Emaitzak: 13
2012 | ||
Edukia antolatzea Mezuak idazten ditugunean, ideiak antolatu egin behar ditugu, idatzi baino lehen. Horregatik, gomendagarria izan daiteke | adierazi nahi ditugun gaien eskema egitea eta eskema hori mezuan garatzea. | |
Elkarrizketaren testuinguruak elkarrizketaren zentzua baldintzatuko du. Testuinguruaz ari garenean, aldartea, egoera, igorlearen eta hartzailearen artean dagoen harremana | adierazi nahi dugu, besteak beste. Elkarrizketetan hartzaileak guk ez bezalako pentsaera izan dezakeela eta gu ez bezala senti daitekeela baloratu behar dugu beti. | |
25?? Zure ustez, zer | adierazi nahi du Nazio Batuek hartutako eslogan honek: –erantsi bizitza bizitzari erantsi dizkiozun urteei?? | |
ACL batek idazkera edo sintaxi desberdinak izan ditzake, | adierazi nahi dugunaren arabera: | |
2013 | ||
Langileak kontrolatzeko sistemak esaten dugunean, langilearen enpresako edo lanpostuko presentziaren (sarrerak eta irteerak) kontrola | adierazi nahi dugu. | |
2014 | ||
Balio hori energia zinetikoaren adierazpenean ordezkatzen badugu, W= pisua·V²/ 2g adierazpena lortuko dugu. Energia espezifiko gisa | adierazi nahi badugu, fluidoaren pisuaz zatituko dugu, eta azkenean, V²/ 2g lortuko. | |
Funtsean, funtzionamendu printzipio berbera dute abiadura erregulagailua duten presio sistemek eta presio sistema hidropneumatiko arruntek. Presio sistemez dihardugunean, abiaduraren erregulazioa aipatzen dugunean, ponpa baten ardatzaren biraketaren erregu lazioa | adierazi nahi dugu, emari eskaeraren araberakoa izan dadin eta presioak konstante iraun dezan. | |
h= ponparen guztizko errendimendu mekanikoa, bateko hainbestean adierazita. Potentzia ZP tan | adierazi nahi badugu, baina kalkulu emaria (Q) m3/ h tan eta altuera mano | |
Esaterako: hiruna haziko kolpeka ereindako arto gozoa 25 x 80ko tartean esaten badugu, zera | adierazi nahi dugu: lerroak elkarrengandik 80 cm-ra daudela eta kolpeak, berriz, elkarrengandik 25 cm-ra lerro barruan. | |
2015 | ||
Aurrez pentsatzea zer ideia | adierazi nahi dugun. | |
2017 | ||
4 Azkenik, logo batek egokia izan behar du. Horrek esan nahi du, batetik, ez dela zalantzarik egon behar zer | adierazi nahi duen, eta bestetik, ezin dela izan dagoeneko badauden beste diseinu batzuen berdina. Horretarako bide bat da zure inguruan testatzea; zure lagun eta hurbilekoei logoa erakutsi eta zer ulertzen duten galdetzea. | |
da, Beethovenen Bederatziga rren sinfoniaren zatia. Askatasuna, bakea eta elkar tasuna gogorarazten ditu eta Europak ideal horiekin bat egiten duela | adierazi nahi du. | |
9·· Legeak arautzen duenez, berraztertze errekurtsoa aukerakoa da. Zer | adierazi nahi du? |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
adierazi | 13 (0,09) |
Lehen forma
adierazi | 13 (0,09) |
Argitaratzailea
LANEKI | 13 (0,09) |
Konbinazioak (2 lema)
adierazi nahi | 13 (0,09) |
Konbinazioak (3 lema)
adierazi nahi ukan | 13 (0,09) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |