hori anitza izatea nahi dugu, baina aldi berean bakarra.
‎Gaua han egin, esnatu, bertakoei mapa eskatu edo batera joan eta mapa ikusi. Autobusak non hartzen diren galdetu eta bidaiatzen hasten gara.Turismo mota desberdina egiten duzue, beraz... Gu ez gara turistak kontsideratzen, bidaiarik gara.Bidaian zehar, askotan esan ziguten," turista, turista txangoa dut zuentzat animaliak ikusiko dituzu," baina guk ez dugu holako interesik. Haien bizitza ez kondizionatzea, ez molestatzea, gu gainetik ez joatea ez diru aldetik, ez kultura aldetik, gutxi gora behera pareko ibiltzea da gure helburura.
‎Nolabait armairutik irten garela esan daiteke. Seguruenik askok beste Duintasunez eutsi bat nahi zuten, baina guk ez. Dena dela, taldearen ibilbidea ezagututa, ez daude bi disko berdin, beti dago aldaketa.
‎Izan daiteke erreakzioren bat izatea: " Baina hauek zergatik egiten dute horrela?", baina guri ez zaigu ezer iritsi.
‎7 udal ortu, gizarte zerbitzuei eskaini dizkiete beren beharretarako eta nola erabili aztertzen ari dira. Ikusmina sortu du esperientziak baina gu ez gara aurrenekoak esaten du Pellok.
‎Agintari guztiek arlo sozialen murrizketak egin behar direla dute abiapuntu, baina gu ez gaude inola ere horrekin ados, ohartarazi du Sarasolak. Horren aburuz, krisia gainditzeko guztiz kontrakoa egin behar da, egun guztiz urriak diren zerbitzu publikoak garatu behar dira eta gastu soziala handitu behar da.
‎Atsedena hartzen duzun bitartean egin ditzakezun gauzak dira, izan ere, ezin dugu izotz gainean irristatu eta antzeko gauzak egin. Beste batzuk ikustera joaten gara, baina guk ez dugu patinatzeko eskubiderik. Igandea baino ez dugu libre eta paseatzera ateratzen gara, zinemara joaten gara, irakurri, bainu on bat hartu...
‎Egia esan, ikerketaren aldetik, DIPC oso erakunde sinplea da; oinarrizko ikerketa egitea du helburu; hori bai, goi mailan. Nanogune, adibidez, konplikatuagoa da; haiek ideiak produktu bihurtu behar dituzte, baina guk ez.
‎Otegiren hitzetan, lurralde ikuspegia besterik ez zen: . EAJk Ibarretxe egotea proposatu zuen, baina guk ez genuen ikusten. Eta ez genuen ikusten, arrazoi sinple bategatik.
‎Orduan, kontseilu euskal nafarraren planteamendua egin genuen. Hasierako eztabaidetan Lankidetza Organo Komuna esaten hasi ziren, baina guri ez zitzaigun gustatzen, besteak beste iraganean porrot egindako esperientzia baten izena zelako?.
‎Guardia zibilekin. Tarte txiki batzuk egon dira, baina guretzat ez zen ezer berria. Arriskua handiagoa duzu, beste aldekoak atxilotzen dituzten neurrian.
‎–Batak eta besteak eskatuta EAJ prozesuan sartu zenerako, beraien artekoa [PSOEren eta ezker abertzalearen artekoa] porroterako bidean zegoen. EAJk parte hartu zuen elkarrizketa prozesu horretan, baina guk ez genekien zein zen alderdi sozialistaren eta Batasunaren arteko konfiantza maila, zeintzuk ziren konpromisoak. Horrek baldintzatu egiten zuen solasaldi hura?.
‎Esplikatu zigun Franco gaiztoa zela, ama bera kartzelan sartu zuela eta bera ere bai, urte luzez. Gerra bat aipatu zuen, baina guk ez genekien oraindik gerra zer zen.
‎Horrenbestez bukatzen dugu alderdi teorikoen gaineko aurkezpenari. Luze aritu gara nozioak argitzen, baina gure artean ez da nozio horiek baliatzeko ohiturarik, eta sena eta erosotasuna falta zaigu.
‎“Ez da inon halako sarrera txarrikan, proposatzen duten soluzioa xaborra da, orain bezain txarra. Horrela ez dugu deus egiten, Belatetik honat ez du deus gastatu nahi, Erribera aldean milioiak eta milioiak gastatzen dituzte, baina gu ez gaitu ikusi nahi, ez dakit zer duen! ”.
‎Espainiako Gobernuak laborantza transgenikoen jarraipena egiten du, baina guk ez dugu horren emaitzen berri. Hazien gaineko jarraipena ere egiten du, baina lege berezirik ez dagoenez, transgenikoak ez diren hazietan ere %0, 5era arte genetikoki eraldatuta egotea onartzen du; orduan, hasteko, kutsadura dago.
‎Euskadin autogobernua eratzen aritu garen urteak, gainera, bat etorri dira ongizate estatu deitzen diogunaren garapenarekin. Mendebaldeko Europaren gainerako aldeetan gerraostean gertatu zen garapen hori; baina guk ez genuen horretarako aukerarik izan askoz geroago arte: demokrazia berreskuratu ondoren, hirurogeita hamarreko hamarkadaren amaiera aldera arte hain zuzen ere.
‎Dotrina ere, berdin. Mojen hiru komunitate zeuden herrian, eta horietan erdarazko ohiturak bazeuden, baina guregana ez zen hori iristen. Gu parrokiara joaten ginen, eta dena euskaraz egiten zen.
‎50eko eta 60ko hamarkadetan gure gurasoen oso gustukoa izan zen Mauriac idazle katoliko probintzianoa, baina guk ez genekien. Izan ere hasieran kultuzko idazle ezezagun xamar gisa hartzen zuen emazteak, bazekien arren Nobel saria eman ziotela.
‎– Zerbait txarra dela, edo, areago, musika bat puzkerraren zarata baino itsusiagoa dela esatea giza eskubide bat izan behar likek. Musikariek eskubidea zaukatek nahi duten musika egiteko, dela rocka dela bakailaoa; baina guk ez zaukaagu eskubiderik zarata hori kaka dela esateko. Pairatu bai, baina ezin diagu kexatzeko oihurik egin, agian bihar geuk egiten duguna kritikatuko dutelako:
‎– Bai, eta indabak su gutxirekin pol pol irakiten edukita jaten dira gozoen; baina gu ez gara indabak, eta ontziolen garaia azkenetan da.
‎Kazetarigai eta sasi ikertzaile lanak hartu dituzunetik ez dut esaten duzunetik erdia ulertzen. Zeure buruarekin izaten dituzun elkarrizketa horietan, lantzean, denok entzuteko moduko galderak egiten dituzu, baina gu ez gaude zure gogoetekin solasean.
2011
‎Markekin konplikatuagoa da.Gidatzeko postura aldatu al da, muturra gorago doala eta. Ez, oso antzekoa da. Ferrarik bere muturra igo duela ematen du, gure RB6 autoaren itxura emanez, eta, hori eginda, gidariaren hankak ere igo egin dituzte, baina guk ez dugu kasik aldatu.Ohore bat al da zuretzat gainerako taldeek zuk egindako autoen joerak jarraitzen dituztela ikustea. Inoiz ez dut pentsatu horretan; beti egon naiz kezkatua gure garapen beharretan. Baina bai, nik uste, iaz askotan entzun behar izan genituela akusazio interesatuak, jende interesatuarengandik, tranpetan genbiltzala ziotenak, altuera aldatzen zuen sistema genuela esanez, edo aurreko aleroi ilegala genuela, edo azpialdea ere ilegala genuela...
‎Ez gara alderdi politiko bat, eta ez dugu interes handirik bozetan; erregimenaren ezaugarri ziren elementuak ezabatzea nahi dugu. Tahrirren horregatik kanpatu ginen berriz ere uztailaren 8an, eta horregatik joan ginen militarren egoitzara, baina gu ez ginen istilu horien erantzule izan. Beraien kontrako salaketa jarri genuen, eta orain ikerketarekin zer gertatu zain gaude.
‎Aldiz, nik harremana nahi dut etorkizunera begira. Katalanek maitasun handiz hartzen dute bakerako gure nahia eta beharra, baina guk ez diogu kasu bera egiten.
‎Kantak idazterakoan ez gaitu arduratzen zer hartzaile izango dituen. Baliteke beste talde rockero batzuk etiketekin arduratzea, baina gu ez.
‎Arratsalde erdian be eurek gu ikusi eta agurka egon ei ziran, baina gu ez ginan ohartu.
‎Ez dugu galderarik erantzungo, ez aurretik eta ez ondotik. Barka ezazue baina guk ez daukagu zuek duzuen erraztasuna eta... Bueno, hauxe da esan nahi duguna.
‎Zakurrek arima dute, ni seguru nago. Katolikoak, orain pare bat urte arte, emakumeek arima ote zuten eztabaidatzen aritu dira, baina gu ez gara eurak bezalakoak, ez gara dogmatikoak? –eta luzaroan jarraitu zuen Fredik hariaren bestaldean, bere elizaren onurak eta abantailak kontatzen.
‎Ergela haizela esango ditek gero, barre egin zuen, eta West ek ere bai?. Poliziek ez zitean ezer lortu, baina guk ez zeukaagu haien metodoak erabili beharrik, eta zerbeza lata txanpain kopa balitz bezala altxatuta, topa egin zuen lagunaren latarekin.
‎Geure historia da, baina guk ez genekien. (35: 48)
‎KEVIN. Hara, ulertzen diat arrebarekin kezkatuta egotea, baina gure artean ez duk ezer egon. Bale?
‎KOLDO: Denontzat dituk txarrak, baina gu ez gaituk horrela jartzen.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia